1. #61
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Citaat Geplaatst door Sabeah Bekijk reactie
    Ruineert mijn leven.
    5 jaar later

    Nog steeds?
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  2. #62
    Bijna Lid

    Reacties
    318
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door Sabeah Bekijk reactie
    Ruineert mijn leven.
    same..

  3. #63
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Hoe is het nu?
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  4. #64
    Krulletjessssss

    Reacties
    841
    05-01-2011

    Heel herkenbaar.

    Gewoon zelfsabotage.

    Uw vuile was niet buiten hangen.


  5. #65
    DELETED

    Reacties
    201
    22-04-2011

    Same over here
    Deleted!

  6. #66
    Bijna Lid

    Reacties
    318
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door Marrakchia- Bekijk reactie
    Heel herkenbaar.

    Gewoon zelfsabotage.
    imagine bindingsangst, verlatingsangst & faalangst ugh ;’(

  7. #67
    Krulletjessssss

    Reacties
    841
    05-01-2011

    Citaat Geplaatst door fcukfeelings Bekijk reactie
    imagine bindingsangst, verlatingsangst & faalangst ugh ;’(
    Welkom to my world babe.

    Uw vuile was niet buiten hangen.


  8. #68
    Bijna Lid

    Reacties
    318
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door Marrakchia- Bekijk reactie
    Welkom to my world babe.
    same sis

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Ik open nooit andere topics, ben op m.nl alleen voor mijn eigen topics (i know). Maar mn oog viel toevallig op bindingsangst. Ik las je reacties en van anderen in deze topic. Ik wilde je pm maar het lukte niet. Ik wil je alleen zeggen dat ik het begrijo. De adviezen die worden gegeven zijn (meestal) goedbedoeld. Maar een diepgewortelde angst kan niet 1 2 3 weg. Vaak spelen onbewuste patronen heel erg een rol. De angst komt hoogstwaarschijnlijk uit gebeurtenissen uit je jeugd, misschien zelfs trauma's of negatieve ervaringen. Als je erover wilt praten, pm me. Ik kan niet zeggen dat ik je kan helpen, maar ik kan je misschien wijze op oplossingen. Want die zijn er ook. Echt.

  10. #70
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    De meesten hebben geen angst om zich te binden. Het is een factor waar ze voor schromen wat hun tegenhoudt. En dat is? Onzekerheid over hun lijf. Zelfs al zien ze er prachtig uit, ze willen wachten tot ze de ideale lijf hebben, alleen het probleem is dat ze daar ook niet naar werken. De dame wil pas er aan beginnen als ze uiteindelijk de gedroomde plat buikje heeft in combinatie met de sexy ass. De jongen precies hetzelfde, hij beschikt over de middelen, maar de sixpack ontbreekt nog, de brede borstkas ontbreekt nog. Beide gevallen verschuilen onder de angst om zich te binden, maar in werkelijkheid wachten ze tot ze hun lijf de go geeft.
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  11. #71
    Mannelijk lid

    Reacties
    198
    24-09-2016

    Ik heb de oplossing voor je.

    1. Verbreek contact met alle jongens in je leven.
    2. Probeer in aanmerking te komen voor therapie via je huisarts (basis-ggz)
    3. Doe veel ruqyah en hijama (op jezelf.)


    Rinse and repeat over a period of multiple months.
    Tranquility

  12. #72
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door DSM Bekijk reactie
    Liefde voelt onveilig dus doe je (onbewust) alles omdat buiten de deur te houden. Zelfsabotage op z’n Max.
    Zolang je het niet door hebt blijf je cirkels gaan. Zelfreflectie is alles, je krijgt wat je de wereld in stuurt. Bindingsangst verlatingsangst komt allemaal op het zelfde neer, je gooit bommen op je eigen weg uit angst om je kwetsbaar op te stellen. All about control and not facing your fear of committing.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Zit wat in, heb je ook tips?
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  13. #73
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door DSM Bekijk reactie
    Mijn tip: Richt je een periode goed op je zelf, ga in die periode op onderzoek uit.. stel vragen aan mensen die je hebben opgevoed, zien opgroeien, waar liggen je blokkades. Wat ontwijk je en waarom? Het is niet makkelijk.. maar durf vragen te stellen, actief op zoek gaan naar antwoorden. Wat zoek je echt in een persoon, waarom zoek je dat in een persoon? Bijna alles is te herleiden naar hoe we zijn gevormd.. We zijn een pro in onszelf wijs maken dat we iets willen, vaak willen we dit niet maar s t simpelweg het enige wat we kennen..denken zo controle te kunnen uitoefenen, comfort , (schijn) veiligheid. Kortom durf te vragen, te graven, oude patronen tegen te spreken... doen waar je niet comfortabel mee bent
    Dus uit je comfortzone komen onder andere. Mooi stukje tekst, ik was eigenlijk juist altijd iemand die bekend stond als veel durven. Behalve op het gebied van mannen/huwelijk daar viel ik door de mand.

    Maar ik zal zeker kijken of ik er een beetje mee aan de slag kan. Wordt zeker nier makkelijk want ik sta nauwelijks stil bij eigen handelen en denken enz.
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  14. #74
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door DSM Bekijk reactie
    Ik ken dit, veel ondernemen maar op dit gebied laat ik niemand echt toe..
    Stil staan, niks doen ..daar begint het .. je gaat je zeker niet comfortabel voelen.. But that’s okéy .. heling begint hier..
    haha Stay woke! Jezelf blijven herinneren en weer herpakken.. fall and learn from it. Ghair Insha allah

    Succes <3
    Ja letterlijk dat..

    Nou mocht je in deze Corona tijden wat tijd over hebben mag je me coachen via Pm hahaha
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  15. #75
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Ben wel een hele moeilijke cliënt op dit gebied Hahah dus wees gewaarschuwd. Maar Djazak Allah ghairan ik ga je berichten
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her