1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    10
    03-05-2014

    Goeie verhaal ga zo door

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    244
    16-07-2014

    straks plaats ik een vervolgje

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    244
    16-07-2014

    1.11

    De chaufeur belde aan , “eindelijk” riep ik verheugd . hij bracht me naar mijn lievelings eettentje waar ik had afgesproken met Ellen . We hadden nogal gelachen en bijgepraat en niet te vergeten genoot ik van het eten .ik voelde me de oude Arwah zonder zorgen en verplichtingen en was best vredig op dat moment . Na enkele uren hiield ik het voor gezien en nam afscheid. Mijn chaufeur bracht me terug thuis .

    Binnen aangekomen trof ik enkel mijn tante en moeder zijn zonder amina , zonder te begroeten vroeg ik bezorgd waar amina was.
    “ ze verblijft nu in het ziekenhuis voor een tijdje zodat ze kunnen zien hoe haar kanker evolueert” antwoordde mijn moeder. Mijn tante was rustiger dan voorheen. Ik gaf steunende woorden aan mijn tante en een omhelzing . ze waardeerde dit . ik zag geen teken van faris. “ waar is faris ?” vroeg ik .
    “ Hij is bij Amina , hij zal zo komen”, ik bedacht me dat ik ook eens een bezoekje zou brengen aan amina..

    Vandaag was best een warme dag , en verlangde hevig naar een relaxte bad, snel repte ik me naar mijn kamer waar ik gelukkig een eigen badkamer had .dit waren momenten waar ik me zo begunstigd voelde . bij het klaarleggen van mijn pijamajurkje , keek ik naar buiten en vond het vreemd dat de pickup wagen van haroen bevond op ons gazon , maar zal geen teken van leven . hij hoordde al weg te zijn. Het was nog geen 22u , dus er was nog geen nachtslot.

    Ik begaf me naar de badkamer waar ik een heerlijk uitgebreid bad nam en me verzorgde van top tot teen.
    Na het bad wikkelde ik enkel een handdoek rond mij en ging terug naar mijn kamer . ik droogde mijn haren ondersteboven tot ik duizelig begon te worden .
    Ik merkte een geur op een geur die me al eerder bekend kwam maar kon er op dat moment niet opkomen , en mijn instinct ga aan dat ik voorzichtig moest zijn .
    Ik voelde een aanwezigheid en was gelijk alert , ik had best een grote kamer , je kon hier op vele plekken verstoppen . toen ik niemand zag versnelde ik mijn passen naar de deur om te zien of ik hem wel zeker op slot had gedaan voordien .” vreemd” zei ik luidop de deur was op slot .
    Bij het omdraaien werd ik tegen de muur geduwd, door de schrik wou ik een noodkreet laten maar die werd tegen gehouden door de handen van haroen die op mijn mond bevonden.
    “ ik ben het maar” sprak hij me fluisterd maar streng toe. Ik bedaarde maar ik voelde mijn bloed koken “ vanwaar haal jij het lef vandaan om me zo te benaderen en dan zonder toestemming mijn kamer te betreden “ fluisterde ik verontwaardig . ik zocht snel naar mijn badjas want was immers enkel bedekt door een handdoek alsof het niet erger kon besefte ik me dat sierra mijn badjas deze namiddag gin wassen. haroen bekeek me gewoon kil aan . “ haroen , ik ben je gedrag meer dan zat en,...." . “ kijk Arwah , ik ben hier gekomen om één ding te weten ,en je gaat me haarfijn vertellen wat die zak van je neef bij je heeft geflikt wat je blijkbaar zo zalig vondt”.
    Ik voelde me betrapt en begon re worden . Haroen daarintegen begon zijn geduld te verliezen en wachte op een antwoord, maar wist niet hoe ik me hieruit moest halen. “ kijk haroen het is niet zoals je denkt , faris en ik stoeide wat en speelde zoals vroeger , hij is als een broer voor me “.

    Haroen bekeek me argwanend aand ,en geloofde geen woord van wat ik zei” Hij ziet je anders dan je zus , verdomme Arwah dat jij dat niet kunt zien , hij verstopt het ook niet onder de banken , merk je niet hoe hij je bekijkt , dat is alles behalve broederlijk”.
    “ ten eerste waarom kom je hier naar mij toe , het was jij die toch zei dat ik afstand moest nemen. En ten tweede ik hoef je al absoluut geen verantwoording af te leggen wij hebben niets met elkaar”. Kaatste ik hem terug.
    “ haroen wat verwacht je van me ?” vroeg ik hem met een zucht.
    “ wat ik van je verwacht ?” Met een grijns , , terwijl hij verlangend zijn ogen liet glijden door mijn lichaam. Ik verstrakte mijn handdoek en maakte aanstalten om terug te keren naar de badkamer.”Arwah ik ben niet het type dat misbruikt”.ik keek hem niet gelovend aan.

