Hsp

  1. #1
    C'est la vie

    Reacties
    2.682
    12-07-2012

    Hsp

    Ik heb een hoog sensitieve persoonlijkheid en vroeg mij af of andere leden dit ook hebben? Om het er over te hebben.
    Voor de personen die het niet hebben, wat vind je ervan, hooggevoeliggeid?
    Zou je kunnen leven met een hsp.
    Appelsap of sinaasappelsap?

  2. #2
    It's gonna be me!

    Reacties
    8.951
    05-04-2007

    Ik kreeg dat onlangs ook te horen.. Enige waar ik blij mee was is dat ineens alle puzzelstukjes op hun plaats vielen.. But if you ask me if i like it... NO!
    ..If another can easily anger you, it is because you are off balance with yourself ....

  3. #3
    C'est la vie

    Reacties
    2.682
    12-07-2012

    Citaat Geplaatst door Kiya Bekijk reactie
    Ik kreeg dat onlangs ook te horen.. Enige waar ik blij mee was is dat ineens alle puzzelstukjes op hun plaats vielen.. But if you ask me if i like it... NO!
    Vertel? ^^
    Ja is het allemaal wat duidelijker voor je sinds je het weet?
    Het is wel iets moois maar niet echt het makkelijkste nee. Vooral gevoeligheid voor aura's vind ik moeilijk, constant energieën.
    Appelsap of sinaasappelsap?

  4. #4
    Arassuil

    Reacties
    4.673
    11-03-2006

    Nog nooit van gehoord en ik heb er net een online test over afgelegd. Bijna maximale score
    Maar ik vind niet dat dit voor mij een extreem negatieve invloed heeft op mijn leven.
    Ik vind het wel irritant hoe ze op alles een etiket willen plakken, zodat ze daar ook pillen voor kunnen uitvinden en verkopen

  5. #5
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    alles heeft een root
    mensen worden niet zo maar iets of krijgen iets.
    heeft allemaal een aanleiding we besteden te weinig aan begrip
    en luisteren om te antwoorden niet om te begrijpen.
    en dan kunnen zulke hoe ze dat noemen afwijken ruimte krijgen om te groeien.
    geen enkel psygisch probleem is een probleem.
    het is gewoon de juiste handleiding voor zo iemand vinden.

    diesel en benzine


    heb eerder het tegenover gestelde

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  6. #6
    MAN & DEEN

    Reacties
    1.683
    08-03-2013

    Waar kun je je laten testen?

  7. #7
    It's gonna be me!

    Reacties
    8.951
    05-04-2007

    Citaat Geplaatst door Hindee Bekijk reactie
    Vertel? ^^
    Ja is het allemaal wat duidelijker voor je sinds je het weet?
    Het is wel iets moois maar niet echt het makkelijkste nee. Vooral gevoeligheid voor aura's vind ik moeilijk, constant energieën.
    Ik heb er nu vrede mee omdat ik nooit wist waarom ik overal zo heftig op reageerde en waarom sommige prikkels te sterk waren waarom ik drukte en lawaai het liefst wilde ontvluchten, hoe intens verliefd kon worden van een prachtige sneeuwbui.. Wanneer alles mooi wit is.
    En ook de pijn en verdriet van een ander zo heel sterk aanvoelen.
    ..If another can easily anger you, it is because you are off balance with yourself ....

  8. #8
    C'est la vie

    Reacties
    2.682
    12-07-2012

    Citaat Geplaatst door n00B Bekijk reactie
    Nog nooit van gehoord en ik heb er net een online test over afgelegd. Bijna maximale score
    Maar ik vind niet dat dit voor mij een extreem negatieve invloed heeft op mijn leven.
    Ik vind het wel irritant hoe ze op alles een etiket willen plakken, zodat ze daar ook pillen voor kunnen uitvinden en verkopen
    Hahaha dan weet je dat ook weer. Nee het hoeft ook geen negatieve invloed op je leven te hebben. Vaak is het moeilijk om te weten hoe je het beste ermee kunt omgaan, de een leert dat sneller dan de ander.
    Dat klopt maar doordat het een naam heeft kan je het er over hebben.
    Appelsap of sinaasappelsap?

  9. #9
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    Citaat Geplaatst door Kiya Bekijk reactie
    Ik heb er nu vrede mee omdat ik nooit wist waarom ik overal zo heftig op reageerde en waarom sommige prikkels te sterk waren waarom ik drukte en lawaai het liefst wilde ontvluchten, hoe intens verliefd kon worden van een prachtige sneeuwbui.. Wanneer alles mooi wit is.
    En ook de pijn en verdriet van een ander zo heel sterk aanvoelen.
    double edge sword
    subhana allah je bent gezegend met iets intensiever ervaren.
    maar aan de andere kant van de weegschaal ook pijn.
    dat je het weet moet je alleen een tussen weg vinden om pijn te begrijpen.
    en dat het vaak een begin van iets nieuws is.
    and you're unstoppable.
    manier van berouw tonen en spijt betuigen en allah dankbaar zijn is groter dus equals grotere beloning.
    you lucky bastard

    volgende keer als je het als doorn in het oog ziet denk hier Aan

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  10. #10
    C'est la vie

    Reacties
    2.682
    12-07-2012

    Citaat Geplaatst door Accelerator Bekijk reactie
    alles heeft een root
    mensen worden niet zo maar iets of krijgen iets.
    heeft allemaal een aanleiding we besteden te weinig aan begrip
    en luisteren om te antwoorden niet om te begrijpen.
    en dan kunnen zulke hoe ze dat noemen afwijken ruimte krijgen om te groeien.
    geen enkel psygisch probleem is een probleem.
    het is gewoon de juiste handleiding voor zo iemand vinden.

    diesel en benzine


    heb eerder het tegenover gestelde
    je zegt het zelf we luisteren om te antwoorden en niet om te begrijpen. De een wil weten en de ander begrijpen, we know.
    En toch heb ik niet het idee dat je dit wil begrijpen aangezien je het al weet.
    Misschien komt het ergens vandaan, het verandert er niet van toch? Het is er nog steeds. Waarom zou je het willen veranderen? Hoezo is het een pyscho probleem?

