1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    55
    03-03-2002

    Dit is een vraag voor alle meiden die zich bedekken!

    Ik zou graag van jullie weten of jullie werken en zo ja, full time of parttime?

    Ik vraag me echt af hoe dat nou precies zit. Hadden jullie moeite met het vinden van een baan?

    waar werken jullie dan zoals? wat voor soort bedrijf?

    alvast bedankt!

    Take care.
    Peace and love to you!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    214
    17-03-2002

    Sallaam Alikoem Warahamtoe Allah,

    Ik draag zelf wel hijab.
    En het was voor mij best wel moeilijk om een goede baan te vinden in de sector die ik wilde.

    Bij mijn huidige werkgever, deden ze wel moeilijk in het begin, maar het waren mijn collega's. Maar ik heb doorgezet.
    En nu gaan ze met mij om, zoals ieder ander.

    Ma'sallamaa
    Igwana20

    Hamdoelillah.

  3. #3
    wees eerlijk naar je

    Reacties
    293
    05-02-2004

    Ik weet wat je bedoelt ik draag het ook pas maar denk alleen aan allah dan is de rest niet meer belangerijk en allah gaat jouw hier mee stunen. komt goed insallah

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    67
    17-02-2004

    Ik draag ook een hijaab en ik werk.
    Ik heb er persoonlijk nooit problemen mee gehad. Mijn collega's vroegen aan het begin wel veel niet alleen over de hjiaab, maar echt over alles wat met de Islaam en met marokkaans zijn te maken heeft.

    Weet wat je moet antwoorden en laat je niet gek maken.
    Je moet vertrouwen hebben in Allah...dat is het belangrijkste.
    Doe normaal, dan doe je al gek genoeg

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    58
    07-02-2004

    Het klopt wat mariam zegt.. maar wat als je gaat soliciteren naar een baan en je wordt alleen al op je uiterlijk afgewezen??? Dan heb je toch geen kans gehad om jezelf te bewijzen..?
    De gelukkigste mensen zijn niet diegenen die van alles hebben, ze maken gewoon het beste van alles dat op hun pad komt......

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    379
    12-02-2003

    Ik zit op school maar ik heb daarnaast in een supermarkt gewerkt en nu werk ik in een callcenter en ik loop ook nog stage bij een overheidsinstelling bij alle drie was het geen probleem dat ik een hoofddoek draag, ik ben twee keer afgewezen: C1000 en v&d door hijab, maar jaaa ik ga hem echt niet afdoen, dan hoef ik daar niet eens te werken

    Ik zou er niet te veel mee zitten meid