1. #12136
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Morgen hele huis grondig ontsmetten. Heb kippevel. Zie alleen muis door mn hoofd.

  2. #12137
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ja goed zo die lijm is ook goed inderdaad met karton had mijn moeder ook gedaan onder de oven

  3. #12138
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Morgen hele huis grondig ontsmetten. Heb kippevel. Zie alleen muis door mn hoofd.
    Brrrrrrrrrrrrrr! Een kat is ook handig trouwens, die maakt korte metten met ratten, muizen en insecten.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  4. #12139
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Brrrrrrrrrrrrrr! Een kat is ook handig trouwens, die maakt korte metten met ratten, muizen en insecten.
    Was de eerste keer en hopelijk de laatste.
    Hier is een kat helaas geen optie. Meneer wil niks van huisdieren weten. Wel ideaal maar helaas.

  5. #12140
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Hier niet veel gedaan afgelopen 2 dagen.Vreselijke buikpijn. Dit keer anders mijn menstruatie. Ik heb al 2 dagen bijna niets gegeten..
    Allahisafiek die bruikpijnen zijn echt verschrikkelijk.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  6. #12141
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ben helemaal kapot vandaag. Teveel gedaan in het huis...
    Bovenop de koelkast en eronder schoongemaakt.
    Onder alle banken schoongemaakt. Indeling in de woonkamer veranderd. Tapijt uitgeklopt.
    Wasje gedraaid en droge kleding opgevouwen.
    Waterleiding gefixt want die lekte water...

    Morgen de badkamer en kleding van mijn man strijken.
    Ik vind het veranderen van de woonkamer en alles een andere indeling geven zo leuk maakt het meteen weer cosie en gezellig.

    Besa7a schoonmaak.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  7. #12142
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Vanmorgen get fornuis helemaal uit elkaar gehaald en gepoetst. Ik gebruik die stoomreiniger daar ook bij. Alles weer spik en span.

    Zo direct nog even de schoenenrekken opruimen en schoonmaken en dan is het wel welletjes voor vandaag.
    Dankbare klussen zijn dat..zo fijn als die gedaan zijn.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  8. #12143
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Masha allaah een driepersoons. Is dat met zo een tweepersoons onderstel? Leuk hoor, die babykleertjes klaarmaken. Allaahi 3awnek



    Die grijze heb ik van wibra of action, maar doet hetzelfde als die van kruidvat. Heb dat de hele nacht erop laten zitten en gepoetst met schuursponsje, die grijze.

    Niet al het zwarte is er trouwens af hoor, dan moet ik de behandeling denk ik nog 3 x herhalen of zo. Maar het is nu een stuk beter dan eerst. Misschien als ik zin heb over een paar weken weer herhalen.

    Trouwens zou het in jouw geval niet aanraden, het is heel chemisch spul. Staat er ook op dat je het niet mag inademen....hoe dan? Hehe.
    Die van de kruidvat is echt NO 1. Ik krijg er echt alles mee weg.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  9. #12144
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Dames heb vandaag voor het eerst een muis gezien in huis. Mijn hart! Omg. Nog steeds! Ik ben nog niet gerust.
    Heb m vanmiddag gehoord in de woonkamer toen ik zat. Toen ik ging kijken en zoeken zag ik m opeens tussen de radiator erop. Ik ging rennen maar die muis gaf geen kik. Heb mn man gesmst gelijk ahahha. Was paniekaanval van mij. Terwijl ik weet hij zat juist op zn werk en heeft mn berichten niet gezien ahah. En toen schoonzus gebeld hahah ze moest lachen en zei dat hij wss wel naar buiten zal gaan.
    Ik was juist bezig met proberen verjagen en gooide overal chloos en verzette de zetel. En was tijs om de kids op te halen. Heb m sinds thuiskomst niet meer gezien of gehoord. Overal gekuist en niks. Liet wel de veranda deur wijd open voor moest hij naar buiten gaan. Hoop het wel maar zolang ik m niet heb zien vertrekken ben ik niet rustig.
    Durf zelfs al niet meer te gaan slapen. Al heb ik overal gekeken maar niets.
    Zie die hoofd nog kijken door de radiator. Echt trauma nu voor die radiator ahaha
    Ow ik begrijp je trauma haha heb ik ook gehad. Ik vermoed dat wij er op zolder ook een aantal hebben. Pfffft man gaat nu echt ook alle gaten dichten, we vermoeden dat ze daar naar binnen komen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  10. #12145
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Ok heb het zo druk gehad de afgelopen weken dat er weinig terecht is gekomen van mijn zone cleaning.

    Gauw weer oppakken want ik merk dat mijn humeur daar van zakt ...
    Man is alle deuren, kozijnen en vensterbanken aan het schuren en verven beneden. Dus ik moet nog effe wachten met een goede poetsbeurt.

    Ik zit nu in avonden ook in de tuinkamer ipv woonkamer omdat ik me irriteer aan alle verfspullen, kluskoffers zaagmachine etc die in de woonkamer staan.
    Mijn man snap dat niet...iwa ja ben raar.

    Afgelopen donderdag heb ik wel het glas van de oven schoongemaakt . 3 stuks.
    De combi oven grondig. De afzuigkap en fornuis alle randjes en hoekjes. Ik ben dus niet helemaal nutteloos geweest.

    De rest hou ik ben met de Franse slag.


    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  11. #12146
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ok heb het zo druk gehad de afgelopen weken dat er weinig terecht is gekomen van mijn zone cleaning.

    Gauw weer oppakken want ik merk dat mijn humeur daar van zakt ...
    Man is alle deuren, kozijnen en vensterbanken aan het schuren en verven beneden. Dus ik moet nog effe wachten met een goede poetsbeurt.

    Ik zit nu in avonden ook in de tuinkamer ipv woonkamer omdat ik me irriteer aan alle verfspullen, kluskoffers zaagmachine etc die in de woonkamer staan.
    Mijn man snap dat niet...iwa ja ben raar.

    Afgelopen donderdag heb ik wel het glas van de oven schoongemaakt . 3 stuks.
    De combi oven grondig. De afzuigkap en fornuis alle randjes en hoekjes. Ik ben dus niet helemaal nutteloos geweest.

    De rest hou ik ben met de Franse slag.


    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk
    Mannen snappen dat niet opgeruimd huis is een opgeruimde hoofd maar dat heb ik losgelaten als t maar niet vies is overal ligt wel wat en als ik t opberg heeft t toch geen zin, we willen binnenkort toch verhuizen in sha Allah dan hoop ik extra kamer waar ik soort van speelkamer van kan maken.

  12. #12147
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ow ik begrijp je trauma haha heb ik ook gehad. Ik vermoed dat wij er op zolder ook een aantal hebben. Pfffft man gaat nu echt ook alle gaten dichten, we vermoeden dat ze daar naar binnen komen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk
    Jaa haat de radiatoren al doordat ie erin zat.
    Hahaha herrinner mij dat je er ook 1 had.
    Wat vies zeg die gedachte!
    Wat erg als je ze nu op zolder hebt. Echt niet leuk die beestjes.
    Hopelijk ben je er dan vanaf!

  13. #12148
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Mijn hijaab lade weer eens uitgemest. Grappig hoe snel mijn smaak veranderd. Ik heb weer een hoop printjes weg gedaan.




    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  14. #12149
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Wassen jullie je ramen ook als het kouder is? Net als nu? Of is dat raar

  15. #12150
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Wassen jullie je ramen ook als het kouder is? Net als nu? Of is dat raar
    Ik doe het zelf alleen in de lente, zomer en begin herfst.
    Nu veel te koud.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk