1. #286
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Jup

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #287
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Er is een ijtihaad dat je meer dan 4 vrouwen mag trouwen ... zal ik die naar buiten brengen?

    Bro Ab-Dars gaat zijn madhab switchen : )))

  3. #288
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Mijn madhab blijft hetzelfde walhamdoelilah.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  4. #289
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Mijn madhab blijft hetzelfde walhamdoelilah.
    Ma sha Allah, wat een istiqamah ... lol

  5. #290
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Ma sha Allah, wat een istiqamah ... lol
    Comedian.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #291
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Er is een ijtihaad dat je meer dan 4 vrouwen mag trouwen ... zal ik die naar buiten brengen?

    Bro Ab-Dars gaat zijn madhab switchen : )))
    Het zal toch nooit genoeg zijn voor onze Satyr
    Umm Hurairah.

  7. #292
    Verbannen

    Reacties
    490
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Salaafiyyah Bekijk reactie
    Je bent niet beter dan Espirite met je woordkeuze.
    Looooooooooooool

  8. #293
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Het zal toch nooit genoeg zijn voor onze Satyr

  9. #294
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Ah wat doen jullie weer zo kinderachtig subhan'Allah. De broeder doet hier niets verkeerds, hij plaatst hier niets wat tegen de sunna noch de koran ingaat. Laat dat kinderachtige gespot en haat achterwege en doe dat op slechte topics indien jullie waarachtig zijn.

  10. #295
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Ah wat doen jullie weer zo kinderachtig subhan'Allah. De broeder doet hier niets verkeerds, hij plaatst hier niets wat tegen de sunna noch de koran ingaat. Laat dat kinderachtige gespot en haat achterwege en doe dat op slechte topics indien jullie waarachtig zijn.
    Je neemt m.nl veels te serieus , het is maar een forum.

  11. #296
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Je neemt m.nl veels te serieus , het is maar een forum.
    Als een volwassen persoon die beweert de waarheid te volgen, dien je het goede voorbeeld te geven, tenzij je hier niet serieus bent, maar alleen voor de lol, dan heb ik niks gezegd

  12. #297
    Manhadj as-salaf.

    Reacties
    127
    28-05-2018

    Daar slaan de meeste mensen de bal mis. Het is niet MAAR een forum. Je hoort je ook hier ten alle tijden te gedragen net zoals je doet buiten dit forum om. Wij hebben hier geen vrij spel.

    الحمد لله الذي بنعمته تتم الصالحات




  13. #298
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Ik heb de topic niet helemaal gelezen, ben het over het algemeen wel mee eens. Ik vind wel dat een man het zijn vrouw moet laten weten, want een huwelijk is iets wat iedereen hoort te weten en mag weten, alleen zina verbergt men uit angst voor de mensen, een huwelijk wordt niet verborgen gehouden.

    Deze topic is geen slechte topic waar sommige mee denken te kunnen spotten.

  14. #299
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Relax

    Reality is buiten , zon , maan , sterren , bergen , bomen , verlichte steden , leven , werk , familie , eten .... etc.

    Ik zeg niet dat men op forum buiten de grenzen moet gaan , maar dit plek en deze mensen zijn niet echt serieus of persoonlijk te nemen

    We maken jokes , niets persoonlijk bedoeld , beetje lol en leren mischien iets hier en daar

    Dit riool forum moet ook nooit jullie reality worden .

  15. #300
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Ah zo, ik begrijp het. IK behandel Abdars als mijn broeder zoals mijn andere broeders en zusters en niet als riool, als ik het ergens niet mee eens ben dan probeer ik het altijd normaal te zeggen. Er zijn momenten van grapjes, maar beledigen hoort daar niet bij.