1. #1
    patronnaaaa

    Reacties
    187
    31-05-2008

    alleenstaande mama's

    hoe doen jullie dat qua opvoeding werk etc.
    ik ben een alleenstaande moeder, heb 2 kleine kinderen van 19 maanden en 9 maanden..
    ik ben gewoon aan de einde van de dag helemaal kapot ik kan niet meer,
    het is zo zwaar,
    meerdere gebruikers!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    828
    26-05-2009

    ik heb 3 meiden het is soms best zwaar. Maar het went na 3 jaar en daarvoor deed ik het ook al merendeels alleen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.576
    15-12-2012

    De jongste is 9 maanden?
    Waar is hun vader? ben je weduwe?

  4. #4
    patronnaaaa

    Reacties
    187
    31-05-2008

    Citaat Geplaatst door mele3youn2 Bekijk reactie
    De jongste is 9 maanden?
    Waar is hun vader? ben je weduwe?
    ik ben gescheiden, vader ziet ze soms wel en soms niet. net wanneer hij zin heeft
    meerdere gebruikers!!!

  5. #5
    patronnaaaa

    Reacties
    187
    31-05-2008

    Citaat Geplaatst door bidawia27 Bekijk reactie
    ik heb 3 meiden het is soms best zwaar. Maar het went na 3 jaar en daarvoor deed ik het ook al merendeels alleen
    respect,, ik ben pas gescheiden mijn kinderen zijn nog heel jong, en nog niet zelfstandig vooral de jongste daar heb ik het af en toe nog wel moeilijk mee. en boodschappen doen is ook een klus met de kinderen samen. hoe oud waren jou kinderen toen je was gescheiden
    meerdere gebruikers!!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    71
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door underc0vertjuh_ Bekijk reactie
    respect,, ik ben pas gescheiden mijn kinderen zijn nog heel jong, en nog niet zelfstandig vooral de jongste daar heb ik het af en toe nog wel moeilijk mee. en boodschappen doen is ook een klus met de kinderen samen. hoe oud waren jou kinderen toen je was gescheiden
    hey meid, mag ik vragen hoe oud je bent?

    ik was 25 en mijn kind was toen 3 het was best pittig in het begin, maar ik zou het zo weer over doen, ben veel gelukkiger geworden na mijn huwelijk. Dus meid je moet alleen even wennen en plannen plannen alles moet je echt plannen....gair inshalllah...

    waar kom je vandaan?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6.576
    15-12-2012

    Citaat Geplaatst door underc0vertjuh_ Bekijk reactie
    ik ben gescheiden, vader ziet ze soms wel en soms niet. net wanneer hij zin heeft



    Ik vind dit zo erg .
    Moge allah het voor jullie makkelijk maken.
    Wel, goed dat hij nog zijn kinderen opzoekt. Beter wanneer hij er zin in heeft dan helemaal niets.
    Jammer man. Je kinderen zijn nog zo jong. Maar goed. alles is mekteb. Niemand vraagt om gescheiden te worden.
    Gair insha Allah.

  8. #8
    patronnaaaa

    Reacties
    187
    31-05-2008

    Citaat Geplaatst door dameskapster Bekijk reactie
    hey meid, mag ik vragen hoe oud je bent?

    ik was 25 en mijn kind was toen 3 het was best pittig in het begin, maar ik zou het zo weer over doen, ben veel gelukkiger geworden na mijn huwelijk. Dus meid je moet alleen even wennen en plannen plannen alles moet je echt plannen....gair inshalllah...

    waar kom je vandaan?
    ik ben 27 ja klopt alles moet je zeker plannen anders red je het niet.
    hmdl dat je gelukkiger bent geworden,,ik kom uit rotterdam jij.
    ik ben gescheiden toen mijn jongste 6 maanden oud was. en me zoon 16 maanden oud.
    meerdere gebruikers!!!

  9. #9
    patronnaaaa

    Reacties
    187
    31-05-2008

    Citaat Geplaatst door mele3youn2 Bekijk reactie


    Ik vind dit zo erg .
    Moge allah het voor jullie makkelijk maken.
    Wel, goed dat hij nog zijn kinderen opzoekt. Beter wanneer hij er zin in heeft dan helemaal niets.
    Jammer man. Je kinderen zijn nog zo jong. Maar goed. alles is mekteb. Niemand vraagt om gescheiden te worden.
    Gair insha Allah.
    inchallah, ja idd er zijn somige vaders die hun kinderen helemaal niet zien, ja daarom vind het heel jammer maar als het niet gaat, en je hebt alles geprobeerd, en je komt geen stap verder en heeft invloed op je kinderen, dan is het beter om uitelkaar te gaan. geschreeuw en gescheld liep zo uit de hand dat politie weleens 2x per dag voor de deur stond..
    ik was het op een gegeven moment zo zat en heb de stap genomen, leef nu 100x beter dan elke dag bespuugt en geslagen te worden. eindelijk rust in me hoofd
    meerdere gebruikers!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1
    23-08-2017

    Salam dames,

    Ik heb een kleine van 3,5 en ben zwanger en zit nu in een scheiding.
    Iemand tips hoe ik het beste moet handelen en wat ik tegen Mn zoontje moet zeggen over
    waarom papa niet meer bij ons woont?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    571
    12-11-2010

    pfff pittig dames allah i3awenkoem

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    12
    13-04-2017

    Undercovertjuhh wat ben jij een sterke vrouw. Iemand die kan kiezen voor haar eigen geluk! Het is zwaar maar je komt er doorheen, je wilt niet met een loser blijven puur omdat je kinderen samen hebt. Allah awnek hbiba

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.320
    15-10-2017

    Moge Allah subhana wa taa’ala jullie veel kracht en geduld geven !
    Pestkop .... Maar toch wel lief

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    voor de zusters die gescheiden zijn moge allah swt jullie een betere broeder op jullie pad laten komen .
    alleenstaande moeder zijn is stabiel zijn jullie kinderen hebben een vader figuur nodig besef dat .

    niet denken ik red het wel man en vrouw zijn geschapen om elkaar te huwen probeer een verder te kijken .
    merk dat de meeste van jullie kortzichtig zijn en denken alleen Marokkaanse man is goed er zijn zat bekeerlingen .

    weet niet wat jullie thuis word wijsgemaakt maar kijk verder dan alleen de Marokkaanse man.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Hartevolleman Bekijk reactie
    voor de zusters die gescheiden zijn moge allah swt jullie een betere broeder op jullie pad laten komen .
    alleenstaande moeder zijn is stabiel zijn jullie kinderen hebben een vader figuur nodig besef dat .

    niet denken ik red het wel man en vrouw zijn geschapen om elkaar te huwen probeer een verder te kijken .
    merk dat de meeste van jullie kortzichtig zijn en denken alleen Marokkaanse man is goed er zijn zat bekeerlingen .

    weet niet wat jullie thuis word wijsgemaakt maar kijk verder dan alleen de Marokkaanse man.
    Moet jij niet achter Butterflyy gaan? Moet je je vrouw en kinderen niet gaan onderhouden ooo vrome bekeerling?