1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    56
    17-06-2017

    Citaat Geplaatst door underc0vertjuh_ Bekijk reactie
    ik ben gescheiden, vader ziet ze soms wel en soms niet. net wanneer hij zin heeft
    Hoe bedoel je net wanneer hij zin heeft? Ik zou een regeling treffen waarin hij verplicht zijn afspraken nakomt, zoniet volgt er volledige ontzegging. Dat is toch hartstikke ongezond voor de kinderen joh, wanneer hij er zin in heeft. En jij dan, jij moet ook je dingen kunnen doen. Nee hoor, zou het beter regelen als ik jou was.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door Hartevolleman Bekijk reactie
    voor de zusters die gescheiden zijn moge allah swt jullie een betere broeder op jullie pad laten komen .
    alleenstaande moeder zijn is stabiel zijn jullie kinderen hebben een vader figuur nodig besef dat .

    niet denken ik red het wel man en vrouw zijn geschapen om elkaar te huwen probeer een verder te kijken .
    merk dat de meeste van jullie kortzichtig zijn en denken alleen Marokkaanse man is goed er zijn zat bekeerlingen .

    weet niet wat jullie thuis word wijsgemaakt maar kijk verder dan alleen de Marokkaanse man.

    Dus iemand die een voorkeur heeft is kortzichtig
    Je valt buiten de boot..accept it and move

    hoeveel alleenstaande moeders hebben jullie in eigen gemeenschap?
    sommige kennen hun vader niet eens...doe daar eens wat aan in plaats van morele ridder hier komen spelen,
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.489
    16-09-2006

    Moge Allah jullie sbar en kracht geven zodat jullie sterk blijven en een goede moeder voor jullie kinderen zullen zijn !
    Zo is het leven we hebben het niet voor het zeggen en iedereen maakt wat mee in zijn leven ,elke tegenslag moet je kunnen verdragen en ervoor vechten hoe dan ook. Ik ben een vrouw en ik leef met jullie mee ,ik ben getrouwd en ik heb kinderen en ik heb ook me problemen en ik weet heel goed hoe zwaar het kan zijn ,mocht jullie een luisterende oor nodig hebben aarzel dan niet om mij een pm te sturen om je hartje te luchten ,we zijn allemaal mensen en we moeten er voor elkaar zijn in moeilijkheden.
    Waslam
    Moeder zijn is de belangrijkste baan van de hele wereld !

  4. #19
    Heartless Bitch.

    Reacties
    107
    10-07-2007

    Ik begrijp je. Heb ook 2 kinderen. Heb sinds een paar maanden een nieuwe relatie en ik moet zeggen dat hij me er heel erg veel bij helpt. Hiervoor waren ze vaak bij mijn moeder terwujl ik werkte. Was soms zo levensmoe.. maar hoe ouder ze worden hoe makkelijker het wordt!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    43
    21-01-2013

    Moge Allaah jullie bijstaan en kracht geven om er doorheen te komen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Wat pijnlijk dit.

    Dit zijn de resultaten van Huwelijken uit begeerte en Haram relaties vooraf en meiden die zichzelf uithuwelijken, maar ook Jongens die onder druk en dagelijks commentaar van Familie dat ze trouwen terwijl ze nog niet klaar voor zijn.

    Welke vader laat (zijn kinderen in het algemeen) een baby van 10 maanden achter.!

    Niemand heeft Genade.
    Je vrouw vangt dagelijks jou zaadlozing in haar embryo.
    Ze draagt jou DNA in haar buikje.


    Ook al zou me Vrouw op mijn gezicht spugen ik zal er alles aan doen om mijn gezin bij elkaar te houden.
    Dit is pas de echte Jihad. Gezin bij elkaar houden.
    Je vrouw vangt dagelijks jou zaadlozing in haar embryo.

    Meen je deze?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Beste Linanoor,


    Kersverse Bruiden en Bruidegommen die oprecht van elkaar houden, en met een kinderwens, die kunnen dagelijks geslachtsgemeenschap hebben. De productie van de hoeveelheid Zaad varieert wel per dag.

    Wel moet de man zijn vrouw eerst vragen of ze geen lichamelijke pijnklachten heeft( vaak aangeboren bij vrouwen)

    Het is verboden om geslachtsgemeenschap te hebben met je vrouw als ze lichamelijke pijn klachten heeft. ( andersom kan ook)

    De Islam eist een kleine wassing voor de geslachtsgemeenschap en een grote wassing na de geslachtsgemeenschap. Uiteindelijk wordt het minder omdat elke dag douchen niet gezond is. Het wordt van dagelijks naar wekelijks.
    Uiteindelijk wordt het minder omdat elke dag douchen niet gezond is. Het wordt van dagelijks naar wekelijks.

    Shokran voor je wijsheid.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Ladyyyy Bekijk reactie
    Niet gezond om weinig gemeenschap te hebben.
    Nee, nee. Je moet wel luisteren. Wij hebben gewoon een blijvend embryo en we moeten weinig douchen.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    29
    18-06-2015

    Dames die alleenstaand zijn, en kinderen opvoeden, ik wens jullie allemaal sterkte

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Ladyyyy Bekijk reactie
    Je moet sowieso douchen. Snap niet zo goed waarom alles op een lager pitje moet komen na de wittebroodsweken. Intimiteit is erg belangrijk in een huwelijk.
    Ik snap het ook niet. Sterker nog ik
    snap die Embryo ook niet haha.

    Staghfirullah.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #26
    Send me location

    Reacties
    2.123
    22-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah jullie bijstaan in jullie situatie.
    يقول النبي ﷺ من لا يشكر الناس لا يشكر الله

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Dit zijn de resultaten van Huwelijken uit begeerte en Haram relaties vooraf en meiden die zichzelf uithuwelijken, maar ook Jongens die onder druk en dagelijks commentaar van Familie dat ze moeten trouwen terwijl ze nog niet klaar voor zijn.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Ik sta er niet vaak genoeg bij stil, maar het leven van een alleenstaande moeder lijkt me echt zwaar. Moge Allah subhanahu wa ta'ala eenieder helpen die het nodig heeft. Ameen.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    Dit zijn de resultaten van Huwelijken uit begeerte en Haram relaties vooraf en meiden die zichzelf uithuwelijken, maar ook Jongens die onder druk en dagelijks commentaar van Familie dat ze trouwen terwijl ze nog niet klaar voor zijn.
    Dit hoeft niet de fundamentele reden zijn. Huwelijken kunnen misgaan door allerlei elementen. Wel ben ik het eens dat men beter een huwelijk in kan treden waar baraakaa in zit.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door french-montana Bekijk reactie
    Dit hoeft niet de fundamentele reden zijn. Huwelijken kunnen misgaan door allerlei elementen. Wel ben ik het eens dat men beter een huwelijk in kan treden waar baraakaa in zit.
    De Vrouw die mijn kinderen heeft Gebaard,
    Ook al zou ze op mijn gezicht spugen ik zal er alles aan doen om mijn gezin bij elkaar te houden.
    Dit is pas de echte Jihad. Gezin bij elkaar houden.