1. #91
    Bezet&Bezeten door A

    Reacties
    2.497
    09-01-2010

    Alles draait om geld in deze wereld.
    .................................................. .......... Live, Love & Laugh .................................................. ..................................

  2. #92
    ♥♡♥♡♥

    Reacties
    833
    17-09-2011

    Citaat Geplaatst door XL! Bekijk reactie
    Het draait idd om geld. Hoe zieker, hoe meer medicatie, hoe hoger de ziektekosten, hoe meer geld. Hoe meer mensen sterven, hoe sneller de nieuwe wereld orde kan onstaan.
    juist!

  3. #93
    Getrouwd

    Reacties
    4.456
    01-10-2007

    Nu begin ik toch ook te twijfelen. Xl, is adhd echt een van de bijwerkingen van vaccinaties?

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    12.998
    19-01-2009

    @Laatmijok...

    Mijn dochter is nu anderhalf, Allaahummaa baarik. Ze is wel regelmatig ziek maar verkoudheidjes of griep. Toen ze twee maanden was heeft ze een week in het ziekenhuis gelegen met uitdrogingsverschijnselen nav het rotavirus. Dat had ze opgelopen bij de huisarts op het moment dat hij mij ertoe aanspoorde tegen het rotavirus te vaccineren.

    Mijn zoontje is er ook mee aangestoken destijds maar hij had alleen een dagje diaree. Zij is wel echt ziek geweest en kreeg vocht via het infuus maar dat is normaal op die leeftijd. Als ik haar had gevaccineerd toen hij dat zei, was ze waarschijnlijk NOG zieker geworden. Hij probeerde erna nog te zeggen dat ik alsnog moest vaccineren zodat ze de volgende keer niet weer zo ziek zou worden maar ik zei dat ik dat niet nodig vond.. Zo heeft ze het ook overleefd, opeigen kracht, zonder blijvende schade omdat ik meteen nadat het braken en de diaree begon, naar het ziekenhuis ben gegaan en vooral omdat ze de ziekte nu al doorlopen heeft en dan de volgende keer sowieso al beter tegen dezelfde ziekte beschermd zou kunnen zijn.

    Ik heb ervoor gekozen haar niet te vaccineren omdat zij gezond is.. dus waarom zou ik haar ziek maken met ziekten die al lang en breed verdwenen zijn in Europa en Noord Afrika, ziekten die zij prima zelf kan doorstaan vanwege haar goede gezondheid - Allaahummaa baarik - en ziekten waarvan stammen worden gevaccineerd die niet eens meer voorkomen terwijl voor de stammen die juist voorkomen geen vaccinaties bestaan. Als ik morgen zou emigreren naar Congo - Allaah yahfadh - dan zou ik misschien wel overwegen de ene of andere vaccinatie te halen maar nu, in deze situatie? Als er geen reden voor is, zoals chronische ziekte, dan vind ik dat gewoon niet slim.

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    12.998
    19-01-2009

    En over spijt krijgen.. De Profeet, sallaa Allaahu 'alayhi wasallam, heeft gezegd: En weet, dat wat jou is voorkomen, jou niet voorbij had kunnen gaan en dat wat aan jou voorbij is gegaan, jouniet had kunnen overkomen. De pennen zijn opgeheven en de bladeren van de boeken zijn opgedroogd.

    Punt. Je moet doen wat Islamitisch correct is en wat goed is voor de gezondheid en de Islaam van jouw kind. Dat kan misschien voor elk kind anders zijn, zoals bij mij.

    Mijn zoontje maakt wegens zijn zwakkere gezondheid misschien een grotere kans om een vaccinatie te overleven dan de ziekte op volle kracht door te maken en mijn dochtertje maakt kans om nadelige gevolgen van de vaccinatie te ondervinden terwijl het gevaar van het doormaken van de ziekte meestal redelijk beperkt blijft.

    Het UITERST DOMME argument - en dit is echt ronduit DOM, sorry - dat een niet gevaccineerd kind een gevaccineerd kind in gevaar zou brengen, neem ik niet eens serieus. Mijn kinderarts wilde dat bij mij ook aankaarten: Ja, je hebt een chronisch ziek kind thuis..

    Ja en? Hij is toch wel gevaccineerd? Niks aan de hand.. Ten eerste moet aannemelijk zijn dat zij überhaupt zulke uitgestorven ziekten kan oplopen en ten tweede... Waarom moet ik haar dan vaccineren als het toch geen bescherming biedt tegen al die niet-gevaccineerde engerds op aard?

    Sorry maar ik doe niet mee aan die bangmakerij. Ik ben heel ontvankelijk voor feiten maar die nonsens van zowel de pro's als de zogenaamde alu-hoedjes richten ze hier aan het verkeerde adres...

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    2.444
    28-11-2014


  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    12.998
    19-01-2009

    Yasirc, denk je dat ik iemand zoals jij serieus neem? Als je les bij iemand volgt dan zou ik zijn naam maar niet noemen om hem niet voor paal te zetten en als je zoiets van hem leert dan zou ik maar gauw een andere leraar zoeken..

    "Saoedie Arabie doet het dus wie het niet doet is ziek.."

    Uit welk Bid'ahboekje zou dat opgeduikeld zijn? En wat wil je ook, van iemand die de consensus over een zaak uitroept en dan verklaart er geen kennis van te hebben..

    Als je er klaar voor bent om met Kitaab en Sunnah te spreken, moet je alsnog niet bij mij zijn. Dit is een vrouwenhoekje. Als we de mening nodig hebben van een man of "man", dan roepen we wel.

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    266
    17-09-2003

    ik begrijp sommige mensen niet, je hebt de kans om je kind te vaccineren en toch twijfelen, wij hebben het in Europa te goed dat is het probleem. wij zijn vroeger ook allemaal gevaccineerd en nee geen last van gehad nooit, ik heb 4 kinderen en heb ze allemaal laten vaccineren en alhml zijn hebben er ook geen last van.je hebt die kans doe het dan ze zouden je kind niet vaccineren zomaar voor de lol.

    En voor de vrouwen die de gbs bacterie dragen die kan gewoon verdwijnen heb bij kids de bacterie gehad alhml zonder complicatie en bij mijn ander was die verdwenen zonder iets te doen of voorzorgen te nemen.

    Moge Allah swt onze kinderen beschermen insh allah
    De ogen die tranen laten uit liefde voor AllAH zijn de ogen die het paradijs zullen zien.

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    1.021
    09-01-2014

    We willen allemaal het beste voor onze kinderen, dat geloof ik echt. Maar ik denk verder dan mijn eigen kind, ik maak me zorgen om alle kinderen en ook om jullie kinderen. We verschillen van mening, maar ik vraag jullie toch echt om goed na te denken over niet vaccineren. Natuurlijk is vaccineren niet geheel risicovrij, maar de risico's van niet vaccineren is mijn optiek vele male groter en ernstiger.

    Lees dit artikel:

    http://www.inbakeren.nl/blog/gevolge...et-vaccineren/


    Baby’s zijn de eerste maanden beschermd tegen veel infectieziekten die de moeder heeft doorgemaakt of waartegen ze gevaccineerd is. De hoeveelheid van die beschermende antistoffen, en daarmee de duur van de bescherming, is verschillend. Pasgeboren baby’s – ook als ze borstvoeding krijgen – zijn slechts de eerste paar maanden beschermd tegen mazelen. Pasgeboren baby’s van ongevaccineerde moeders die de ziekte niet hebben doorgemaakt, zijn zelfs helemaal niet beschermd. Baby’s hebben groepsimmuniteit hard nodig, zeker omdat mazelen juist bij hen ernstige gevolgen kan hebben.

    Ook kinderen met een afweerstoornis of een door medicijnen onderdrukte afweer, lopen een verhoogd risico om geïnfecteerd te raken. Denk aan kinderen die chemokuren ondergaan of levenslang medicijnen moeten slikken na een orgaantransplantatie. Vaak hebben deze kinderen ook nog een verhoogd risico op een heel ernstig verloop van infectieziekten. Bij kankerpatiëntjes die mazelen krijgen kan de sterftekans oplopen tot 70%.
    Hoe zit dat, met dat ‘gevaar vormen voor anderen’? Wordt dat niet overdreven? Laten we mazelen nemen. Een kind is al besmettelijk voordat het ziek wordt. Als dit kind in de wachtkamer of in een speeltuin een nog ongevaccineerde baby besmet, kan dat kindje eraan doodgaan. Dit gebeurde tijdens een mazelenepidemie in Duitsland in 1999. Eén jongen (die later mazelen bleek te hebben) besmette drie baby’s en drie oudere kinderen in een wachtkamer. Twee van de baby’s ontwikkelden SSPE, raakten gehandicapt en overleden jaren later aan deze zeldzame langetermijngevolg van mazelen.

