1. #16
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Eerste generatie hebben allemaal gebloed
    Die zijn geslagen , mishandeld, werken op akkers
    Zitten op paarden ezels alles

    En dan komen de moderne zoliga s , zeggen je hoeft niet te bloeden

    Hahahah

    Shutt app en hou je benen bij elkaar
    There will be blood

    Laat je niet gek maken mannen!!!
    Trouw een jonge marokkaanse , dan ben je op safe
    De Man Der Heden

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    216
    16-04-2016

    Hahaha op je rug geslagen en dan ontmaagd worden kapot lachen dit.

    Een vrouw moet dit gewoon eerlijk zeggen op het begin als ze gaat liegen en dan gescheiden raakt met deze schande is het haar eigenschuld.

    Ontmaagd worden omdat ze op haar rug is geslagen is ONZIN. Eerst was het meisjes moge geen paard rijden daar word je ook ontmaagd van.

    Vreselijk lijkt me dat een vrouw nemen waarvan een ander man zijn zaad in haar heeft gestopt !

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.320
    15-10-2017

    Citaat Geplaatst door Klaus Bekijk reactie
    Hahaha op je rug geslagen en dan ontmaagd worden kapot lachen dit.

    Een vrouw moet dit gewoon eerlijk zeggen op het begin als ze gaat liegen en dan gescheiden raakt met deze schande is het haar eigenschuld.

    Ontmaagd worden omdat ze op haar rug is geslagen is ONZIN. Eerst was het meisjes moge geen paard rijden daar word je ook ontmaagd van.

    Vreselijk lijkt me dat een vrouw nemen waarvan een ander man zijn zaad in haar heeft gestopt !
    Het is ook vreselijk om een man te hebben die zijn zaad in een andere vrouw heeft gespoten

    Pestkop .... Maar toch wel lief

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Vrouwen die ontmaagd zijn en islam bij halen of die onzin van paardrijden zijn vrouwen die excuses zoeken en en hun daden op een hypocriete manier goed Willen dan wel recht willen praten.

    Een man die een ontmaagde vrouw trouwt is in mijn ogen geen man.
    Hoe vaak hoorde je vroeger niet van bijna elke meid ik ben verkracht? Zehma ineens is elke vrouw verkracht of rijd paard? Is wel heel toevallig? En het ergste van alles eerst spreiden ze hun benen en daarna doen ze net alsof ze hadja s zijn die zijn het ergst.

    Uitzondering dat ze gescheiden is maar daar houdt het bij op.

  5. #20
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Juisteintentie Bekijk reactie
    Vrouwen die ontmaagd zijn en islam bij halen of die onzin van paardrijden zijn vrouwen die excuses zoeken en en hun daden op een hypocriete manier goed Willen dan wel recht willen praten.

    Een man die een ontmaagde vrouw trouwt is in mijn ogen geen man.
    Hoe vaak hoorde je vroeger niet van bijna elke meid ik ben verkracht? Zehma ineens is elke vrouw verkracht of rijd paard? Is wel heel toevallig? En het ergste van alles eerst spreiden ze hun benen en daarna doen ze net alsof ze hadja s zijn die zijn het ergst.

    Uitzondering dat ze gescheiden is maar daar houdt het bij op.
    Moge Allaah jou een kuise vrouw schenken als jij ook kuis bent.

    Maagd zijn betekend helaas niet dat ze kuis zijn.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    215
    22-08-2014

    De rest van de wereld is bezig met medicijnen ontwikkelen, geneeskunde bevorderen, schone energie opwekken, luchtvaart zuiniger maken, en zelfs andere planeten bezoeken, en ons volkje is nog altijd bezig met de benen wel of niet spreiden, wel of niet bloeden, kuis of niet kuis
    Om te huilen dit

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    126
    20-06-2016

    Citaat Geplaatst door Roosje2018 Bekijk reactie
    Het is ook vreselijk om een man te hebben die zijn zaad in een andere vrouw heeft gespoten

    Ja maar een man heeft geen vagina een vrouw heeft een opvangbuis die het sperma naar binnen trekt en vervolgens zwemt het sperma naar haar baarmoeder dit zijn gewoon feiten kan je niet vergelijken met een man.Is gewoon smerig als je er aan denkt griezelig

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.320
    15-10-2017

    Citaat Geplaatst door Amsterdam2016 Bekijk reactie
    Ja maar een man heeft geen vagina een vrouw heeft een opvangbuis die het sperma naar binnen trekt en vervolgens zwemt het sperma naar haar baarmoeder dit zijn gewoon feiten kan je niet vergelijken met een man.Is gewoon smerig als je er aan denkt griezelig
    Is beide smerig .
    Als je een maagd wenst moet je zelf ook maagd zijn.
    Heb je zelf al meerdere vrouwen gehad moet je geen maagd verlangen, of eisen stellen waar je zelf ook niet aan kan voldoen.

    Ik geloof zelf ook niet dat je door paard rijden of een klap op je rug ontmaagd kan worden, maar goed. Er zijn vrouwen die maagd zijn en niet bloeden. Het is wetenschappelijk bewezen. Dus het zal wel zo zijn
    Pestkop .... Maar toch wel lief

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    215
    22-08-2014

    Citaat Geplaatst door Amsterdam2016 Bekijk reactie
    Ja maar een man heeft geen vagina een vrouw heeft een opvangbuis die het sperma naar binnen trekt en vervolgens zwemt het sperma naar haar baarmoeder dit zijn gewoon feiten kan je niet vergelijken met een man.Is gewoon smerig als je er aan denkt griezelig
    Ja, en die ‘opvangbuis’ blijft altijd vies, volgens jou? Idioot.

    Bij mannen kunnen ook ziektes binnendringen, wat dacht je daarvan?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    735
    25-04-2016

    Mensen zijn seksuele wezens en we trouwen op steeds hogere leeftijd. Ik ben zelf ook geen maagd meer.

    Als ze gewoon trouw, mentaal in orde en een goede moeder is blijft ze mijn queen
    pride, greed, lust, envy, gluttony, wrath, sloth