1. #1
    A_bdars

    Reacties
    1.115
    26-07-2013

    ‘’Having intercourse (with one’s wife) is a charity.”

    "Inspect yourself, are you innocent?”


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Ik las eerlijk gezegd haring ipv having daarom klikte ik deze topic open. Maar blijkbaar moest ik in deze topic zijn dus ik ga kijken wat je hebt geplaatst en laat de haring voor wat het is.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Het is in het Engels, helaas. Ik moest hier voor niks zijn.

  4. #4
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Up

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #5
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Up

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Ik weet dat het zomer is en dan zijn wij allemaal wel een beetje geil.
    Maar er worden teveel sextopics door broeders geopend.

    Heel erg frappant

  7. #7
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Als je om heen kijkt in de wereld, dan zie je dat zina massaal gepleegd wordt en veel mensen gaan verboden relaties aan en hoe ernstig de Ummah gevallen is in verboden intimiteit. Vele plegen verboden intimiteit en weinig trouwen.

    We kunnen men dan op ze minst herinneren aan de gunsten van het huwelijk en toegestane intimiteit en dat je voor intimiteit binnen het huwelijk beloont wordt en dat je voor intimiteit buiten het huwelijk ernstig bestraft wordt.

    Niets te maken met opgewonden zijn en zomer tijd. Khair in sha Allah.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Als je om heen kijkt in de wereld, dan zie je dat zina massaal gepleegd wordt en veel mensen gaan verboden relaties aan en hoe ernstig de Ummah gevallen is in verboden intimiteit. Vele plegen verboden intimiteit en weinig trouwen.

    We kunnen men dan op ze minst herinneren aan de gunsten van het huwelijk en toegestane intimiteit en dat je voor intimiteit binnen het huwelijk beloont wordt en dat je voor intimiteit buiten het huwelijk ernstig bestraft wordt.

    Niets te maken met opgewonden zijn en zomer tijd. Khair in sha Allah.
    Lakin als ik de hele tijd rondhang naast een seksclub kan ik moeilijk ontkennen dat ik er geen affiniteit mee heb.

    Bi nihayet al mataf hada sha2nek yaa3ni