    “ik had eerder al de kans gekregen toen je halfnaakt voor je spiegel poseerde , maar deed toch ook niets ,” beschaamd dat ik was wou ik van onderwerp veranderen , shitt
    “Haroen , vertrek en kan je mij gerust laten , wil je !! , man ik kan echt niet wachten wanneer jullie klaar zijn met de werken aan het gastenhuis , jullie zijn toch wel verdacht lang bezig” ,
    Het was alsof ik een gevoelige snaar had geraakt ,alsof ik hem had betrapt met iets .maar hij liet niet veel blijken .

    Ik zag dat hij aanstalte maakte om te vertrekken , maar stopte net voor de terrasdeur ,
    “ Arwah , ik wil je niet nog eens zien met je neef , anders gebeurt er wat .” zei hij emotieloos zonder me een blik te gunnen en verdween..
    Ik stond met een mond vol tanden , waar haalt deze man al het lef vandaag , wat een hoogmoedigheid . ik bleef maar piekeren aan wat hij daarnet zei dat ik afstand moest nemen van faris .
    Allerlei vragen spookden door mijn hoofd , zou hij ons aanvallen ? wat beoelde hij ermee ? met veel onbeantwoorde vragen . toch vind ik aan één kant onze stiekeme momenten wel leuk , ik beet verlangend op mijn lip en fantaseerde verder tot ik in slaap viel . dit alles ging te ver boven mijn vermogen.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    244
    16-07-2014

    1.12

    Het afscheidsfeestje van Ellen naderde , en had mijn afspraak bevestigd met mijn personal visagiste. ik zocht naar de nummer van mijn kapster en vond hem , de inhoud van mijn tas lag verspreid over bed , bij het zien van de aankoopticket van de jurken , bedacht ik me dat ik haniefa eens terug moest bellen , wat zal ze denken, en zeker al na dat ze talloze keren heeft gebeld zonder dat ik niet eens had geantwoord.

    twijfelend pakte ik mijn gsm en belde naar hanifa.
    Na nog geen één piep nam ze gelijk op .
    “ Arwah , eindelijk bel je me !!!” riep ze me verbaasd, maar kon ook horen dat ze opgelucht was . nog net voor ik iets wou zeggen was zij aan het woord. “ het incident tussen jouw en mijn broer het laatst , ik kan niet genoeg zweren maar het spijt me zo erg , ik heb daardoor niet meer met mijn broer gesproken , hij is ook hard veranderd sinds vroeger en het is alsof ik tegen een muur praat”. Vertelde ze me in een hele keer zonder nog niet eens naar adem te happen , typisch hanifa dacht ik geamuseerd.
    “ hanifa , schat wat er laatst is gebeurd is eigenlijk mijn domme fout en jij hebt daar niets mee te maken , dit is best een goede les voor me om me wat bedekter aan te kleden . dus het is oké”
    .hanifa leek echt een meisje van 10 , mijn reactie maakte haar blij.


    “ maar we gaan tot de kern van de zaak .Morgen is het feest van Ellen , kom naar me toe dan kleden en doffen we ons hier op , ik zal mijn chaufeur sturen naar de plek waar we die keer hebben afgesproken is dat oke ?” vroeg ik haar.
    “ je bent een schat Arwah , ik wits dat je een groot hart hebt , dan zie ik je zeker morgen”
    We namen afscheid en bleef met gesloten lippen recht voor me uitkijken .


    Ik kwam haast mijn kamer niet uit , tenzij iedereen weg is .Gelukkig deden mijn ouders daar niet eens moeilijk over, iedereen was druk bezig , en sierra hield me soms gezelschap wanneer we samen onze kamer eens onder handen namen..
    Faris daarintegen had het best druk met mijn vader en zijn zusje , ik hoorde wel af en toe geklop maar deed niet open . bang voor dat ik weer voor de verleiding val en problemen zal krijgen met haroen .

    Door zijn laatste stiekem bezoekje kreeg ik toch wel een eng gevoel , hij beval me als het ware contact te verbreken met mijn eigen neef .hoezeer ik op hem wou ingaan , wist ik niet tot wat deze man in staat is .. ik keek vaak uit het raam en hield zo vanuit een geheime plek de werkers in de gaten. Telkens kreeg ik bij het zien van hen de rillingen. ze hebben een manier van werken die niet door de beugel kan , soms denk ik dat ze meer interesse hebben in ons huis dan hun werk.

    Maar het enigst waarop ik steeds mijn oog liet vallen was Haroen , en kreeg het warm wanneer ik dacht aan onze laatste ontmoeting in mijn kamer. Onze bizarre ontmoetingen zouden zeker en vast de nobelprijs krijgen voor het best mysterie roman . dacht ik met een blos op mijn wangen .
    Ik wist nu wel dat hij toch wel iets om me gaf , hij was zeker een jaloers bezitterig type , niet dat ik het erg zou vinden , ik vond het juist zeer romantisch wanneer een man zijn jaloezie niet voor je kan verbergen .


    Ik zag mijn vader samen met faris naar de mannen toegaan , ik werd gelijk wakker uit mijn gedachten en bekeek het tafereel . ik smeekte en hoopte dat er niets zou gebeuren en wachtte af , ik zag enkel dat mijn vader aan het woord was , maar als blikken konden doden dan waren faris en haroen nu dood , hoe een haat ze voor elkaar koesterden en het strafste van al is dat mijn vader niets door heeft ..hoe romantisch en spannend het ook is voor een vrouw wanneer 2 mannen om haar vechten , dit is wat ik absoluut niet wou .

    Ze keerden terug , ik slaakte een zucht van opluchting .en wou echt weten wat er werd gezegd , ik voelde me geneigd om nu naar beneden te gaan , al bij wonder verliet ik eindelijk eens mijn kamer. En begaf me naar de mannen die ik druk in gesprek bevond.

    “ salaam ,” , waarna ik een droge begroeting terug kreeg . ik probeerde hier en daar wat op te vangen maar het waren allemaal zaken waarvan ik nog niet eens de helft van begreep .
    Mijn vader vertrok om zonder nog maar iets te zeggen , dit was echt de mindere kanten van mijn vader , soms vergat hij dat hij nog op zijn werk was en zich ook onder ons streng voordoet.

    Faris keek me aan en ogen ogen kruisden elkaar , ik kon niets eruithalen van zijn blik , buiten neutraliteit. Ik zat tegenover hem aan de keukentafel en probeerde wat informatie uit hem te halen . “ en wat zei mijn vader tegen de werkers” vroeg ik nieuwschierig , gelijk had ik spijt toen ik zag dat faris me nogal geergerd aankeek , oeps ik was misschien te snel met de deur in huis gevallen , nu zal zijn gevoel juist nog meer bevestigen dat ik juist meer interesse had in haroen . “ dat wil je wel weten , jij kleine duivel” beantwoordde hij me vraag , niet wetend of het positief of negatief bedoeld was . ik keek hem vragend aan , maar kreeg geen vat op hem .

    “faris , heb ik je iets gedaan dat je , je zo gedraagt met mij ?” ,
    “Arwah , ik weet dat je op die man valt , maar ik waarschuw je nu , hij is het niet die je verdient . Hij kent zelfs je waarde niet , hoe kun je hem jouw hart schenken als je weet dat hij het slechts zal kapot scheuren” . ik keek faris verbaasd aan met open mond , wat moest dit voorstellen , snel probeerde ik me te bedenken wat ik zou zeggen.
    “Faris ten eerste , ik koester absoluut geen gevoelens voor hem noch zal ik hem nooit de toegang geven naar mijn hart , en vanwaar haal jij in godsnaam het idee vandaan dat ik zou vallen op zo een iemand .”

    “ ik zeg niet rechtstreek dat je op hem valt maar ik wil je niet met een gebroken hart laten . hij heeft ook geen interesse in je , en dat liet hij me duidelijk weten .”
    “ hoe bedoel je ? , hebben jullie elkander dan gesproken ? en waar en wat zei hij ? “ , vuurd ik al mijn vragen op faris af.
    Faris liet enkel een grijns , ik voelde me betrapt .
    ik kon zelfs niet meer verbergen dat ik viel voor haroen , maar ik kwam tot de kern van de zaak en keek faris met opengetrokken wenkbrauw aan . faris grijnsde nog steeds en knikte ,
    “ ik testte je gewoon , jij weet niet waaraan je begint Arwah om met zo een soort om te gaan , waarom kijk je veel verder terwijl er een man is die voor je de volle 1000% wilt gaan”
    Ik stond met een mond vol tanden , en waar ik bang voor was vond juist hier en nu plaats ,ik kon de confrontatie met faris niet aan ,
    “ faris , we zijn als broer en zus , hoe wil je dat ijn ouders dit gaan accepteren” fluisterde ik .

