1. #7321
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ochtendstond brengt goud in de mond deze ochtend al ramen van beneden gedaan, terras geschuurd, vuilbakken geschrobt met javal, douche van top tot teen geboend, toilet ook, voegen van douche en keuken met javel terug wit geschrobt.

    Nu even rusten en kleine laten slapen. Daarna ramen boven doen, muren boven wassen, laatste beetje strijken en inpakken.
    Daarna laatste wasje draaien voor dit huis. Een met nog paar kledingstukken en ander met schotelvodden en dan nog een met handdoeken.

    Hopelijk blijven die grote klussen proper voor 3 dagen zodat ik er na gewoon snel eens over moet gaan.
    Mas saa Allah ik had vandaag ook energie maar mijn voeten tintelen nu wel hahaha

  2. #7322
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Mijn schoonmoeder heeft al haar dekens en banken in zo’n wasmachine gedaan. Wat zij heeft gedaan is eerst een lege was aanzetten in diezelfde wasmachine met veel wasmiddel. Daarna deed ze pas haar spullen erin. Dus je betaald zeg maar een extra was voor niks. Maar dan weet je wel zeker dat tie schoon is binnen. Ze was wel echt tevreden erover.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dat bedoel ik zou ik ook doen. Er wordt zoveel gewassen in die wasmachine, heb je weleens die randen bekeken van die machines..

  3. #7323
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik zou ook eerst een hete was draaien inderdaad

  4. #7324
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    ik denk dat echt vieze mensen niet eens een wasserij bezoeken
    Ik heb liever mijn eigen schone wasmaschine die ik 1x in de maand lekker ontkalk en schoonmaak. Ik ga liever naar een echte wasserette. Desnoods betaal ik meer dan die vieze machines buiten

  5. #7325
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Mas saa Allah ik had vandaag ook energie maar mijn voeten tintelen nu wel hahaha
    Haha ja, ik heb rugpijn nu.
    Als ik zin heb kan ik echt veel doen alhamdoulilah.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #7326
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Buiten de was doen en vaatwasser legen heb ik vandaag geen moer uitgevoerd. Was te warm.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  7. #7327
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Buiten de was doen en vaatwasser legen heb ik vandaag geen moer uitgevoerd. Was te warm.
    Ik heb ook soms zo een dagen. Soms 2 à 3 dagen aan een stuk dat ik enkel de basis doe.
    Een sommige dagen heb ik echt zin om schoon te maken en dan kan ik ook super veel doen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  8. #7328
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Ik ben kapooooott. Heb hele huis gedaan van boven naar beneden. Net klaar met dweilen. Zweetdruppels op me voorhoofd hahah. Maar ben wel echt tevreden nu hamdoelilah.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #7329
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ik ben kapooooott. Heb hele huis gedaan van boven naar beneden. Net klaar met dweilen. Zweetdruppels op me voorhoofd hahah. Maar ben wel echt tevreden nu hamdoelilah.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Mas saa Allah, ik moest werken haha. Bloedheet subhanallah gelukkig afgekoeld

  10. #7330
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Mas saa Allah, ik moest werken haha. Bloedheet subhanallah gelukkig afgekoeld
    Ohh werken is ook echt geen grap in dit weer. Jaa hamdoelilah dat windje mag wel even blijven. Vandaag doe ik niks behalve de basis dingetjes hahah. Ga lekker in de tuin zitten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #7331
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Schoonmaken met een kleintje even kijken wat ik vandaag gedaan kan krijgen

  12. #7332
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ik was gisteren boos op mijn poetsvrouw maar heb er niks van gezegd.

    Is het normaal dat je 3u nodig hebt voor een mega kleine afwas, afstoffen van 1 tv tafel zonder teveel rommel op, stoelen 4 en de wc en lavabo (2)?

    Fornuis uitkuisen...

    Enfin haar alleen laten ga ik dus niet meer doen. Ik weet het niet.

    Gisteren al het speelgoed opnieuw afgewassen.

    Vandaag al de schoenen en dan in zakken wat weg mag en wat geordend moet worden. Ow neen niet vandaag, morgen ofzo

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  13. #7333
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik was gisteren boos op mijn poetsvrouw maar heb er niks van gezegd.

    Is het normaal dat je 3u nodig hebt voor een mega kleine afwas, afstoffen van 1 tv tafel zonder teveel rommel op, stoelen 4 en de wc en lavabo (2)?

    Fornuis uitkuisen...

    Enfin haar alleen laten ga ik dus niet meer doen. Ik weet het niet.

    Gisteren al het speelgoed opnieuw afgewassen.

    Vandaag al de schoenen en dan in zakken wat weg mag en wat geordend moet worden. Ow neen niet vandaag, morgen ofzo

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Dan heeft ze er lang over gedaan. In 4 uur tijd heb je als professionele poetsvrouw in het hele huis bad &n wc gedaan, stofgeveegd, gestofzuigd en gepoetst.
    Zeker als je ze alleen laat kunnen sommigen er echt van profiteren.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  14. #7334
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Nefertari! Laat me eens mooie vloeren zien met tegellaminaat. In landelijke stijl: liefst bruin/grijs. Of juist bruin in een lichtere kleur? Om te combineren met een antraciet bankstel en teakhouten meubelen. Wil dus echt in warme landelijke stijl blijven.

  15. #7335
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik was gisteren boos op mijn poetsvrouw maar heb er niks van gezegd.

    Is het normaal dat je 3u nodig hebt voor een mega kleine afwas, afstoffen van 1 tv tafel zonder teveel rommel op, stoelen 4 en de wc en lavabo (2)?

    Fornuis uitkuisen...

    Enfin haar alleen laten ga ik dus niet meer doen. Ik weet het niet.

    Gisteren al het speelgoed opnieuw afgewassen.

    Vandaag al de schoenen en dan in zakken wat weg mag en wat geordend moet worden. Ow neen niet vandaag, morgen ofzo

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Uuh, ben vanochtend 2 uur bezig geweest heb hele slaapkamer gestofd en gedweild inclusief bed uit elkaar zetten kastjes naar voren, wc helemaal achoongemaakt, wasbak en de tegels inclusief vloer, keukentgels en wat afwas dat er nog lag, woonkamer gestoft, achter sedari en gedweild moet straks badkamer doen denk driekwartier tot een uur nodig even de kleine aandacht geven haha en meespelen. Wil never nooit poetsvrouw vertrouw ze niet n ze maken toch niet schoon zoals ik t wil, had ik ook met die kraamvrouw echt spijt dat ok haar had al had ik maar 4 uurtjes per dag dacht is mijn eerste volgende keer in sha allah geen kraamvrouw heb meer aan mijn man