1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.158
    25-08-2014

    Een goede indruk

    De leden die ooit een goede indruk op je hebben gemaakt, door hun manier van praten, adviseren en dergelijken, zonder dat je ze ooit hebt ontmoet of slechts een paar keer.
    In mijn geval zijn ze op 1 hand te tellen. Bijzondere mensen.
    .
    Conditions and circumstances turn ​​goats to sheep

    الظروف خلت العنزة خروف

  2. #2
    it's all exclusive

    Reacties
    3.261
    28-05-2006

    Nooit iemand ontmoet, maar zeker wel onder de indruk geweest van een aantal.
    Speak up if you have questions or concerns. If you still don't understand, ask again

  3. #3
    Bad Apple!

    Reacties
    3.910
    16-04-2005

    Citaat Geplaatst door Musafir Bekijk reactie
    .

    Gelukkig bestaan ze nog maakt het leven zo leuk... spelden in hooibergen ontdekken , mooie visjes in modderpoelen , gave appels in rotte manden enzovoort

    I am not ugly... just aesthetically different


  4. #4
    It's gonna be me!

    Reacties
    8.951
    05-04-2007

    Namen musafir namen..
    ..If another can easily anger you, it is because you are off balance with yourself ....

  5. #5
    It's gonna be me!

    Reacties
    8.951
    05-04-2007

    Citaat Geplaatst door espresso12 Bekijk reactie
    Ik vind Kiya wel relaxed Je kan zoveel tegen haar zeggen, maar ze wordt nooit boos hier, in het echt weet ik niet
    Insgelijks koffiemaatje

    Nah dan ook niet echt.. Ik negeer dan even
    ..If another can easily anger you, it is because you are off balance with yourself ....

  6. #6
    It's gonna be me!

    Reacties
    8.951
    05-04-2007

    Citaat Geplaatst door espresso12 Bekijk reactie
    Zo kom je hier ook over, negeren is idd beter.
    Af en toe kan de bom weleens uitbarsten en dan is het fijn om gewoon er alles uit te gooien
    Maar dat komt bij ons ''koffie addicts' zelden voor, vanwege onze liefde voor koffie
    iedereen zou koffie verslaafde moeten zijn.. It would be a much Better world
    ..If another can easily anger you, it is because you are off balance with yourself ....

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door espresso12 Bekijk reactie
    hahaha, dat zou idd een verslaving zijn die een positieve uitwerking op de mensheid zou hebben
    cola is ook een oplosmiddel Het lost je tandenproblemen op

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door espresso12 Bekijk reactie
    Kom jij weer mijn pret onder de loep nemen Cola drink ik niet teveel suiker en zuur.
    Koffie is anders, lost gewoon zoveel op, geen problemen met opstaan,
    omdat je weet koffie staat klaar, maakt je wakker en helder, goed om de dag mee te beginnen
    je moet eerst opstaan om koffie te maken en te drinken dus dat lost niet je probleem op met het opstaan....

  9. #9
    It's gonna be me!

    Reacties
    8.951
    05-04-2007

    Citaat Geplaatst door espresso12 Bekijk reactie
    hahaha, dat zou idd een verslaving zijn die een positieve uitwerking op de mensheid zou hebben
    Inderdaad wij zijn het levend bewijs van positiviteit door koffie

    Thanks voor je puntje wow gewoon kan je niet geven omdat ik je onlangs heb gegeven
    ..If another can easily anger you, it is because you are off balance with yourself ....

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door espresso12 Bekijk reactie
    Het is de motivatie Mourri, hoe langer ik blijf slapen, hoe langer ik op mijn bakkie koffie moet wachten, dus bij mij lost het probleem zeker op
    maar je hebt ook een compromis met je bed, hij wilt je in je bed houden. Hij is het meest nuttig als je lang in bed blijft. Anders moet ie weer 17 uren wachten voor een nieuwe ronde

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door espresso12 Bekijk reactie
    Het bed wilt een compromis, ik niet met hem, daar ben ik hem te slim voor, vanwege koffie, mijn motivatie
    Het bed wacht altijd op je Mourri, tenzij jij je ertegen verzet Als ik er te lang in blijf dan kom ik er niet meer uit hoor,
    dus zo nuttig is hij niet voor mij
    succes met de volgende koffie-rondes

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.158
    25-08-2014

    Citaat Geplaatst door pikachu Bekijk reactie
    Gelukkig bestaan ze nog maakt het leven zo leuk... spelden in hooibergen ontdekken , mooie visjes in modderpoelen , gave appels in rotte manden enzovoort
    Precies dit en nog meer van dat moois
    Conditions and circumstances turn ​​goats to sheep

    الظروف خلت العنزة خروف

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.158
    25-08-2014

    Citaat Geplaatst door SpeakUp Bekijk reactie
    Nooit iemand ontmoet, maar zeker wel onder de indruk geweest van een aantal.
    Jij bent daar 1 van.
    Conditions and circumstances turn ​​goats to sheep

    الظروف خلت العنزة خروف

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.172
    16-07-2014

    Citaat Geplaatst door Musafir Bekijk reactie
    Jij bent daar 1 van.
    zeker! dat is echt een toppertje, zonder dollen,

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.158
    25-08-2014

    Citaat Geplaatst door Kiya Bekijk reactie
    Namen musafir namen..
    Toen ik het typte had ik het het vermoeden dat iemand die vraag zou stellen.
    Nou Kiya, jij hoort er zeker bij. Moge Allah je standvastig maken in het geloof en je imaan doen versterken.
    Conditions and circumstances turn ​​goats to sheep

    الظروف خلت العنزة خروف