    Faris stond woedend op dat zelfs de stoel achterover viel en mijn kant opkwam , “Verdomme , Arwah kan jij nu eens stoppen door te zeggen dat we broer en zus zijn , fuck that . de dag dat ik je haast kuste in je nek liet toch merken dat er niets van waar is , ik koester hevige gevoelens voor je , maar je laat enkel je oog vallen op die arme schooier”
    door faris woedend te zien kreeg ik rillingen en wou hier weg gaan , ik stond op en maakte aanstalten om terug naar mijn vertrouwde kamertje te gaan. Maar werd ruw terug omgedraaid door faris , hij verwachtte blijkbaar tenminste een antwoordt.
    “ faris stop daar mee , wil je !!! waar zijn je manieren gebleven ik ben je zo niet gewoon ik heb geen gevoelens voor haroen en ook niet voor jouw , snap dat dan toch is en zelfs moest ik gevoelens voor je hebben , dan weet je dat niemand het ooit zou accepteren”.

    “ Arwah , kijk me aan als ik spreek , ik zeg je nu één ding duidelijk en knoop dit goed in je oren , moest ik iets verdacht zien tussen jouw en haroen , al is het maar een blik zullen je ouders dit te weten komen en zal ik met plezier ervoor zorgen dat je lieftallig mannetje de bons krijgt van je vader “ zei hij me kill.
    Ik besefte dat zijn greep strakker werd, waarna ik me probeerde uit te rukken uit zijn hand .
    Ik kon niets meer uitbrengen buiten dat ik het idee al eng vond als haroen van hier verdwijnt.

    Zonder nog iets te zeggen liet faris me los en vertrok .
    Ik was deze hele heisa beu , waarom zijn mannen zo dominant en bezitterig en ze kunnen niets anders dan bevelen geven .

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    244
    16-07-2014

    ik zal straks een vervolgje plaatsen

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    244
    16-07-2014


    1.13

    Het was eindelijk vrijdag ,voor velen een dag van vreugde maar voor mij wat triest want haroen zal dan niet aanwezig zijn voor twee opeenvolgende dagen. “ziezo klaar schat “ bekeek de visagiste me aan en bewonderde haar werk . ik moest rtoegeven deze vrouw kon er wat van .. het oogde niet te veel en ook niet te weinig , ik bewonderde het resultaat.
    “ Arwah , weet jij al naar welk land Ellen zal vertrekken ?” .
    Ik wende me tot haniefa , haar haren werden net gedaan. “ Nee geen idee, ze wou dit ook niet prijs geven , dus blijft een verassing . ze zei enkel dat we het zullen merken aan de thema van het feest.”

    “arwah kom maar , ik zal je haren nu doen” , ze wist al te goed wat ik graag heb voor feestgelegenheden .
    “Los en extra stijl” vroeg ze me voor de zekerheid , door mijn glimlach begreep ze direct dat ik daarop niet hoef te antwoorden .
    Na een dik halfuur was het gedaa. Ik bekeek mezelf in de spiegel en bewonderde mezelf , ik voelde me echt prachtig en dat lieten de meiden me ook weten , maar deed alsof ik verlegen en bescheiden was , ik wist dat deze meiden hun werk serieus namen , ze waren niet voor niets de beste.
    Bij het aantrekken van mijn iets wat uitdagende jurk merkte ik dat die toch wel strak zat. Mijn silhouet gaf een nogal aantrekkelijke vertoning. Deed nog nylon panty’s aan en mijn louboutin pumps . “ wij hebben bodyguards nodig , anders komen deze avond niet heelhuids door “ grapte haniefa. Niet wetend op dat moment dat ze toch gelijk had.

    Ik zag dat we al laat waren , en voor zover ik weet is Ellen geen geduldige op dat gebied.ik biepte mijn chaufeur op, maar kreeg een oproepje van hem . “ vreemd “ haniefa keek me vragend aan.” Ja , we komen er zo aan” .
    “ Mevrouw Arwah , ik heb vrij gekregen maar er werd al reeds vervoer voor je geregeld , mij werd gezegd dat ik niets mocht zeggen”.
    “ wat hoe bedoel je” riep ik als het ware , maar ik kreeg enkel een beleefde afscheid “ prettige avond , Arwah”.

