1. #16
    MVC Premium

    Reacties
    3.724
    19-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sabeah Bekijk reactie
    Ik kan inderdaad heel emotioneel zijn, maar denk dat elk vrouw dat wel heeft.
    Ja klopt. Maar ik bedoel t meer in de zin van hoe dingen aankomen. Bijv een emotionele klap komt bij de een minder hard aan en bij de ander veel harder. Misschien dat t bij jou extra bescherming krijgt omdat je al weet hoe dat voelt.

    FREE PALESTINE


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    6.651
    09-12-2005

    Citaat Geplaatst door weet_nie_meer Bekijk reactie
    Ja klopt. Maar ik bedoel t meer in de zin van hoe dingen aankomen. Bijv een emotionele klap komt bij de een minder hard aan en bij de ander veel harder. Misschien dat t bij jou extra bescherming krijgt omdat je al weet hoe dat voelt.
    Misschien..
    Down To Earth..

  3. #18
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Is ook eng on je te binden,gaat denk ik ook meestal samen met verlatingsangst. Hoe kom je eraf?! Ik denk nooit helemaal,ook al heb je een partner,maar als het goed is stel je elkaar gerust (en onbewust stel je die ander ook op de proef).
    Lastig,maar iedereen is denk ik wel wat angstig omdat je wanneer je van iemand houdt,je ook beseft dat je diegene kunt verliezen,maar daar moet je je dan overheen zetten.
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.768
    06-06-2012

    Hey Sabeah...

    Weet niet of je me nog kent, maar heb heel vaak met je gesproken.. Mysterieuze...

    Hoe is het nu met je? Je bent een super knappe, lieve dame met een hart van goud.. Als jij ook zo iemand vind, moet het allemaal vanzelf gaan.. Je mag me altijd PM-en he, als je ergens over wilt praten..

    Kus.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    6.651
    09-12-2005

    Citaat Geplaatst door habibaziz Bekijk reactie
    Is ook eng on je te binden,gaat denk ik ook meestal samen met verlatingsangst. Hoe kom je eraf?! Ik denk nooit helemaal,ook al heb je een partner,maar als het goed is stel je elkaar gerust (en onbewust stel je die ander ook op de proef).
    Lastig,maar iedereen is denk ik wel wat angstig omdat je wanneer je van iemand houdt,je ook beseft dat je diegene kunt verliezen,maar daar moet je je dan overheen zetten.
    Ik heb echt een man nodig die hier mee weet om te gaan en mij kan geruststellen.
    Down To Earth..

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    6.651
    09-12-2005

    Citaat Geplaatst door Goud. Bekijk reactie
    Hey Sabeah...

    Weet niet of je me nog kent, maar heb heel vaak met je gesproken.. Mysterieuze...

    Hoe is het nu met je? Je bent een super knappe, lieve dame met een hart van goud.. Als jij ook zo iemand vind, moet het allemaal vanzelf gaan.. Je mag me altijd PM-en he, als je ergens over wilt praten..

    Kus.
    Tuurlijk ken ik jou nog MD. Het gaat goed schat. Hmdl. Hoe is het met jou? Bedankt voor je woorden. Te lief.
    Down To Earth..

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    5.768
    06-06-2012

    Citaat Geplaatst door Sabeah Bekijk reactie
    Tuurlijk ken ik jou nog MD. Het gaat goed schat. Hmdl. Hoe is het met jou? Bedankt voor je woorden. Te lief.
    Mooi zo, je mag me niet vergeten he.

    Alhamdoulilaah, heb wel een moeilijke periode achter de rug.. Maar verder wel goed.

    Geen dank schat, voor jou altijd!

  8. #23
    Эй ухнем!

    Reacties
    3.130
    11-10-2013

    Bijna 1/3e eeuw oud. Niet om het even, maar je laat je leiden of zal ik zeggen lijden met een ij door irrelevante angsten. Er is altijd de kans om gekwetst te worden (en dat gebeurt sowieso in een relatie 'af en toe gekwetst worden'). Er is altijd kans dat het fout gaat. Maar zelfs de kans dat het fout loopt wordt niet gegeven en alleen om de angst om gekwetst te worden waardoor de enige die jou nu kwetst jezelf is.


  9. #24
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Citaat Geplaatst door Sabeah Bekijk reactie
    Ik heb echt een man nodig die hier mee weet om te gaan en mij kan geruststellen.
    Dan moet je geen man hebben met bindingsangst; -hoewel je dat ook zekerder van jezelf kan maken "kijk hij is ook bang om mij kwijt te raken"-
    maar je gaat dan meer met zijn tweeën elkaar aantrekken en afstoten,niet expres,maar om die bevestiging van elkaar te krijgen.
    Een man die zeker is van zijn zaak,die jou wil voor de volle 100% en geen bindingsangst heeft ,moge die op je pad komen!
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    6.651
    09-12-2005

    Citaat Geplaatst door Goud. Bekijk reactie
    Mooi zo, je mag me niet vergeten he.

    Alhamdoulilaah, heb wel een moeilijke periode achter de rug.. Maar verder wel goed.

    Geen dank schat, voor jou altijd!
    Ow vervelend. Als je het kwijt wilt laat me weten ok. Lgair incha allah.

    Down To Earth..

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    6.651
    09-12-2005

    Citaat Geplaatst door kurosakIII Bekijk reactie
    Bijna 1/3e eeuw oud. Niet om het even, maar je laat je leiden of zal ik zeggen lijden met een ij door irrelevante angsten. Er is altijd de kans om gekwetst te worden (en dat gebeurt sowieso in een relatie 'af en toe gekwetst worden'). Er is altijd kans dat het fout gaat. Maar zelfs de kans dat het fout loopt wordt niet gegeven en alleen om de angst om gekwetst te worden waardoor de enige die jou nu kwetst jezelf is.
    Weet ik allemaal wel kuro.
    Down To Earth..

  12. #27
    Эй ухнем!

    Reacties
    3.130
    11-10-2013

    Citaat Geplaatst door Sabeah Bekijk reactie
    Weet ik allemaal wel kuro.
    ...ik weet dat je dit weet, en toch handel je ernaar en zet je, je er niet over heen.


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    6.651
    09-12-2005

    Citaat Geplaatst door habibaziz Bekijk reactie
    Dan moet je geen man hebben met bindingsangst; -hoewel je dat ook zekerder van jezelf kan maken "kijk hij is ook bang om mij kwijt te raken"-
    maar je gaat dan meer met zijn tweeën elkaar aantrekken en afstoten,niet expres,maar om die bevestiging van elkaar te krijgen.
    Een man die zeker is van zijn zaak,die jou wil voor de volle 100% en geen bindingsangst heeft ,moge die op je pad komen!
    Dank je wel habibaziz.
    Down To Earth..

  14. #29
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Eerlijk, ik hoor soms van mensen dat ze zeggen.. volgens mij heb jij echt bindingsangst, mocht ik het hebben.. I don't care en ik vind het niet gek ook!

    Ik heb best wel wat screwed up mensen gekend en vaak waren ze totaal niet zoals ze zich voordeden. Maar eerlijk gezegd ben ik best gelukkig nu, ik wil niet trouwen of ik heb niemand ontmoet met wie ik dat zou willen.
    .

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    6.651
    09-12-2005

    Citaat Geplaatst door kurosakIII Bekijk reactie
    ...ik weet dat je dit weet, en toch handel je ernaar en zet je, je er niet over heen.
    Misschien wil ik dat diep van binnen niet en lukt het mij daarom niet.
    Down To Earth..