1. #1
    Verbannen

    Reacties
    2.262
    11-11-2012

    Jan Roos (ex PowNews) aangevallen in 020 door 12 man met stokken, stenen, en staven

    Aldus zijn Tweets:

    "Net aangevallen door 12 Marokkanen in Amsterdam-West met stokken, ijzeren staven en stenen. Omdat ik bij PowNed heb gewerkt."

    "Werd met stenen begooid. Onder een luid "ik neuk je kanker moeder" vielen ze aan."

    "Niets of niemand houdt mij af van mijn werk. De waarheid laat zich niet door geweld of dreigement tegenwerken. De dood of de gladiolen!"


    https://twitter.com/LavieJanRoos

    Op GeenStijl een verzameling van zijn Tweets:
    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments



    Volgens een bericht op TPO vond het incident plaats op de Joos de Moorstraat. Roos, die er op bezoek was bij een vriendin, was de parkeermeter gaan bijvullen toen het lafhartige tuig hem in de smiezen kreeg.

    'Deze tata wijkt voor niemand'

    Roos verhaalt op TPO: "Ik kreeg een stenenregen over mijn heen, ze trokken de stenen uit de stoep. Ze liepen met stokken en stalen staven. Ik heb toen de aanval op ze ingezet en ben op ze afgerend. Daar waren ze van onder de indruk. Ze hadden in de gaten dat deze tata wijkt voor niemand. Toen renden ze weg, godzijdank."

    'Geen aangifte'

    De huidige verslaggever van GeenStijl is niet van zins aangifte te doen. "Nee, dat heeft toch geen zin. Tegen wie kan ik nou aangifte doen? Amsterdam West zit vol met boze en agressieve Marokkanen. Daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen, de politie doet er toch niets mee. We gaan gewoon door en laten ons niet bang maken", aldus Roos.

  2. #2
    *Dawlatna Mansura*

    Reacties
    1.080
    30-06-2015

    Haha hahaha opnames of het is niet gebeurt. Nederlandse media heeft zich al te vaak als leugenachtig laten zien als het om Marokkanen of islam gaat. En pownieuws specifiek

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    7.359
    05-02-2015

    geloof er niks van

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    2.262
    11-11-2012

    Citaat Geplaatst door Ghoraba Bekijk reactie
    Haha hahaha opnames of het is niet gebeurt. Nederlandse media heeft zich al te vaak als leugenachtig laten zien als het om Marokkanen of islam gaat. En pownieuws specifiek
    Haha hahaha inderdaad

  5. #5
    *Dawlatna Mansura*

    Reacties
    1.080
    30-06-2015

    HOAX waar zijn beelden van de gegooide stenen.

    Die tata is wel een gladiool hoor wel 20 zwaargewapende ISIS aanhangers uit Amsterdam verjaagd met zijn grote blanke slavendrijvershanden verjaagd in zijn eentje

    Grappemakef

  6. #6
    *Dawlatna Mansura*

    Reacties
    1.080
    30-06-2015

    Misschien moet hij samen een bakkie gaan doen met die journalist die het verhaal over de Shariawijk in Den Haag heeft verzonnen. Komen vast spannende verhalen uit. Moeten ze die verhalen bundelen en als boek uit brengen

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    2.262
    11-11-2012

    Zo zo je bent wel op dreef hoor op dit tijdstip nog

    Met je slavendrijvershanden als t niet is gebeurd raadik je aan mee te schrijven, volgens mij kan jij dr ook wat van

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Wat er echt is gebeurd:

    Twee marokkaanse jochies van 12 liepen langs, 1 van hen zei; daar heb je die sukkel van pownews. sukkel begon te rennen, dook achter een voorbijganger en riep

    "je bent zelf een sukkel! "

    Die hollanders houden er nou eenmaal van om alles aan te dikken met een factoor 100.

