MVC Lid

Reacties
    5.943
    06-07-2016

Citaat Geplaatst door Hartevolleman Bekijk reactie
    voor de zusters die gescheiden zijn moge allah swt jullie een betere broeder op jullie pad laten komen .
    alleenstaande moeder zijn is stabiel zijn jullie kinderen hebben een vader figuur nodig besef dat .

niet denken ik red het wel man en vrouw zijn geschapen om elkaar te huwen probeer een verder te kijken .
    merk dat de meeste van jullie kortzichtig zijn en denken alleen Marokkaanse man is goed er zijn zat bekeerlingen .

weet niet wat jullie thuis word wijsgemaakt maar kijk verder dan alleen de Marokkaanse man.
    Moet jij niet achter Butterflyy gaan? Moet je je vrouw en kinderen niet gaan onderhouden ooo vrome bekeerling?
    Dima Maghreb

MVC Lid

Reacties
    51
    17-06-2017

Citaat Geplaatst door underc0vertjuh_ Bekijk reactie
    ik ben gescheiden, vader ziet ze soms wel en soms niet. net wanneer hij zin heeft
    Hoe bedoel je net wanneer hij zin heeft? Ik zou een regeling treffen waarin hij verplicht zijn afspraken nakomt, zoniet volgt er volledige ontzegging. Dat is toch hartstikke ongezond voor de kinderen joh, wanneer hij er zin in heeft. En jij dan, jij moet ook je dingen kunnen doen. Nee hoor, zou het beter regelen als ik jou was.

MVC Lid

Reacties
    481
    20-07-2011

Moge Allah jullie bijstaan!
    Vind het rot voor jullie. Ook voor jullie kinderen en ook voor jullie ex mannen.

Niemand wil dit graag. Zelfs al behandelden zij jullie slecht. Misschien was het onmacht over de situatie en onwetendheid.

Als zij beter wisten hadden zij nooit zo gedaan. Heb het over de partners die onderdrukten en mishandelden.

MVC Lid

Reacties
    481
    20-07-2011

Even reactie naar degene die mij net een prive stuurde via reputatie.
    Chorkan voor dat en bedankt voor je duimpje.

Wallah het maakt mij niet uit of zij mij gaan zwartmaken of uitschelden of belachelijk maken.

Ik spreek puur wat ik denk.
    Dit zijn mijn uitspraken en dan telt volgens mij mijn interptatie die ik daar over heb. Als zij het daar niet mee eens zijn is dat geen probleem.

Ik kom op voor alhaq!!
    En dan maakt het mij niet uit, uit welke mond het komt of welk persoon.

Soms sta ik zelfs achter bepaalde personen waar ik liever niet in de buurt van ben maar op dat moment staat de haq eenmaal aan hun zijde.