1. #11626
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik begin zo vroeg mogelijk...

  2. #11627
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ben juist geen nachtmens daarom ben ik na 20 uit echt uitgeblust
    Ik ook wanneer de kleinste aan zijn nacht begonnen is ga ik het liefst ook slapen. Of met de tv aan in slaap vallen
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #11628
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Mijn dochter houd van knippen. Echt elk blaadje knipt ze. En ondertussen verteld ze dan haar hele levensverhaal, het is een soort van ontspannings voor haar. Ik krijg er stress van! Elke keer die snippers overal. En ze ruimt het wel op maar zo half-half. Snippers naast de vuilbak of de helft nog op de grond. Ik denk dat ik alle scharen ga verstoppen.



    Morgen op de planning: vuilbakken legen van binnen en vuil naar de buitenvuilbak brengen. Stoffen en stofzuigen. Geplooide was wegleggen en een wasje draaien en drogen en als er nog zin is vouwen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #11629
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Mijn dochter houd van knippen. Echt elk blaadje knipt ze. En ondertussen verteld ze dan haar hele levensverhaal, het is een soort van ontspannings voor haar. Ik krijg er stress van! Elke keer die snippers overal. En ze ruimt het wel op maar zo half-half. Snippers naast de vuilbak of de helft nog op de grond. Ik denk dat ik alle scharen ga verstoppen.



    Morgen op de planning: vuilbakken legen van binnen en vuil naar de buitenvuilbak brengen. Stoffen en stofzuigen. Geplooide was wegleggen en een wasje draaien en drogen en als er nog zin is vouwen.

    Aah nee, laat haar lekker haar ding hebben hihi.

    Ik begrijp uiteraard wel je frustratie.

  5. #11630
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ja klopt ach op een dag zijn ze groot in sha Allah
    Klopt als ik naar mijn oudste 2 kijk denk ik wel subhan Allah zijn ze ooit klein geweest[emoji17]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  6. #11631
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ik maak ook niet schoon in de avond. Wel beetje alles aan kant tafel opruimen, vast etc en dweil waar we eten.

    Op zondag, krijg ik het gevoel dat ik echt de hele dag bezig ben. Misschien met de gedachtr dat ik
    Morgen moet werken haha
    Ik poets ook niet in de avond maar wel speelgoed van Noor opruimen, stofzuigen en dweilen, kussens netjes op de bank. Keuken aan kant.
    Was verzamelen na dat de kids gedoucht hebben. Uitgestelde was aan zetten.
    Swish&swipe van de badkamer.
    Dit kost me denk ik 20 minuten.
    Maar zo fijn als ik weer beneden kom en kan gaan zitten.

    Ik ben ook geen avond/nachtmens. Liefst ga ik elke avond vroeg naar bed.
    Ik hou van de ochtenduren.


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  7. #11632
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Mijn dochter houd van knippen. Echt elk blaadje knipt ze. En ondertussen verteld ze dan haar hele levensverhaal, het is een soort van ontspannings voor haar. Ik krijg er stress van! Elke keer die snippers overal. En ze ruimt het wel op maar zo half-half. Snippers naast de vuilbak of de helft nog op de grond. Ik denk dat ik alle scharen ga verstoppen.



    Morgen op de planning: vuilbakken legen van binnen en vuil naar de buitenvuilbak brengen. Stoffen en stofzuigen. Geplooide was wegleggen en een wasje draaien en drogen en als er nog zin is vouwen.
    Mijn zoon doet dit ook haha . Inderdaad overal snippers.
    Maar zo leuk en creatief zijn ze dan Machaallah [emoji7]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  8. #11633
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Mijn zoon doet dit ook haha . Inderdaad overal snippers.
    Maar zo leuk en creatief zijn ze dan Machaallah [emoji7]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Ja dat wel, maar zoveel opruimwerk hahah.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #11634
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Net thuis van werk, huis is redelijk netjes.
    Maandag is echt zo een dag dat ik geen puf heb voor iets.
    Uitrusten om 18.00 uur koken daarna stofzuigen en dweilen. Was aanzetten en de badkamer swishen.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  10. #11635
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ja dat wel, maar zoveel opruimwerk hahah.
    Ja dat wel vooral die mini knipjes papier.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  11. #11636
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Dat heb ik ook. Ik wilde eigenlijk was vouwen. Probeer het om de 2dagen bij te houden. Helaas vandaag geen puf. Wel een wasje gedraaid en zo ophangen

  12. #11637
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Lid waarvan haar kind graag knipt..
    Ik had dus ook 1 van de kids die hele dagen kon knippen
    Tip van nismae... Ik had altijd grote XL dozen
    Ze mochten daar dan inzitten en dan gaf ik ze papieren en kranten en zelfs brieven
    Dan mochten ze daar in knippen en dan bleef alles netjes in die doos, plus mijn brieven moesten niet meer door de papier versnipperaar

    PS troost je het is een fase

  13. #11638
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Dat knippen doen ze hier ook. Maar zodra ik zie dat ze niet goed alles hebben opgeruimd zijn ze de schaar kwijt. Dus dat half opruimen is hier gelukkig niet aan de orde meer.




    De tip van badkamer met dubro dames. Is dat met ontvetter dubro of gewoon de wasmiddel?

    Ielg badkamer schoonmaken. Wat een rotklus is dat...en echt ben je net klaar gaat manlief gezellig scheren..alles weer onder meteen...Jnoen!!!!



    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  14. #11639
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    Dat knippen doen ze hier ook. Maar zodra ik zie dat ze niet goed alles hebben opgeruimd zijn ze de schaar kwijt. Dus dat half opruimen is hier gelukkig niet aan de orde meer.




    De tip van badkamer met dubro dames. Is dat met ontvetter dubro of gewoon de wasmiddel?

    Ielg badkamer schoonmaken. Wat een rotklus is dat...en echt ben je net klaar gaat manlief gezellig scheren..alles weer onder meteen...Jnoen!!!!



    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
    Hahaha dit is zo herkenbaar...van dat scheren.

    Ondertussen ook geleerd. Het eerste wat ik doe als die badkamer in orde is, zelf een douche nemen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  15. #11640
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Lid waarvan haar kind graag knipt..
    Ik had dus ook 1 van de kids die hele dagen kon knippen
    Tip van nismae... Ik had altijd grote XL dozen
    Ze mochten daar dan inzitten en dan gaf ik ze papieren en kranten en zelfs brieven
    Dan mochten ze daar in knippen en dan bleef alles netjes in die doos, plus mijn brieven moesten niet meer door de papier versnipperaar

    PS troost je het is een fase
    Jij hebt echt altijd van die handige en goede tips. Dank je wel.

    Hier leren ze juist beginnen met creatief te zijn. Ik ga dus eerst xl dozen aanschaffen.

    Ik wou dus ook verf halen, en dan jas aan en buiten op terras met hun verfen maar ik twijfel nog. De dag dat ik kleurpotloden in huis heb gehaald, heeft jongeman de muren gekleurd en ben niet van plan om te schilderen tot de jongste ook 2 wordt insha Allah.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol