1. #1
    Verbannen

    Reacties
    4.891
    12-01-2015

    Islamitische Staat dreigt Israël in nieuwe Hebreeuws video


  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    4.891
    12-01-2015

    ISIS in Hebrew: 'We will make you pay for every crime'


    http://www.ynetnews.com/articles/0,7...715343,00.html

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.030
    04-06-2005

    vind hebrews echt een mooie taal, ik hoor altyd veel arabische woorden erin
    فَلَا تُزَكُّوا أَنْفُسَكُمْ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنِ اتَّقَى

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    925
    11-03-2015

    Ik denk dat ze wel weten dat ze tegen de zionistische army kansloos zijn die onder andere 3 miljard euro per jaar krijgen van Amerika, ik denk dat ze dit doen om de sympathie te winnen bij moslims wereldwijd en om Palestijnen aan te zetten tot verdere aanslagen want meer en meer Palestijnen sympathiseren met IS

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    3.009
    03-06-2013

    Citaat Geplaatst door Broulare Bekijk reactie
    Ik denk dat ze wel weten dat ze tegen de zionistische army kansloos zijn die onder andere 3 miljard euro per jaar krijgen van Amerika, ik denk dat ze dit doen om de sympathie te winnen bij moslims wereldwijd en om Palestijnen aan te zetten tot verdere aanslagen want meer en meer Palestijnen sympathiseren met IS
    De tijd zal het leren

  6. #6
    no woman, no cry

    Reacties
    8.400
    09-08-2010

    Citaat Geplaatst door Broulare Bekijk reactie
    Ik denk dat ze wel weten dat ze tegen de zionistische army kansloos zijn die onder andere 3 miljard euro per jaar krijgen van Amerika, ik denk dat ze dit doen om de sympathie te winnen bij moslims wereldwijd en om Palestijnen aan te zetten tot verdere aanslagen want meer en meer Palestijnen sympathiseren met IS
    ben jij er zo ÉÉn die denkt dat alles te koop is met geld? hoe meer geld, hoe meer dit en dat?
    heb gewoon geduld makker, tijd is zowiezo niet te koop
    Qoer’aan 17: 81
    En zeg: “De waarheid is gekomen en de leugen is vernietigd; de leugen is inderdaad vergankelijk”.
    “En zegt niet over datgene wat jullie tongen aan leugens beschrijven: ,,Dit is Halaal en dit is Haraam”, om (daarmee) leugens over Allah te verzinnen.”(Soerat an-Nahl: 116)
    Everyone is heading for the top But tell me how far is it from the bottom

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    161
    22-04-2015

    Blablabla, die amerikanen hebben het wel naar hun zin met videos verspreiden, aangezien en genoeg slapende mensen zijn die hun klakkeloos volgen, rot op met jullie zogenaamde islamitische staatonzin, dat jullie dit allemaal werkelijk geloven is het bewijs hoe dom de mensheid is. Binnenkort kunnen we op de chinese zender een chinees filmpje van hun zien
    meerdere gebruikers

  8. #8
    dicere et arbitrator

    Reacties
    18.592
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door Daoudi1970 Bekijk reactie
    ISIS in Hebrew: 'We will make you pay for every crime'


    http://www.ynetnews.com/articles/0,7...715343,00.html


    Prima zionistische propaganda om de harten te winnen in het westen om alles uit de kast te halen voor een groter Israël .

    People at top of society are to blame for the crisis and wars, not the citizens and immigrants
    http://humansarefree.com/2011/09/history-of-house-of-rothschild-complete.html

  9. #9
    dicere et arbitrator

    Reacties
    18.592
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door TolyMontana Bekijk reactie
    vind hebrews echt een mooie taal, ik hoor altyd veel arabische woorden erin
    Niets mis met de taal veel van de profeten waren Hebreeuws en die taal was er eerder dan het Arabisch.

    People at top of society are to blame for the crisis and wars, not the citizens and immigrants
    http://humansarefree.com/2011/09/history-of-house-of-rothschild-complete.html

  10. #10
    dicere et arbitrator

    Reacties
    18.592
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door Broulare Bekijk reactie
    Ik denk dat ze wel weten dat ze tegen de zionistische army kansloos zijn die onder andere 3 miljard euro per jaar krijgen van Amerika, ik denk dat ze dit doen om de sympathie te winnen bij moslims wereldwijd en om Palestijnen aan te zetten tot verdere aanslagen want meer en meer Palestijnen sympathiseren met IS
    BS


    Dit is perfecte propaganda om de harten te winnen in het westen en Israël nog meer te steunen.

    People at top of society are to blame for the crisis and wars, not the citizens and immigrants
    http://humansarefree.com/2011/09/history-of-house-of-rothschild-complete.html

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.322
    12-09-2015

    Citaat Geplaatst door MaoZedong Bekijk reactie
    Niets mis met de taal veel van de profeten waren Hebreeuws en die taal was er eerder dan het Arabisch.
    Ze hebben het alleen verkracht en spreken het massaal met een Duits accent. Het echte Hebreeuws klinkt precies hetzelfde als het Arabisch.
    mgtow

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    30
    08-05-2012

    Citaat Geplaatst door Broulare Bekijk reactie
    Ik denk dat ze wel weten dat ze tegen de zionistische army kansloos zijn die onder andere 3 miljard euro per jaar krijgen van Amerika, ik denk dat ze dit doen om de sympathie te winnen bij moslims wereldwijd en om Palestijnen aan te zetten tot verdere aanslagen want meer en meer Palestijnen sympathiseren met IS
    Kansloos

    Allah subhanahu wata3ala is met hen in cha allah
    Dan mag jou leger zoo groot zijn als je wilt en je mag zoveel geld hebben
    shab ait touzine

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    15.863
    27-07-2008

    Citaat Geplaatst door appie00212 Bekijk reactie
    Kansloos

    Allah subhanahu wata3ala is met hen in cha allah
    Dan mag jou leger zoo groot zijn als je wilt en je mag zoveel geld hebben
    ik heb tot nu toe nog geen enkel aanval van de isis-honden gezien tegen Israel.
    Ze durven niet; wat de bende van abu bakr al-shatyaani wel goed kan is weerloze moslims en niet-moslims terroriseren en afslachten.
    Wij Marokkanen steunen de Jezidi's en andere slachtoffers van terreur.
    ********
    Secularisme aan de top !!!
    ********
    Free Raif Badawi
    Raif Badawi: ""Secularisme respecteert iedereen en beledigt niemand."

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    30
    08-05-2012

    Citaat Geplaatst door worldcitizen Bekijk reactie
    ik heb tot nu toe nog geen enkel aanval van de isis-honden gezien tegen Israel.
    Ze durven niet; wat de bende van abu bakr al-shatyaani wel goed kan is weerloze moslims en niet-moslims terroriseren en afslachten.
    K stuur je zo bewijs dat ze Israël hebben aangevallen
    Ga je dan stil zijn en niet blaffen als een hond
    shab ait touzine

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    15.863
    27-07-2008

    Citaat Geplaatst door appie00212 Bekijk reactie
    K stuur je zo bewijs dat ze Israël hebben aangevallen
    Ga je dan stil zijn en niet blaffen als een hond
    ik heb het niet over speldenprikjes.
    Serieuze aanvallen.
    Wij Marokkanen steunen de Jezidi's en andere slachtoffers van terreur.
    ********
    Secularisme aan de top !!!
    ********
    Free Raif Badawi
    Raif Badawi: ""Secularisme respecteert iedereen en beledigt niemand."