    Een kiezelsteentje wordt al snel : "Bakstenen" , een leeg blikje fris wordt al snel " stokken" , 2 jongens wordt al snel "een groep van ministens 10 man" etc

    Ken ze door en door die gasten. Als typische hollandse schijnheilige leugenachtige 'journalist' heeft dit mannetje er ook een spektakel van gemaakt terwijl zelfs de mensen die er wonen niets hebben opgemerkt van het een half minuutje durende incidentje

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    Wat er echt is gebeurd:

    Twee marokkaanse jochies van 12 liepen langs, 1 van hen zei; daar heb je die sukkel van pownews. sukkel begon te rennen, dook achter een voorbijganger en riep

    "je bent zelf een sukkel! "

    Die hollanders houden er nou eenmaal van om alles aan te dikken met een factoor 100.

    Een kiezelsteentje wordt al snel : "Bakstenen" , een leeg blikje fris wordt al snel " stokken" , 2 jongens wordt al snel "een groep van ministens 10 man" etc

    Ken ze door en door die gasten. Als typische hollandse schijnheilige leugenachtige 'journalist' heeft dit mannetje er ook een spektakel van gemaakt terwijl zelfs de mensen die er wonen niets hebben opgemerkt van het een half minuutje durende incidentje
    helemaal mee eens.


    veel leugens lees je in de media. vooral de verhalen. ik kan ook verhalen schrijven. op ze minst wil ik altijd beeld zien .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  10. #10
    *Dawlatna Mansura*

    Reacties
    1.080
    30-06-2015

    Die tata is wel een krijger hoor ik dank dat al die IS strijders uit Amsterdam nog staan te trillen op hun benen pffffffff zijn ze goed weggekomen hoor. Mocht hij ze te pakken hebben gekregen waren ze nu shaheed zo te lezen.

    Misschien worden ze dat in hun volgende veldslag met hem alsnog.

  11. #11
    *Dawlatna Mansura*

    Reacties
    1.080
    30-06-2015

    Debiel goor klein leugenachtig mannetje

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    7.359
    05-02-2015

    Dus hij word aangevallen door 12 man met stenen staven etc , maar gaat wel in de tegenaanval en komt er heel uit?

    Wat een tering grap.. we zijn lange tijd nie ""slecht"" in het nieuws geweest dus dachten ze ff iets te verzinnen ..


    Jan Roos @LavieJanRoos
    Net aangevallen door 12 Marokkanen in Amsterdam-West met stokken, ijzeren staven en stenen. Omdat ik bij PowNed heb gewerkt.
    21:29 - 11 augustus 2015

    @LavieJanRoos
    We maken je dood, gilden ze. Ze hadden alleen niet gerekend op dat sommige Nederlandse mannen de tegenaanval inzetten.
    21:32 - 11 augustus 2015
    168 168 retweets 33 33 favorieten

    @LavieJanRoos
    Zoals Roosevelt zei: " De enige angst die je moet vrezen is de angst zelf."
    21:34 - 11 augustus 2015
    60 60 retweets 44 44 favorieten


  13. #13
    © One of a kind

    Reacties
    20.308
    04-10-2008

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    Wat er echt is gebeurd:

    Twee marokkaanse jochies van 12 liepen langs, 1 van hen zei; daar heb je die sukkel van pownews. sukkel begon te rennen, dook achter een voorbijganger en riep

    "je bent zelf een sukkel! "

    Die hollanders houden er nou eenmaal van om alles aan te dikken met een factoor 100.

    Een kiezelsteentje wordt al snel : "Bakstenen" , een leeg blikje fris wordt al snel " stokken" , 2 jongens wordt al snel "een groep van ministens 10 man" etc

    Ken ze door en door die gasten. Als typische hollandse schijnheilige leugenachtige 'journalist' heeft dit mannetje er ook een spektakel van gemaakt terwijl zelfs de mensen die er wonen niets hebben opgemerkt van het een half minuutje durende incidentje
    Gewoon doorlopen mensen nix aan de hand
    Peace. it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your hart.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Djeny Bekijk reactie
    Gewoon doorlopen mensen nix aan de hand
    geloof jij dit tante ?
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door Djeny Bekijk reactie
    Gewoon doorlopen mensen nix aan de hand
    He Djeny,is dit sarcastisch bedoeld?