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    1.021
    09-01-2014

    De reden waarom oude ziektes nu niet meer voorkomen, is omdat kinderen hiervoor ingeënt zijn. Veel ziektes komen gewoon weer terug als merendeel van de bevolking zich besluit niet te vaccineren.

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    1.021
    09-01-2014

    .

    “De toename van autisme en allergieën wordt veroorzaakt door vaccins”
    Nee. Men weet nog niet alles over de oorzaken van autisme. Maar steeds duidelijker is dat het al bij de geboorte aanwezig is. Er is geen enkele aanwijzing gevonden dat vaccins autisme veroorzaken of het beloop ervan verslechteren. Nadat fraudeur Wakefield het verband de wereld in heeft geholpen, is er ongelofelijk veel onderzoek gedaan en de verdenking is keer op keer weerlegd.

    En andere ziekten? Allergieën, astma, eczeem? Van Eden, arts-microbioloog en hoogleraar immunologie: ‘Daar is enorm veel onderzoek naar gedaan maar de meeste studies laten geen significant verschil zien tussen gevaccineerde en ongevaccineerde kinderen als het gaat om auto-immuunziekten en allergieën.’

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    1.021
    09-01-2014

    .

    “Ik laat toch geen gif in mijn baby spuiten”
    Nee, dat doet niemand. Uiteraard laat je, als je zo bewust omgaat met wat je baby binnenkrijgt via voeding en het huidje, geen gifstoffen in een dijbeenspiertje spuiten. De ‘gifstoffen’ waar tegenstanders het over hebben zijn adjuvans (hulpstoffen). De hoeveelheden in het vaccins zijn minimale hoeveelheden, vaak kleiner dan de hoeveelheden waarin een baby het via de huid en voeding (ook borstvoeding!) binnenkrijgt.

    Ons voedsel en zelfs borstvoeding bevat aluminium
    Formaldehyde? Een stof die ook in ons lichaam en in groenten en fruit zit. In een enkele peer zit 120 keer zoveel als in een vaccin.

    Aluminium? Via de voeding (ook borstvoeding) krijgt een kind veel meer binnen. (Moedermelk: gemiddeld 7 milligram in het eerste half jaar, flesvoeding gemiddeld 38 milligram, in een vaccin gemiddeld een kwart milligram).

    Kwik? Daarover hebben tegenstanders het als ze Thiomersal (ethtylkwik) bedoelen. Die noem ik hier alleen omdat het vaak wordt genoemd. Maar dat zit in geen enkel RVP-vaccin.

  13. #103
    ♥♡♥♡♥

    Reacties
    833
    17-09-2011

    Citaat Geplaatst door simana Bekijk reactie
    .
    dat het bij de geboorte al aanwezig is, is bullshit! Er zijn ouders die het veeel later pas opmerken met een paar jaar. Ik geloof die artsen niet. Waarom geloof je die artsen wel en artsen die het tegenovergestelde beweren niet? Er zit zoveel troepbin, zoals cellen van een blanke foetus, greoon te vinden op de site van ivm alleen gebruiken ze daar andere namen voor dus ff opzoeken wat dat precies betekend.

  14. #104
    ♥♡♥♡♥

    Reacties
    833
    17-09-2011

    Citaat Geplaatst door dinalina22 Bekijk reactie
    ik begrijp sommige mensen niet, je hebt de kans om je kind te vaccineren en toch twijfelen, wij hebben het in Europa te goed dat is het probleem. wij zijn vroeger ook allemaal gevaccineerd en nee geen last van gehad nooit, ik heb 4 kinderen en heb ze allemaal laten vaccineren en alhml zijn hebben er ook geen last van.je hebt die kans doe het dan ze zouden je kind niet vaccineren zomaar voor de lol.

    En voor de vrouwen die de gbs bacterie dragen die kan gewoon verdwijnen heb bij kids de bacterie gehad alhml zonder complicatie en bij mijn ander was die verdwenen zonder iets te doen of voorzorgen te nemen.

    Moge Allah swt onze kinderen beschermen insh allah
    mensen zijn te naïef dat is het echte probleem. Als jij al die kaffirs en duivelaanbidders blindelings gelooft moet je het zelf weten.

  15. #105
    Bijna Lid

    Reacties
    171
    24-08-2015

    Je kan je kind ook in een ander land laten vaccineren als je zo erg twijfelt. Ik vind het allemaal een beetje overdreven dit.