    Ik en haniefa haastten ons naar beneden voor de grote ingangsdeur waar we haroen en mijn vader in gesprek troffen , ik kon nog net zien hoe mijn vader , haroen een check overhandigde. Ze keken me beiden aan , mijn vader draaide zich ongeinterseerd om .
    Haroen daarintegen liet zijn ogen glijden over mijn lichaam en stopte bij mijn ogen .maar ook hij draaide zich gelijk om .
    Ik voelde me gebroken en had zin om thuis te blijven , elke vrouw heeft graag dat de man van haar dromen haar prachig vind en het laat merken . wat deze keer absoluut niet het geval was.

    “ vader , heb jij de chaufeur naar huis gestuurd?” me vader keek me enkel met opgetrokken wenkbrauw aan . “ neen dat heb ik niet gedaan , hij hoort ter beschikking te zijn dag en nacht”.
    “ hoe bedoel je , is er dan geen vervoer ?” riep ik verontwaardig.
    “ Ik zal je wel brengen” , ik hoorde een stem en het was jammer genoeg niet die van haroen , alhoewel ik hoopte dat hij het was .
    Het was faris . hij zag dat ik dit duidelijk niet wou , nog voor ik wou tegenstribben nam mijn vader het woord. “ ja ziezo , probleempje opgelost faris brengt je en haalt je af, hij is tenminste familie.” En schudde zijn hoofd “ vrouwen” en verliet ons.

    Ik was er totaal niet van gediend , maar moest op dat feest zijn . faris had dit allemaal gepland maar ik dacht dat het onschuldig bedoeld was . “ kom Arwah we gaan” dringde haniefa me op. Ik keek nog naar haroen ,maar hem zag ik enkel met een blik alsof hij de strijd heeft verloren.maar hij wist niet dat hij de winnende is .hij was blijkbaar diep in edachte verzonken maar kwam naar de realiteit en vertrok zonder nog maar een woord te zeggen . ik had toch verwacht dat hij iets zou doen , aangezien hij niet wou dat ik nog met faris omging . ik kreeg gelijk al influisteringen . hij wilt me niet anders had hij faris al lang aangevallen .

    Faris daarintegen , liet enkel merken met veel hoogmoed hoe hij met haroens meisje vertrok namelijk mij .we stapten in de auto , en merkte dat faris zich wat vreemd gedroeg .hij had een blik in zijn ogen die ik maar niet begreep . tja wat zou er gebeuren haniefa is toch bij me.Heel de rit verliep stil tussen mij en faris , Haniefa bleef enkel maar ratelen over ditjes en datjes ,uit beleefdheid ging faris soms in gesprek maar zag dat hij in zijn hoofd met iets anders bezig was.

    Ik hield het gedrag van faris in de gaten , hij deed net hetzelfde als haroen , alleen leek faris me wat nerveus. Ik miste toch de oude warme , charmante , grappige faris , nu zag ik enkel een koud persoon naast me . “ faris gaat het wel met je ? je gedraagt je zo raar,” vroeg ik uit bezorgdheid . hij was blijkbaar zo diep in gedachte verzonken dat hij niet eens antwoordde.
    .

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    244
    16-07-2014

    ik zal vanaf morgen verder schrijven , sorry

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    69
    01-04-2015

    Is niet erg schat.
    Uuuupp!!

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    4
    23-08-2015

    up up up up
    nieuwe fan !!
    ik kan niet wachten op het vervolgje

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    244
    16-07-2014

    Na de bizarre rit met faris in de auto was ik opgelucht dat we waren aangekomen bij het feestje , faris keek enkel voor zich uit . Net het moment dat ik hem wou bedanken liet hij me niet spreken en zei enkel " ik haal je later op " koel , emotieloos .. Jeetje wat scheelt er toch met mannen dacht ik irriterend .

    Ik stapte het feest verlegen binnen , ik
    Kreeg al wat
    Blikken toegestuurd zowel
    Vriendelijk als van afgunst . Ellen kwam al mijn richting in met een cocktail in haar hand .
    "Honey last time so enjoy" lachte ze me toe . Ze was al in een dronken bui , no way dat ik heel de avond op haar zal letten . Ze
    Omhelsde me had ze mij maar beter gewoon gegroet . De stank van alcohol dat is één ding
    Waar ik dus niet tegen kan . Dom wicht dar je bent , dan moest je ook maar niet naar een feestje komen .
    Druk bezig met de clinch inmezelf werd ik uit mijn gedachte gehaald . Een man kwam naar me toe op vlak van uiterlijk had hij me niet veel te bieden , hij pakte mijn handen vaste en trok me naar de dansruimte , " hey haaalo ik
    Wil niet dansen gestoorde gek " riep ik har door de luide
    Muziek .
    Gelukkig kwam Ellen gaf me haar cocktail en volgde de man
    Naar de dansvloer waarin ze in een hevige bijna nog net niet immorele dans verwikkeld waren . Zulke dingen zijn absoluut niet voor mij , feestjes met mensen die geen schaamte kennen en erop los gaan op een ander . Ik zocht een bescheiden plekje en zat daar maar gewoon met enkele kennisen . Mijn oog viel op hanifa die
    Al sinds we hier waren heel de tijd met een onbekende man in gesprek was . Wat schattig .


