1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    223
    05-07-2014

    Arrow I still love you

    I still love you
    Na al die jaren, kan ik je nog steeds niet vergeten. Jij en ik waren twee handen op één buik.
    Hoe is het nou zover gekomen? Ik dacht dat echte liefde alles overwon. Was onze liefde dan
    geen echte liefde? Hield jij dan niet echt van mij? Was alles slechts een leugen? Vol whanhoop
    probeerde ik aan iets anders te denken. Ayman is verleden tijd, ik moet mij vanaf nu op mijn toekomst richten. Hoe vaak ik dit ook geprobeerd heb, mijn gedachten
    dwalen steeds naar hem af. Zouden de geruchten waar zijn dat hij getrouwd is? Deze gedachten maakte het nog moeilijker voor mij. Hoe kan hij nou een relatie van 4 jaar zo snel opgeven, na een stomme uit de hand gelopen ruzie. Drie jaar lang zit ik op hem te wachten hopend dat hij weer naar me toe zou komen.





  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    223
    05-07-2014

    Hoofdstuk

    Deel 1


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    223
    05-07-2014

    Lieve mensen, na een jaar heb ik besloten om weer een nieuw verhaal te schrijven. Hopelijk zullen jullie genieten van mijn nieuw verhaal I still love you.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    223
    05-07-2014

    Vol zenuwen liep ik het podium op, wanneer mijn naam werd geroepen. "Mevrouw Roumaysa Bendali, nogmaals gefeliciteerd met je diploma, zei mijn docent terwijl hij mijn diploma overhandigde. Ik ging naast mijn klasgenoten staan, de rest van mijn klasgenoten werden één voor één afgeroepen. We hadden allemaal een mortarboard op, nadat iedereen zijn naam werd afgeroepen gooiden we ons mortarboard in de lucht. Eindelijk ben ik afgestudeerd en heb ik mijn master diploma gehaald taalwetenschappen. Normaal gezien hoor ik nu blij te zijn, maar dat ben ik eigenlijk niet. Wat ga ik school toch enorm missen, mijn studentenjaren zijn nu voorgoed voorbij. Vanaf nu moet ik mij richten op mijn toekomst en aan een job zien te geraken. Najwa gaf mij een klop op mijn schouder. "Waar ben jij met je gedachten Roumaysa?" "Oh sorry, had je wat tegen me gezegd?" "We gaan een groepsfoto maken met de klas, kom je mee?" "Ooh ja natuurlijk", zei ik terwijl ik Najwa volgde. De hele klas stond al klaar om een groepsfoto te maken. De docent glimlachte vriendelijk naar mij, " ga er lekker bij staan Roumaysa. Ik tel tot drie en dan roepen jullie cheese, zei de docent. Eén, twee, drie..." "Cheese", riepen wij allemaal.


    Een maand later

    Er viel een traan voorbij mijn wangen wanneer ik naar de afstudeerfoto keek. Wat mis ik mijn klas toch ontzettend hard. De voorbije maand heb ik niets anders gedaan dan solliciteren bij verschillende bedrijven. Vandaag ben ik uitgenodigd om op sollicitatiegesprek te gaan in hotel Plaza hier in Amsterdam. Al de hele morgen zit ik kleren uit te zoeken die ik vandaag zou kunnen aandoen, maar ik ben er nog steeds niet onder uit gekomen wat ik moet aandoen. Het is maar een stomme sollicitatie waarbij ik niet eens zeker weet of ik kans maak. Misschien moet ik maar mijn jeans aandoen met een hemdje en een vestje. Zonder te aarzelen kleedde ik mij aan en deed er witte hijab bij aan. Voor ik de deur uitging controleerde ik nog of ik wel alles bij had, alles zit er in zei ik opgelucht. Het was nogal druk buiten, overal zag je jongeren, ouders met kinderen, werkende mensen over straat lopen. De tram zat helemaal vol, ik geraakte er nog maar net bij. Na een kwartiertje, moest ik er eindelijk uit. Eindelijk frisse lucht, dat ik bij mezelf. Het is negen uur en ik moet er om half tien zijn. Roumaysa hoorde ik iemand roepen, ik draaide mij naar achter om, maar zag geen bekend gezicht. Dat zal vast niet voor mij bedoelt zijn. Ik ging op een bankje zitten aangezien ik toch een halfuurtje te vroeg ben. "Hé, loop jij mij nou te negeren." hoorde ik iemand zeggen terwijl die mijn schouder vasthield. Geschrokken draaide ik mij om. "Ow, Rayan sorry had je echt niet gezien." "Weet ik wel, maar hoe gaat het met jou? vroeg Rayan. " Nou, goed denk ik en met jou?" "Dat klinkt niet helemaal goed, maar met mij gaat het goed hoor hamdullilah. Wat doe je hier zo vroeg in de ochtend?" "Ik heb een sollicitatiegesprek bij Plaza hotel." "Dat meen je niet Roumaysa. Ik werk daar sinds kort." "Ooh echt? Wat een toeval", zei ik terwijl er een glimlach op mijn gezicht verscheen. "Waarom heb je mij dit niet eerder verteld" vroeg ik Rayan. "Nou, dat komt omdat ik je pas vandaag weer zie en spreek." "Ja, dat is waar ook, wat stom van me." "Geeft niet". Maak je maar geen zorgen hoor, je gaat het goed doen en ik zal een goed woordje over je doen." zei Rayan.
    "Dank je wel Rayan." Om hoe laat moet je er zijn roumaysa?" "Om half tien." "Je kan ondertussen binnen wachten hoor, in plaats van hier buiten in de koud te blijven staan." "Oké, is goed Rayan laten we dan maar gaan." Rayan begon over van alles te praten, hij had duidelijk veel te vertellen. Voor ons toeterde er een auto, en ging zich parkeren. "Ken je hem?" vroeg ik Rayan? "Nee, jij misschien?" "Nee, denk het niet heb zijn gezicht niet goed gezien." De bestuurder stapte de auto uit en liep op een meisje af dat zo te zien op hem stond te wachten. De bestuurder keek onze kant uit. Omg nee, dit kan niet waar zijn, ik droom! Na drie jaar zag ik hem weer voor mij, ook hij keek mij verbaasd aan...






  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    69
    01-04-2015

    Uuuup!!
    Ga snel door

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    175
    28-11-2010

    Kom op ga verder

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    175
    28-11-2010

    Ik vind het echt jammer dat je een verhaal begint en niet verder gaat !!!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    24
    11-12-2019

    Upppp!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    977
    04-09-2019

    Wauw!!!! Ga door