1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    106
    11-03-2005

    een half plus een half is samen een

    Zou een vrouw een man kunnen helpen om de pad van de islam te kunnen volgen ik bedoel te vasten te bidden de regels van de islam te volgen of moet de man dat zelf doen. En anders om ook zou een man ook een vrouw daar bij helpen. Want ik persoonlijk heb er moeite mee.

  2. #2
    THELORDIS MYSHEPHERD

    Reacties
    3.038
    16-03-2005

    ja natuurlijk kan dat, ik vind het zelfs een must om je partner daarin te steunen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    106
    11-03-2005

    Citaat Geplaatst door Queen of Hearts
    ja natuurlijk kan dat, ik vind het zelfs een must om je partner daarin te steunen.
    dus jij zegt als iemand graag wil en er ook open voor staat maar het niet alleen kan, meschien haar of hem partner er mee kan helpen.

  4. #4
    Voor Altijd Samen

    Reacties
    3.167
    30-12-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik denk, dat het zeker wel kan. Je bent nooit te oud om wat bij te leren voor iets nieuws of om kennis op te doen. Dat gaat niet in één keer, maar door stap voor stap. Een vrouw kan de man helpen en andersom geldt dat ook.

    Door je ook te verdiepen in boeken over de Islam en door je ook bewust daarbij stil te staan, wat de Islam zegt over bepaalde onderwerpen in het leven. De Islam kent veel richtlijnen en die leer je door stap voor stap er daadwerkelijk ook de tijd voor te nemen.

    In het leven gaat niet alles zoals je het wilt hebben. Als je de tijd ervoor neemt en als anderen je daarbij motiveren om ook daarin te verdiepen zul je na een tijdje veel meer te weten komen over een bepaald onderwerp. Ik zou zeggen; kijk, lees, ontdek, ervaar en beleef wat er te ontdekken valt om je Imaan te vergroten en met God's wil zul je dat ook lukken, als je maar de hoop ervoor niet opgeeft.
    Uit het oog, maar niet uit het ❤.

  5. #5
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    2.565
    14-10-2003

    Citaat Geplaatst door sami_gouda
    Zou een vrouw een man kunnen helpen om de pad van de islam te kunnen volgen ik bedoel te vasten te bidden de regels van de islam te volgen of moet de man dat zelf doen. En anders om ook zou een man ook een vrouw daar bij helpen. Want ik persoonlijk heb er moeite mee.
    insha'Allah zolang, de man dat dan ook zelf wilt! ik denk dat dat super is!!
    het geeft je een goed gevoel een een moslim(a) op het rechtepad te helpen masha'Allah!

    kan zeker wel, dat weet ik zeker!!
    I want to die with my forehead on the ground, Sunnah in my heart, Allah sobhanna wata'Ala on my mind, quran on my tongue & tears in my eyes!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    106
    11-03-2005

    leuk om nog te weten dat er mensen met een goed hart op deze side zijn

  7. #7
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    2.565
    14-10-2003

    Citaat Geplaatst door sami_gouda
    leuk om nog te weten dat er mensen met een goed hart op deze side zijn
    iedereen heeft een goed hart
    I want to die with my forehead on the ground, Sunnah in my heart, Allah sobhanna wata'Ala on my mind, quran on my tongue & tears in my eyes!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    106
    11-03-2005

    Citaat Geplaatst door MissMarOc15
    iedereen heeft een goed hart
    iedereen heeft een goed hart gekregen maar er zijn er weinig die nog een goed hart hebben echt waar

  9. #9
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    2.565
    14-10-2003

    Citaat Geplaatst door sami_gouda
    iedereen heeft een goed hart gekregen maar er zijn er weinig die nog een goed hart hebben echt waar

    allah oe 3elam
    I want to die with my forehead on the ground, Sunnah in my heart, Allah sobhanna wata'Ala on my mind, quran on my tongue & tears in my eyes!

  10. #10
    THELORDIS MYSHEPHERD

    Reacties
    3.038
    16-03-2005

    Citaat Geplaatst door sami_gouda
    dus jij zegt als iemand graag wil en er ook open voor staat maar het niet alleen kan, meschien haar of hem partner er mee kan helpen.
    jazeker,ik vind dat iedereen met de goede intentie moet geholpen worden. sommige mensen hebben het gewoon nodig, in het begin, om achter de broek te worden nagezeten. ik zou ook willen dat iemand dat bij mij deed, mocht ik die hulp nodig hebben.