1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    23
    17-05-2015

    Wie betaald altijd de rekening?

    Nou ik vraag me af... als je een man leert kennen dan is het denk ik zo dat de eerste paar keer dat jJulie afreken de rekening betaald.

    Maar is het zo dat een vrouw ook moet betalen en zo ja wanneer moet dat dan?

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    op date bedoel je?
    of wanneer je getrouwd bent en dan op date gaat?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    731
    13-07-2014

    Rijkste betaalt.

    Nee ik zou het niet eens toelaten dat een vrouw voor mij betaalt.

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    De man natuurlijk.
    Hij vraagt je tenslotte ook mee op date steeds als het goed is en niet andersom toch.

    Een keer zou je wel wat leuks kunnen regelen en voor eigen rekening kunnen nemen als verassing.

    Waar blijft de tijd dat je jas aangenomen werd en stoel werd aangeschoven. Dat was pas een heerlijk gevoel.

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    De man natuurlijk.
    Hij vraagt je tenslotte ook mee op date steeds als het goed is en niet andersom toch.

    Een keer zou je wel wat leuks kunnen regelen en voor eigen rekening kunnen nemen als verassing.

    Waar blijft de tijd dat je jas aangenomen werd en stoel werd aangeschoven
    . Dat was pas een heerlijk gevoel.
    nu krijg je dat niet meer?

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    nu krijg je dat niet meer?



    Nu zijn het de kleine dingen die het doen haha.
    Maar word nog steeds bijna elke dag; prinsesje genoemd. Ook lief na wat jaren samen onder 1 dak

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.294
    26-02-2002

    Jij hoort te betalen.
    jij hoort te betalen tot je tot de grote heer komt. Pas dan word er voor je betaald en hoef je niet meer te betalen.

    Schei uit met die onzin dates.
    Ga je op date samen met een mahariem aan je zij, dan zullen de mannen de rekening voor zich nemen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.213
    22-11-2008

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    De man natuurlijk.
    Hij vraagt je tenslotte ook mee op date steeds als het goed is en niet andersom toch.

    Een keer zou je wel wat leuks kunnen regelen en voor eigen rekening kunnen nemen als verassing.

    Waar blijft de tijd dat je jas aangenomen werd en stoel werd aangeschoven. Dat was pas een heerlijk gevoel.

    Jij hebt gesproken mashallah kom nou de man die verwacht of toelaat dat vrouw betaald is een loser
    Net wat je zegt , je kan wat leuks regelen en dan wel voor je eigen rekening maar verder
    Laat zien dat hij man is, had mijn man niet hoeven doen hoor hij betaalde altijd en als er geen geld is dan spreek je maar niet af klaar

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    132
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door samgirl Bekijk reactie
    Jij hebt gesproken mashallah kom nou de man die verwacht of toelaat dat vrouw betaald is een loser
    Net wat je zegt , je kan wat leuks regelen en dan wel voor je eigen rekening maar verder
    Laat zien dat hij man is, had mijn man niet hoeven doen hoor hij betaalde altijd en als er geen geld is dan spreek je maar niet af klaar
    Dus no money? No date!!

    Scheer je weg!!!
    Een echte man!!!! Geeft geen stuiver uit aan een wijf!!!
    Denkt met een mentaliteit van: iedere stuiver uitgegeven aan shi **** is een stuiver minder voor mnkinderen later

    Als je een MAN bent geef je geld uit aan je GEZIN en niet voor dates met wijven

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door samgirl Bekijk reactie
    Jij hebt gesproken mashallah kom nou de man die verwacht of toelaat dat vrouw betaald is een loser
    Net wat je zegt , je kan wat leuks regelen en dan wel voor je eigen rekening maar verder
    Laat zien dat hij man is, had mijn man niet hoeven doen hoor hij betaalde altijd en als er geen geld is dan spreek je maar niet af klaar

    Een vrouw denkt al snel deze is niet serieus met mij en laat me steeds betalen of hij is gierig. En als hij echt geen geld had ze3ma dan gaat hij je sowieso niet mee op date vragen. Dus dat is het em vaak niet hoor.
    Dus ik vind dat best een afknapper ja.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door mohamed24 Bekijk reactie
    Jij hoort te betalen.
    jij hoort te betalen tot je tot de grote heer komt. Pas dan word er voor je betaald en hoef je niet meer te betalen.

    Schei uit met die onzin dates.
    Ga je op date samen met een mahariem aan je zij, dan zullen de mannen de rekening voor zich nemen
    waarom val je dan anderen aan door hun familie erbij te betrekken ?

    part-time moslim
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.435
    30-03-2009

    de man natuurlijk
    Kleinigheden lijken van geen belang, maar ze geven een kalm geluk. Iedere kleinigheid bergt een engel

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Ligt aan de vrouw.

    Als ze zo'n gemanicpeerde type is kan ze beter een porto trekken anders gaat ze zwaar voorschut staan.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  14. #14
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    De man moet betalen. Je kan natuurlijk wel doen als vrouw net alsof je wil betalen, maar dan moet de man natuurlijk weigeren. Een man betaalt, klaar.
    M Till death do us part.

  15. #15
    FireStarter

    Reacties
    652
    10-12-2014

    Vrouw moet op alle dates de rekening betalen als ze een goede indruk wil achterlaten. Anders is ze niet genoeg geƫmancipeerd.
    Want doet ze dat niet, dan ga ik al gauw denken dat ze onderdrukt wordt door haar vader/broers.

    Emancipatie en independence heeft een prijskaartje, dus gewoon payen die hap, a bitches.