1. #1
    Verbannen

    Reacties
    12.586
    08-12-2011

    Mannen in wiens hart een ziekte is & rond gaan op het internet

    Sheikh Ubayd al-Jaabiree spoke against those Muslim men and women who use the internet to find a partner. He said there are amongst some men whose hearts there is a disease and who are cursed by Allaah such that they enter amongst forums specific for women with female names and start chatting with sisters and even if it is for da'wah for they deceive the people around them and then ask them for marriage etc.

    The Prophet sallallaahu 'alaihi wa sallam said "Whoever comes to you and you are pleased with their deen and mannerism..." Saheehah (1022)

    Here the sheikh said a Muslim man who wants to get married should go to the wali (her guardian) and not through the internet so they can see the mannerism and deen of the one proposing. How can the deen and mannerism be ascertained from the internet? The hadeeth says "comes to you". Sisters and brothers he said be warned since these brothers and also some sisters have no shame in what they do and sometimes they break marriages as they maybe speak to someone who is already married and chat with them until the divorce has occurred. And he said he has received numerous complaints about this.

    Abdulilah Lahmami

    http://www.salafitalk.net/st/viewmes...=10&Topic=6009


  2. #2
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Hup

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #3
    Definitief uitgelogd

    Reacties
    546
    24-12-2011

    Ze is wel geband hahaha

  4. #4
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MISTER_TEMSAMAN Bekijk reactie
    Heb je het over Arabische mannen?? Ben het wel met je eens
    Mannen van alle komaf.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #5
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MISTER_TEMSAMAN Bekijk reactie
    Maar Arabische mannen zijn wel het meest inhumane van alle mannen toch.
    Nope, deze uitspraak komt voort uit jouw racistische hart jegens Arabieren.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #6
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MISTER_TEMSAMAN Bekijk reactie
    Aah wel nee joh.Kijk naar het midden oosten en noord afrika.Arabs maken overal een zooitje van
    Niet mee eens.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #7
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MISTER_TEMSAMAN Bekijk reactie
    Hoezo niet?? Jij bent zeker ook het type amazigh dat in Arabische straatje marcheert onder het mom :we zijn allemaal moslim.De islam word door arabs vaak gebruikt en misbruikt.Ze hebben niets anders
    Wat Arabieren doen of niet doen, is hun pakje aan. Islam verbied nationalisme en racisme. De Arabische moslims zijn de broeders van de amazigh moslims, of je dit nou leuk vind of niet we hebben 1 Dien die ons leert als 1 lichaam te zijn, 1 Ummah.

    Ik geloof niet eens dat jij moslim bent, vast 1 of andere Amsterdam aka Mario type die een atheïstische of joodse amazigh is.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #8
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Up

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #9
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Welke verbondenheid heb jij met die woestijnkamelen uit het midden oosten??
    Islam. Welke verbondenheid heb je mij die racistische nationalistische djoehaal?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #10
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Ga toch weg man.Alsof die arabs jou moeten.Het is het meest hatelijke ras op aarde het zijn woestijnbarbaren.
    Boeiend of ze mij mogen of niet, zelfde geldt voor amazigh moslims, Aziatische moslims, westerse moslims, alle moslims. Ze zijn mijn broeders en zusters ookal mogen ze mij niet.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #11
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Amzighmoslims of aziatische voel ik veel verbondenheid mee.Daarom maak ik me zorgen om de rohingya.Maar Arabs zoals irak libie saudie of jemen of de palestijnen die kunnen me gestolen worden.Hebben ze door hun barbaars gedrag ovet zichzelf afgeroepen.
    Moet je helemaal zelf weten jochie, ik houdt van mijn Arabische Sunni broeders en zusters zoals ik houdt van al mijn niet-Arabische Sunni broeders en zusters, waar dan ook op aarde.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Eerst de tv uit het raam gooien . Anders blijft het dweilen met kraan open .