1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    1.158
    25-08-2014

    Citaat Geplaatst door qwerty23 Bekijk reactie
    Lijkt mij juist makkelijk te vinden zo een dame. Wie wil dat nou niet.
    Ja echt, was even vergeten dat reizen een standaard hobby is van vele Marokkaanse zusters.
    Conditions and circumstances turn ​​goats to sheep

    الظروف خلت العنزة خروف

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    6.536
    21-01-2009

    Citaat Geplaatst door Musafir Bekijk reactie
    Ja echt, was even vergeten dat reizen een standaard hobby is van vele Marokkaanse zusters.
    Ben blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren aan het feit dat je het nu weer weet.
    If you see her, say mas'allah. If you want her say insh'allah. If you got her say alhamdoulilah, and never let her go.

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    1.158
    25-08-2014

    Citaat Geplaatst door qwerty23 Bekijk reactie
    ben blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren aan het feit dat je het nu weer weet.
    azerty for life!
    Conditions and circumstances turn ​​goats to sheep

    الظروف خلت العنزة خروف

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    6.536
    21-01-2009

    Citaat Geplaatst door Musafir Bekijk reactie
    azerty for life!
    Dat blijkt maar.
    If you see her, say mas'allah. If you want her say insh'allah. If you got her say alhamdoulilah, and never let her go.

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    445
    06-12-2012

    Als ik zonder mahram mocht reizen dan had ik het wel geweten hoor.

  6. #111
    Slechts een traan♥

    Reacties
    3.549
    27-03-2008

    Citaat Geplaatst door Boegroer Bekijk reactie
    Marokko is 10x mooier dan elk land ter wereld. Marokko heeft letterlijk alles: woestijn, bergen, valleien, zee, oceaan kliffen alles. Je hebt door heel marokko meren waarij je rustig met bootje kan varen, lekker wat vissen kan je ook. Daarna met je vis aan het land gaan en lekker op de bbq gooien. Je kan skieeen en snowboarden op de bergtoppen. Is dat een beetje teveel, dan ga je naar ifrane, het kleine zwitserland van marokko. Wil je naar de woestijn, waarom niet? Lekker een paar nachten in een tent doorbrengen in de woestijn met die nomaden daar. Die zijn super gastvrij. Of ga lekker langs de oceaan bij dakhla of essouira. Ik was bij dakha vorig jaar, kwam ik daar gewoon roze flamingos tegen. Of wil je lekker luieren aan het strand, marokko heeft 1 van de mooiste stranden van de wereld. En dan heb ik het nog niet eens over de mooie woeste bergwandelingen die je kan maken.

    Hoe kan je het je eigen land noemen als je niet eens je eigen land hebt gezien..
    dit is precies wat mijn vader zegt haha.

    De Islam is opgevallen en valt nog steeds op bij de buitenstaander door zijn mannelijkheid...

  7. #112
    Dominquize Girl

    Reacties
    23
    05-06-2003

    Precies! Altijd verder kijken dan Marokko:-) maroc is zeker leuk en mooi but explore the world people! Landen hebben zoveel moois te bieden..reislustig!
    Where have I been?

    - Belgie, Duitsland, Spanje, Marokko, Egypte, Turkije, Griekenland, Cyprus, Engeland, UAE(Dubai), Nederlandse Antillen(Curacao), Amerika
    Laat de duivel je niet leiden, zo heerst zekerheid in je leven en zo zal Allah je alles geven!

  8. #113
    MVC Lid

    Reacties
    764
    18-12-2010

    hijaab en strand gaat niet samen tenzij het privé is.
    Regelmatig reizen is echt heel mooi, ik zou niet weten waarom iemand dat niet zou willen ??

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    45
    24-11-2013

    Citaat Geplaatst door Musafir Bekijk reactie
    Hier nog een heerlijk allerlei verschillende culturen verkennen en landschappen waar ik geen genoeg van kan krijgen. Overigens is Marokko ook een prachtig land. Wel vind ik dat je dan naast het alleen maar liggen te zonnen juist alle steden kan verkennen ook leuk toch

    One of the hardest thing to do is letting go....
    Not because you want to
    but because you have to


  10. #115
    Mocro Barbie wanted

    Reacties
    33.908
    12-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Musafir Bekijk reactie
    er zijn genoeg Marokkaanse vrouwen die graag reizen en backpacken

    vraag is of je met kinderen nog kunt backpacken

    of toch.....in de efteling of eurodisney met drinkbusjes, pleisters voor geschaafde knietjes en kleenex

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    92
    10-06-2015

    Reizen is toch leuk, denk dat iedereen dat wel wilt. Afwisseling, nieuwe dingen zien.
    -

  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door Musafir Bekijk reactie

  13. #118
    MVC Lid

    Reacties
    17
    19-05-2018

    ik ben in zuid amerika, zuid oost azie, geheel europa en zowel noord als diep in het donkere afrika geweest. Mijn ervaring is dat ik alleen vis kon eten en dat de hele wereld 1 grote h0erenbende is waar je ook maar ben

    Wollahi er is niks als home sweet home marokko en nederland. Ciaot