    Wat als je handleiding benzine is maar jij wil diesel zijn?
    Appelsap of sinaasappelsap?

  11. #11
    Arassuil

    Reacties
    4.673
    11-03-2006

    Citaat Geplaatst door Kiya Bekijk reactie
    Ik heb er nu vrede mee omdat ik nooit wist waarom ik overal zo heftig op reageerde en waarom sommige prikkels te sterk waren waarom ik drukte en lawaai het liefst wilde ontvluchten, hoe intens verliefd kon worden van een prachtige sneeuwbui.. Wanneer alles mooi wit is.
    En ook de pijn en verdriet van een ander zo heel sterk aanvoelen.
    Ik begrijp nu ook bijvoorbeeld waarom ik geen prachtig natuurlandschap als bureaublad kan hebben. Ik word er hyperemotioneel van, no kidding . Hetzelfde met natuurdocumentaires in full HD. Ik word er niet verliefd van of beginnen huilen, maar ik word er enorm ongemakkelijk van omdat het mooier is dan ik kan vatten, of zoiets. Weet niet of het op iets slaat.

  12. #12
    It's gonna be me!

    Reacties
    8.951
    05-04-2007

    Citaat Geplaatst door Accelerator Bekijk reactie
    double edge sword
    subhana allah je bent gezegend met iets intensiever ervaren.
    maar aan de andere kant van de weegschaal ook pijn.
    dat je het weet moet je alleen een tussen weg vinden om pijn te begrijpen.
    en dat het vaak een begin van iets nieuws is.
    and you're unstoppable.
    manier van berouw tonen en spijt betuigen en allah dankbaar zijn is groter dus equals grotere beloning.
    you lucky bastard

    volgende keer als je het als doorn in het oog ziet denk hier Aan
    Je hebt hartstikke gelijk.. Mijn angsten zijn ook dubbel in mijn hoofd en de angst voor pijn is groter dus je denkt 20 keer na over iets ipv 1 keer..
    Hamdoelilah wat weet je van iets lastigs iets moois te maken
    ..If another can easily anger you, it is because you are off balance with yourself ....

  13. #13
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    Citaat Geplaatst door Hindee Bekijk reactie
    je zegt het zelf we luisteren om te antwoorden en niet om te begrijpen. De een wil weten en de ander begrijpen, we know.
    En toch heb ik niet het idee dat je dit wil begrijpen aangezien je het al weet.
    Misschien komt het ergens vandaan, het verandert er niet van toch? Het is er nog steeds. Waarom zou je het willen veranderen? Hoezo is het een pyscho probleem?

    Wat als je handleiding benzine is maar jij wil diesel zijn?
    lees het nog een keer en relax
    veranderen is misschien een drastische term meer ondersteuning en ontplooien van het brein.
    alles wat in je brein zit zit er in kan je niet afschermen maar neem je mee in ontwikkeling tot iets of iemand beters of anders

    het is iets waar de dragers der van in minderheid is dn dan noemen ze het een probleem een probleem hoeft niet altijd negatief te zijn.
    natuur bestaat uit 1 vuist regel en dat is equal trade.
    heb je goed gehoor is je zicht vast minder heb je dterke armen zijn je benen misschien wat minder
    etc etc etc tot in de kleinste dingen.
    en zo ook met het cognitive van de mens

    text book case roos van leerey of hoe hij ook maar heete

    je hebt de blok er niet voor het kan miss 1x 2x proberen maar je blok loopt vast
    en dan ben je weg

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  14. #14
    It's gonna be me!

    Reacties
    8.951
    05-04-2007

    Citaat Geplaatst door n00B Bekijk reactie
    Ik begrijp nu ook bijvoorbeeld waarom ik geen prachtig natuurlandschap als bureaublad kan hebben. Ik word er hyperemotioneel van, no kidding . Hetzelfde met natuurdocumentaires in full HD. Ik word er niet verliefd van of beginnen huilen, maar ik word er enorm ongemakkelijk van omdat het mooier is dan ik kan vatten, of zoiets. Weet niet of het op iets slaat.
    Ja ik herken precies wat je zegt vooral die natuurdocumentaires die werken sowat hypnotiserend op me.... Ik zit er zo in dat als die afgelopen is ik even om me heen moet kijken waar ik ook weer ben
    Het zou me ook niet verbazen als jij ook HS bent
    ..If another can easily anger you, it is because you are off balance with yourself ....

  15. #15
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    Citaat Geplaatst door Kiya Bekijk reactie
    Je hebt hartstikke gelijk.. Mijn angsten zijn ook dubbel in mijn hoofd en de angst voor pijn is groter dus je denkt 20 keer na over iets ipv 1 keer..
    Hamdoelilah wat weet je van iets lastigs iets moois te maken

    vind gewoon alles interessant en hoe allah ons mensen perfect heeft gemaakt.
    die kan je in zo v sub catagorien in delen en ontleden
    alleen zoals ik heb staan in mn ot
    little knowledge of science is gevaarlijk
    maar zo lang je vertrouwen blind op allah is
    dan komt alles goed en begrip ook en ook in het gebed dua doen voor kennis

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"