1. #1
    .

    Reacties
    1.309
    20-06-2006

    Kloppend gevoel, boven navel.

    Dag allemaal,

    Sinds een hele lange tijd heb ik last van een kloppend gevoel(lijkt op hartkloppingen) net boven mijn navel.
    Het gevoel slaat ook over naar mijn hoofd en oren en ik word er gek van! Als ik lig, zit maakt niet uit wat, ik blijf het voelen. Daarnaast voel ik me ook moe en heb bijna geen eetlust meer.
    Nou ben ik een paar keer naar de dokter geweest en heb foto's laten maken in het ziekenhuis maar ze kunnen niets vinden.

    Ik vraag me af of er iemand is die hier ook mee te kampen heeft, of wellicht een idee heeft wat het zou kunnen zijn.

    Heel erg bedankt!

    Truly, how can you not remember Allah when it is Him who provides for you, blesses you, loves you and remembers you every single day of your life?


  2. #2

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    625
    30-10-2004

    Salam,
    Als ik me niet vergis dan noemen ze dat in het arabisch harq bomzwi.
    Ik weet niet hoe ik het moet schrijven haha.

    Gr
    OUJDIAAAAAAAAA

    [meerdere accountgebruikers]

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    33
    16-10-2013

    En in het berbers noemen ze timit in marokko kunne ze dat snel weg doen Door masseren heb dat ook gehad.Door dat val je af ook

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    16
    13-08-2014

    Citaat Geplaatst door tabdarst2 Bekijk reactie
    En in het berbers noemen ze timit in marokko kunne ze dat snel weg doen Door masseren heb dat ook gehad.Door dat val je af ook

    Kan je daar meer over vertellen?
    Ik denk dat ik dat ook heb.
    Barak-Allahoe feeki :-)

  6. #6
    .

    Reacties
    1.309
    20-06-2006

    Heel erg bedankt voor al jullie reacties!

    En, Tabdarst2, zou je mij wat meer kunnen daarover? Ik heb inderdaad geen eetlust meer, kom helemaal niet meer aan en ben eigenlijk constant moe. En daarnaast heb ik last constipatie, hoofdpijn en een opkomende miselijkheid.

    Ik hoor graag van je(of van een ander die hier ook meer informatie over heeft). X

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9.538
    01-10-2006

    Wat jij hebt is inderdaad tmit. Het is vreselijk. Je bent continue misselijk, vermoeied en geen eetlust en daar naast val je ook supee snel af. In Nederland kennen ze dit niet vandaar dat ze niks hebben gevonden. Pm mij, dan leg ik het uitgebreid uit. Heb het al jaaaaaren en gaat veel betr met me hamdoulilah.

  8. #8
    .

    Reacties
    1.309
    20-06-2006

    Nadoria: Onwijs bedankt voor je reactie! Ik zal je zo een berichtjes sturen. X

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    4.568
    15-07-2012

    Citaat Geplaatst door N_NadOria Bekijk reactie
    Wat jij hebt is inderdaad tmit. Het is vreselijk. Je bent continue misselijk, vermoeied en geen eetlust en daar naast val je ook supee snel af. In Nederland kennen ze dit niet vandaar dat ze niks hebben gevonden. Pm mij, dan leg ik het uitgebreid uit. Heb het al jaaaaaren en gaat veel betr met me hamdoulilah.
    Interessant, wat is de oorzaak daarvan dan?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3
    02-01-2015

    Ik wil ook graag weten, ik heb het mijn hele leven al. Weet eigenlijk niet beter.

  11. #11
    .

    Reacties
    1.309
    20-06-2006

    Citaat Geplaatst door dhalia Bekijk reactie
    Ik wil ook graag weten, ik heb het mijn hele leven al. Weet eigenlijk niet beter.
    Wat zijn de symptomen die je ervaart, kun je daar een beschrijving van geven?

    Truly, how can you not remember Allah when it is Him who provides for you, blesses you, loves you and remembers you every single day of your life?


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3
    02-01-2015

    Citaat Geplaatst door Myriamkrullebol Bekijk reactie
    Wat zijn de symptomen die je ervaart, kun je daar een beschrijving van geven?
    Ik heb niet echt last ervan. Het is alleen vervelend je voelt het vooral als de de maag leeg is.
    Bij mij verplaatst het boven de navel en soms naar links eronder. Als ik niet op tijd eet dan verhardt het een soort en is geen prettig gevoel. Misschien ondevinnd ik geen hinder van omdat ik niet anders gewend ben. Ja ik ben vaak moe en heb bv nooit een volle week kunnen werken omdat het door vermoeidheid niet lukte. Maar ik heb dit nooit gelinkt aan "boumzwi" zoals wij zeggen. Ik heb wel lage waardes zoals bloedarmoede en bepaalde mineralen tekort magnesium en kalium en vitamine D en pijnlijke benen (dit verdwijnt direkt als ik citroen met water drink) Ik drink weinig waardoor lichaam (benen) verzuurt

  13. #13
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Up
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna