1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door David Bekijk reactie
    Ja maar een vrouw manipuleren om sex in ruil voor een rijbewijs te hebben gaat heel erg moeilijk. Bij een man is het kinderspel, als meid dan.
    Vrouwen/meisjes, ik doel gewoon op iedereen ongeacht leeftijd.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.033
    03-08-2008

    Wat dachten jullie van dat 80% van zulke gore rij instructeurs gewoon MAROKKAANS is.
    Jullie zogenaamde broeders zijn daarmee bezig, en vaak zijn het zeer jonge meiden van 17, 18.
    Onder de 18 is strafbaar en mogen ze lekker hun straf uitzitten in de bak.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Roos-je23 Bekijk reactie


    Mijn reactie was niet bedoelt wat uiteindelijk islamitisch gezien beter is ter bescherming maar haar reactie over dom zijn wat onzin is en ook alle mannen maar op een hoop gooit.

    Dit artikel gaat over alle meisjes dus niet moslims dus dan is de islamitische regelgeving voor hen niet relevant
    Nee we mogen niet-moslima's zeker niet beoordelen. Ik nam aan dat Solace enkel op moslima's doelt.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    7.676
    16-01-2010

    Citaat Geplaatst door David Bekijk reactie
    Ik heb genoeg verhalen gehoord over een rij-instructeur wat ie doet met vrouwen. Je hebt ze in allerlei soorten en maten. Van verloofde/ getrouwde tot hoofddoekdragende, jong en oud.

    Als er een relatie was of een toekomstperspectief dan kon ik het op zijn MINST begrijpen.
    Ik vind dit gewooon bijna niet geloofwaardig,
    Misschien maar beter ook

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.322
    26-12-2014

    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Wat dachten jullie van dat 80% van zulke gore rij instructeurs gewoon MAROKKAANS is.
    Jullie zogenaamde broeders zijn daarmee bezig, en vaak zijn het zeer jonge meiden van 17, 18.
    Onder de 18 is strafbaar en mogen ze lekker hun straf uitzitten in de bak.
    Alle mannen zijn verkeerd. Alle vrouwen zijn emotioneel, zwak en manipuleerbaar en dat is waarom vrouwen altijd slachtoffers zijn toch?

    Jij bent echt objectief joh.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    7.676
    16-01-2010

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Nee we mogen niet-moslima's zeker niet beoordelen. Ik nam aan dat Solace enkel op moslima's doelt.
    Ik snap wat je bedoelt.
    Maar alsnog vind ik dat men hier dingen groter maakt, ik ken maar 1
    Meid van alle meiden die een mannelijke instructeur hadden en bij niemand is er iets van een verkeerde woord of handeling geweest, op haar na.
    Het is wel beter als dit kan een vrouw te nemen of met mahram erbij te rijden omdat je dan haram vermijdt maar naar mijn idee zeker niet omdat je anders aangerand zou worden.

  7. #22
    Thigsiee

    Reacties
    522
    02-05-2007

    Ik kan me nog van vroeger herinneren dat ik ook wilde lessen bij een maghrebi waar andere vriendinnen ook lesden omdat hij zo goedkoop was. Iets van 30 in het uur (was voor die tijd uitzonderlijk goedkoop)....
    Toen kreeg ik er flink van langs van m'n broer die letterlijk zei: die is met alles bezig behalve rijles geven.
    Later begreep ik pas hoe en waarom.....