    Na een ietwat aantal uren hield ik het voor gezien , ik nam afscheid van Ellen met de gebruikelijke tranen , en wenste haar het beste . Ik zoch hanifa maar kon haar
    Niet vinden , onderweg naar de wc hoorde ik vreemde geluiden , zeer vreemd zelfs . Je kan al raden wat 2 mensen doen in een hokje . Dit zag je enkel maar in films . Ik grinnikte maar al snel vestigde ik mijn gehoor op de geluiden , Ik herkende die stem uit duizenden en al snel vielen de puzzelstukjes in elkaar .

    " hanifa ? Ben jij dat " vroeg ik voorzichtig . Het geluid en bewegingen stoptte .
    " arwah beter dat je naar huis
    Kan
    Gaan ik heb al vervoer " zei ze me . Aan haar stem te horen wist ik dat ze zich betrapt voelde . Ik was gekwetst had nooit gedacht dat hanifa van die aarde was . Je eer hoor je toch te beschermen en te laten voor de ware . Er is
    Niets erger voor een vrouw om haar eer te verliezen in een toilethokje met een stranger . Jammer voor haar . Ik nam de weg naar buiten en vloekte in mezelf . Zulke plekken hoor je te vermijden . Ben absoluut tegen zulke immorele ziekelijk gedoe. Noem me ouderwets maar de mensen van vroeger die konden pas echt feesten zonder al deze shit .


    Ik was ervan overtuigd dat mijn chaufeur er al zou zijn maar door de ziekelijke ontdekking die ik
    Net heb gedaan van hanifa realiseerde ik
    Me dat ik faris nog moest opbellen . Hij zou dat
    Niet graag hebben zo laat nog . Ik wou net bellen maar zag zijn auto in de verte met de koplampen al knipperen . Opgelucht maar tegelijkertijd ook vreemd vond ik het dat hij hier al was , stond hij hier heel de avond te wachten ?

    Ik stapte de auto in en begroette faris , druk dat ik bezig was om mijn rien aan te doen had ik niet door dat faris me nog niet had terg begroet . Ik wende mijn zicht naar hem die ik moeilijk kon zien door de donkterte van de nacht .

    "Scheelt er iets ?" Vroeg ik bezorgd
    " nee hoor ik breng je gewoon naar huis " zei hij me kil . Heel de rit rempte niemand een woord wat best vervelend was . Ik dacht ik zal het ijs maar breken .
    " hoe gaat het met de bouwplanningen tussen jouw en mijn vader ? "

    " goed" antwoordde hij kort . Ja duidelijk van zijn kant heeft hij geen zin om te spreken .
    " faris ? Heb ik je iets aangedaan ofzo ? Dat je je als een zak gedraagt tegenover mij ? " ik kwam tot de kern van de zaak . De auto vetraagde
    En hij parkeerde naast de weg . Ik was verstrooid wou net vragen wat hij van plan was . Maar ik zag hem stilzwijgend naar me kijken .

    " kijk arwah er zijn slechte mensen op de wereld , je kan
    Niemand vertrouwen zelfs je familieleden niet " ..

    " euh hoe bedoel je ?? Waarom zeg je dat
    Nou ? " vroeg ik verward en ontgoocheld .

    " ik waarschuw je gewoon voor een harde tijd die jullie zullen meemaken maar ik kan je garanderen dat als je voor mij kiest je er niets van zult voelen " ik fronste mijn wenkbrauwen wat bazelt hij allemaal toch ik bestudeerde zijn houding misschien dat hij enkel spot met me maar zag hem nog steeds mijn richting
    Met een strakke blik aankijken .

    " wat zeg je allemaal faris ? Waar is de oude faris die wil ik terug , we zijn familie en we zijn er altijd voor elkaar dus ik sta sowieso altijdt aan je kant "

    " je weet wat ik bedoel arwah hou me niet voor den domme , !!" Ik zag dat hij zijn vuisten balde en merkte een aggresieve kant van hem op .

