1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    21
    17-09-2017

    Tis bikkelen idd...maar gewoon doorzetten en je leven weer op orde proberen te krijgen. Ben na mijn scheiding als alleenstaande moeder naar school gegaan, diploma gehaald, rijbewijs gehaald en werk nu inmiddels al jaren full time. Tis heel zwaar maar het zij zo! Alhamdoelillah 3ala koul 7aal

  2. #32
    Amsterdamse

    Reacties
    651
    11-01-2007

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    De Vrouw die mijn kinderen heeft Gebaard,
    Ook al zou ze op mijn gezicht spugen ik zal er alles aan doen om mijn gezin bij elkaar te houden.
    Dit is pas de echte Jihad. Gezin bij elkaar houden.
    Hier ben ik het wel mee eens.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    6
    12-10-2018

    Het is idd zwaar in het begin maar het went wel vooral als je het al gewend was om alles zelf te doen maar alhamdoeilah strek in je schoenen staan geduld en allah Swt geeft je de kracht en doorgaan in de positieve kant dan kom je zeker wel.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door uidadje Bekijk reactie
    Hier ben ik het wel mee eens.

    Klopt.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door dicentra Bekijk reactie
    Heeft iemand van jullie misschien een voorbeeld van een goed ouderschapsplan?

    Als jullie echt gaan scheiden, dan zou IK jou ex man adviseren dat hij jullie af zwaait en julie verder met rust laat.

    Hoe hard het ook is, hij moet verder door met Allah aanbidden en doorgaan met zijn leven.

    Al die advocaten mediotars kosten allemaal bak vol geld om niets.

    Scheiding is al zuur. Waarom elkaars leven nog zuur maken.

    Als jullie Scheiden voor vrees van Allah, Allah zal jullie belonen.

    Zwaai elkaar af voor de Barmhartigheid van Allah.

  6. #36
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Moge allah jullie bijstaan.
    Allahoema ameen.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    140
    21-05-2019

    Citaat Geplaatst door underc0vertjuh_ Bekijk reactie
    ik ben gescheiden, vader ziet ze soms wel en soms niet. net wanneer hij zin heeft
    Waarom zorg je niet voor een contact verbod
    Levensgenieter❤️

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    140
    21-05-2019

    Citaat Geplaatst door Solistic Bekijk reactie
    Tis bikkelen idd...maar gewoon doorzetten en je leven weer op orde proberen te krijgen. Ben na mijn scheiding als alleenstaande moeder naar school gegaan, diploma gehaald, rijbewijs gehaald en werk nu inmiddels al jaren full time. Tis heel zwaar maar het zij zo! Alhamdoelillah 3ala koul 7aal

    Wat goed ! Respect
    Levensgenieter❤️

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    6
    12-10-2018

    Het is idd in het begin er zwaar, ben ook alleenstaand twee kids maar door het doorzettingsvermogen kom je er wel allah swt geeft het kracht om niet te falen,gair inshaallah.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    64
    26-04-2019

    Veel respect voor de alleenstaande mama's die er het beste van proberen te maken en hun kind een mooi voorbeeld geven.

    Het lijkt me zeker niet gemakkelijk, zwaar respect!

    Moge allah jullie daarvoor dubbel zoveel beloven.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    6
    12-10-2018

    Amien

  12. #42
    Bijna Lid

    Reacties
    12
    24-06-2019

    hahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahah wat is dit voor een vraaaag dat past niet ongeloofwaardig 9 maanden en 19 maanden hoe dan hahaha en je bent bevallen je man gaat weg??