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.322
    26-12-2014

    Citaat Geplaatst door Baa3_Baa3_Baa3 Bekijk reactie
    Ik kan me nog van vroeger herinneren dat ik ook wilde lessen bij een maghrebi waar andere vriendinnen ook lesden omdat hij zo goedkoop was. Iets van 30 in het uur (was voor die tijd uitzonderlijk goedkoop)....
    Toen kreeg ik er flink van langs van m'n broer die letterlijk zei: die is met alles bezig behalve rijles geven.
    Later begreep ik pas hoe en waarom.....
    Ik las "wilde lessen nam". Maar je bedoelt natuurlijk dat je rijlessen bij hem wou.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Roos-je23 Bekijk reactie
    Ik snap wat je bedoelt.
    Maar alsnog vind ik dat men hier dingen groter maakt, ik ken maar 1
    Meid van alle meiden die een mannelijke instructeur hadden en bij niemand is er iets van een verkeerde woord of handeling geweest, op haar na.
    Het is wel beter als dit kan een vrouw te nemen of met mahram erbij te rijden omdat je dan haram vermijdt maar naar mijn idee zeker niet omdat je anders aangerand zou worden.
    Het blijft islamitisch verboden om te rijlessen bij een man zonder ma7ram erbij terwijl er vrouwelijke in de buurt zijn. Hoe braaf een mannelijke instructeur ook mag zijn. En aan de verhalen te zien is het niet voor niks verboden. Mogen meisjes van mij doen wat ze willen hoor, maar we moeten beter niet om de feiten heen draaien.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.444
    28-11-2014

    Citaat Geplaatst door Roos-je23 Bekijk reactie
    Mijn reactie was niet bedoelt wat uiteindelijk islamitisch gezien beter is ter bescherming maar haar reactie over dom zijn wat onzin is en ook alle mannen maar op een hoop gooit.

    Dit artikel gaat over alle meisjes dus niet moslims dus dan is de islamitische regelgeving voor hen niet relevant
    de regelgeving geld voor iedereen..We zijn geschapen om Hem te aanbidden.Dat men dat niet doet is een tweede..

    Dan nog kun je het niet kortzichtig noemen als moslima zijnde want je vertrouwt op de wijsheid van je Schepper en staat achter de Shariah..

    Het feit dat een man en vrouw die vreemden van elkaar zijn zich afzonderen is al verkeerd, daar hoeft verder niets voor te gebeuren..

    Het feit dat ik vroeger als kaffira lessen heb genomen bij een man en er verder " niets verkeerds" is voorgevallen, praat het niet goed.

  11. #26
    Thigsiee

    Reacties
    522
    02-05-2007

    Citaat Geplaatst door David Bekijk reactie
    Ik las "wilde lessen nam". Maar je bedoelt natuurlijk dat je rijlessen bij hem wou.
    Lessen wilde nemen. Moest dat zijn...

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    5.979
    21-12-2011

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Ze heeft wel een punt. Je mag als moslima niet 60 minuten lang bijna dicht tegen een man aan zitten, terwijl er andere mogelijkheden zijn: namelijk bij een vrouwelijke instructeur rijden.
    Ik wil hiermee niet vrouwen beoordelen die geen vrouwelijke instructeurs kunnen vinden in de buurt, weet niet wat het oordeel hierover is, ik doel nu vooral op dames waar tig vrouwelijke instructeurs in de buurt zijn maar toch kiezen voor een mannelijke.
    Mag je naakt op straat komen als je effe geen kleren hebt?

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    7.676
    16-01-2010

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Het blijft islamitisch verboden om te rijlessen bij een man zonder ma7ram erbij terwijl er vrouwelijke in de buurt zijn. Hoe braaf een mannelijke instructeur ook mag zijn. En aan de verhalen te zien is het niet voor niks verboden. Mogen meisjes van mij doen wat ze willen hoor, maar we moeten beter niet om de feiten heen draaien.
    Islamitisch verboden idd.

    @ moslima, je maakt wat anders van mijn reactie of las niet goed.
    Maakt niet uit verder. Ik heb in de reactie die xav citeert al laten weten hoe ik het zie.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Toevallig_ Bekijk reactie
    Mag je naakt op straat komen als je effe geen kleren hebt?
    Ik weet alleen dat het is toegestaan om varkensvlees te eten als dit onder dwang gebeurt met een pistool op je hoofd.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    5.979
    21-12-2011

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Ik weet alleen dat het is toegestaan om varkensvlees te eten als dit onder dwang gebeurt met een pistool op je hoofd.
    Je vraag leek eerder op: mogen we varkensvlees eten ook al is er geen sprake van dwang met een pistool?