    " breng me aub naar huis , we praten hier morgen wel over" .
    Hij zette zijn rit voort in hoge snelheid , waarom maak ik dit
    Nou mee jeetje . We waren eindelijk aangekomen . Ik toetste de code in van de hek . Faris riep me
    Nog bij hem . " ga je niet mee naar binnen ? Vroeg ik faris .
    " nee ik zet daar geen voet meer binnen tot alles van mij is " met grote ogen keek ik hem aan wat bedoelt hij daar mee .net dat ik verder wou vragen . Zei hij me " kijk arwah ik heb je keuzes gegeven , en ik zou
    Maar uit de buurt van die haroun blijven , hij wilt enkel van je profiteren . " hoe bedoel je ? " vroeg ik snel en luid . Mijn reactie verraade dat ik interesse toonde ik haroun en faris is gewoon te slim om dat te begrijpen . " je begrijpt wel wat ik ermee bedoel , wou zou
    Niet van je lichaam willen genieten en je dan dumpen , alhoewel ik zal je nooit dumpen ".ik had geen zin meer in een gesprek ik bedankte faris en baande me naar mijn huis . Allerlei vragen spookten door mijn hoofd wat bedoelt hij er mee dat hij enkel in ons zou komen als het pas van hem is ? Ik was te moe ontdeed me van mijn
    Kleren en viel als een blok in slaap . Niet wetend wat me nog allemaal te wachten stond .

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    244
    16-07-2014

    De straling van de zon wekte me op , ik had best lang geslapen en, Hoordde weer harde werken vanuit de tuin , benieuwd of haroun vandaag zal komen werken . Ik bedacht me het gesprek gisteren tussen mij en faris wat me zorgen baart maar gaf er geen aandacht meer aan . Al strekkend stapte ik naar de raam en kon ik het niet laten om stiekem naar de man te kijken die mijn hart breekt en tegelijk ook in vuur en vlam zet .


    Ik verfriste me op en volgde de geur van verse koffie . Aangekomen in de keuken begroette ik iedereen .
    Mijn vader die de krant las en de beurs als een hevige fan volgt , mijn
    Moeder die altijd maar bezig is om tijdschriften te verslinden . Ik bedacht me faris en wou polshoogte weten wat er scheelt .
    " papa , hoe gaat het met faris en jullie bouwplanningen ?" ,

    Mijn vader keek me met grote ogen aan , zulke vragen zou hij absoluut
    Niet van mij verwachten gezien ik totaal geen interesse heb in dat . "wel nu je het vraagt liefje ik heb nieuws te vertellen" mijn moeder stopte met lezen en vestigde haar aandacht op mijn vader . " jullie weten dat ik al oud ben ik wil mijn oude dag niet verslijten in mijn bouw bedrijven en, gezien ik geen zonen heb die opvolger zouden zijn heb ik faris de functie geschonken om mijn rechterhand te zijn en hij alle beslissingen kan nemen als ik ziek ben of sterf hij kan ook alle beslissingen nu nemen maar heb volledige vertrouwen in hem" Mijn moeder vond het goed en ging verder lezen . " waaat papa ?!" Riep ik uit " hoe kun je dat doen , misschien is hij niet te vertrouwen , hij zal heel je bedrijf om zeep helpen . " zei
    Ik met zekerheid , "arwah , deze zaken laat je best over aan mij en naast dat faris is een familielid en heb nooit
    Iets slechts over hem gehoord ."
    " en wat met ons papa dan ?ًals je wegg bent zal hij misschien veranderen en ons dumpen " mijn moeder trok haar wenkbrauwen op " nee schatje , ik weet niet vanwaar je zulke onzin haalt maar dat zal nooit gebeuren " . Mijn vader onderbrak haar . " arwah niet gevreesd je zal altijd financiële zekerheid hebben , in mijn kluis daar kan niemand bij , de inhoud is en blijft van jouw en heb nog andere volle rekeningen in het buitenland voor crisistijden laat de zorgen maar aan mij over " .


    Ik legde me neer bij zijn plannen , wie weet heeft hij wel gelijk maar waarom zei hij zulke dingen dan tegen mij gisteren . Ik wou mijn vader hierover inlichten maar bedacht me dat dit misschien serieuze problemen zal veroorzaken .


    " arwah , deze weekend tot de volgende gaan ik en je moeder naar het strand huis , ga je mee ?"
    Ik had echt nood aan vakantie en wil wel even afstand nemen van faris en haroun . Dus stemde in .

    Verheugd baande ik naar mijn kamer "ow ja er gaat 1 werkman mee gaan zodat hij de badkamer kan betegelen" abrupt stopte ik mijn passen en vloog terug naar mijn vader . " hoe bedoel je vader , een werkman die met ons mee gaat ? Dit is toch te gek voor woorden ? " mijn moeder liet haar tijdschrift en keek me boos aan . " ja ik beslis daarover als het je niet aanstaat mag je ook hier blijven .
    Ik repte naar boven en kon enkel denken en hopen dat het haroun niet zal zijn . Maar mijn hart maakte een sprongetje met het idee dat hij mee zou gaan . Best vreemd eigenlijk.

    In mijn kamer aangekomen rook ik direct een geur . Ik herkende de geur uit duizenden . Haroun is hier dus bleef ik staan wachten en daar kwam hij inderdaad tevoorschijn de man in zijn zelve . " ik zie dat je deze keer niet verbaasd bent met mijn komst in je vertrek " , ik keek hem geamuseerd aan " ben het al gewoon dat er af en toe eens een man via de raam binnenkomt in mijn kamer " sprak ik hem toe . Hij keek me enkel aan het was stil en wist me geen houding terwijl hij er zo beheerst bij staat . Ik zocht iets om te zeggen en bedacht me ons strandhuisje . " dus ik veronderstel dat iemand van je werkers mee gaat op vakantie met mijn ouders ? " . Ik zag hem bevestigend knikken .ik was teleurgesteld maar liet het
    Niet blijken had liever dat haroun meeging alhoewel er wijsheid in zit dag hij beter niet meegaat . " laat dan wel een degelijke werkman met ons meekomen die zich enkel focust op zijn werk " zei ik hem streng toe. Ik zag hem verbaasd kijken en fronste zijn wenkbrauwen " ga jij dan mee ? "

    " ja ik heb nood aan vakantie en jij en faris maken het me nogal benauwd hierzo " het was eruit voor ik het besefte en kon me wel voor kop slaan . " ik en faris ? Wat bedoel je me faris ? Maakt hij je het ook benauwd dan ?" vuurde hij die vraag naar me af . Ik moest snel iets verzinnen "nee het is gewoon dat hij opvolger wordt van mijn
    Vader en ik het vreemd vind sowieso zijn het je zaken niet wie het me benauwd maakt " heb te veel informatie gegeven die hem zelfs niet aangaat . ... Hij keek strak voor zich uit , wende zijn blik tot de mijne en keek me geamuseerd aan , " wel dan bij deze ik zal zeker een goede werkman fixen die mee gaat , ik garandeer je dat hij zijn werk perfect zal uitvoeren en misschien zelfs meer " ik begreep hem direct . " nee haroun sorry maar liever niet , ik bedoel dat is ongepast dat jij mee zou gaan " stotterde ik . " wat schat , is het zo erg dan dat je het benauwd krijgt door mij" .
    hij stapte mijn richting op en automatisch stapte ik naar achter zodat er tussen ons afstand blijft , maar meneer bleef gewoon doorstappen tot hij gevaarlijk dichtbij stond . Ik stond vast en keek gefixeerd zijn richting op . Er was slechts een paar centimeters tussen ons , ik rook zijn geur zeer goed . Het is geen parfum maar zo een lekkere mannen lijfgeur . Wat me juist zeer aantrekt .

    Hij kwam dichterbij en zijn mond bevond me naast mijn oor " ik zal het niet enkel benauwd voor je maken maar heel gevaarlijk warm zal je krijgen en je zal zwak zijn voor me arwah " fluisterde hij . Ik was inderdaad heel zwak en moest iemand nu voelen hoe warm ik vanbinnen was zouden ze voor gek verklaren . Ik had nog mijn trots ik hief mijn handen op en duwde tegen zijn borstkas als blijk dat hij van me afstand moet nemen . Mijn adem was al die tijd aan het versnellen . Ik verraad me eigen en dat merkt hij ook . " tot later arwah " zei hij met een knipoog en verliet hij mijn kamer via de raam .
    Wat doe je met mij vreemde
    Man

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    61
    10-11-2006

    mooi, echter jammer dat jij na een half jaar verder schrijft

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    11
    14-06-2016

    dat is dan aan haar

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    61
    10-11-2006

    @ chefkok, ik geef enkel mijn mening, na half jaar schrijft ze en dan moet je het weer van 0 beginnen lezen gezien je het u niet meer herinnert, jah sorry schrijf dan beter niet. Na weken etc ok begrijpelijk, maar na half jaar? really,?

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    57
    05-05-2014

    Gaat ze uberhaupt nog wel verder