1. #6496
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Farah.92 Bekijk reactie
    Zelf gebruik ik ook die ovenreiniger van Kruidvat, vind die het beste.
    De geur is inderdaad niet te harden. Ik doe altijd een mondkapje op haha! Laat het wel echt een paar intrekken waarna ik het vuil zo weg kan vegen.

    Als je deze echt te heftig vindt kun je de spuit van mr muscle proberen. Die is ook wel okey en minder heftig. Deze gebruikte ik eerst ook icm die roze Brillo schuursponsjes voor hardnekkige vlekken.
    Bedankt Farah, il vind die Kruidvatreiniger zo chemisch kan echt niet goed zijn en je moet goed in de oven spuiten anders krijg je overal van die nevelspetters. Maar die helpt bij mij tot nu toe ook het beste. Maar ik zoek toch een natuurlijk middeltje hihi

  2. #6497
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Ik gebruik sinds kort deze voor te poetsen, echt een lekker fris geurtje.

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  3. #6498
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Is er een supersnelle manier om een wc weer fris te laten ruiken?

    Mensen die naar binnen gaan komen er niet meer uit. Volgens mij zijn ze dood.

  4. #6499
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Is er een supersnelle manier om een wc weer fris te laten ruiken?

    Mensen die naar binnen gaan komen er niet meer uit. Volgens mij zijn ze dood.
    Bedoel je de wc ruimte of de wc pot zelf?
    Voor de wc pot gebruik ik altijd WC eend. Voor de ruimte zelf, raampje open en/of een geurkaarsje laten branden in de WC.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #6500
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Bedoel je de wc ruimte of de wc pot zelf?
    Voor de wc pot gebruik ik altijd WC eend. Voor de ruimte zelf, raampje open en/of een geurkaarsje laten branden in de WC.
    Ik denk WC pot zelf. Er hangt een geur waar je niet blij van wordt. Na het schoonmaken verdwijnt het, maar is een hele klus. Is er niet een manier om het snel te doen? Mijn wc heeft geen raam. Het is geen cabrio!

  6. #6501
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Ik denk WC pot zelf. Er hangt een geur waar je niet blij van wordt. Na het schoonmaken verdwijnt het, maar is een hele klus. Is er niet een manier om het snel te doen? Mijn wc heeft geen raam. Het is geen cabrio!
    Na elke gebruik WC eend onder de randen van de wc gieten.Helpt zeker. Of een nieuwe rimless wc kopen, is ook een optie.
    Mijn toiletruimte is ook geen cabrio maar heeft toch een raam hoor.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  7. #6502
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Na elke gebruik WC eend onder de randen van de wc gieten.Helpt zeker. Of een nieuwe rimless wc kopen, is ook een optie.
    Mijn toiletruimte is ook geen cabrio maar heeft toch een raam hoor.
    Even opzoeken wat een rimless wc is. Nooit eerder van gehoord.

    Jij hebt een fancy toilet dan. Ik wil ook een raampje!

  8. #6503
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    hoe is het hier dames, lang niet gesproken

    ik ga weer beginnen met de "net voor de" ramadan-grote schoonmaak:

    begin morgen aan mijn kelderkast, deze heb ik al een half jaar niet uitgeruimd, hij ziet er niet uit
    volgend weekend is mijn koekjes/cakes attributen kast aan de beurt ( veel bruiloften,verlovingen babyfeesten gehad waar voor ik veel spullen gebruikt heb, het is een puinhoop in die kast)
    dan een weekend niks, ben niet thuis.
    weekend erop staat de voor en achtertuin op het menu. vooral voortuin is hoognodig. achter tuin wat opfleuren met plantjes en deco etc.
    mijn man doet ondertussen de garage, ik help daarbij mee.

  9. #6504
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Salam lieve riannah lang niet gehoord. Goe is het?Weet jij misschien een natuurlijk middel voor de binnenkant van.mijn oven hij is aangekoekt.

  10. #6505
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Even opzoeken wat een rimless wc is. Nooit eerder van gehoord.

    Jij hebt een fancy toilet dan. Ik wil ook een raampje!
    Dat zijn van die randloze wc's. Geen vuiligheid meer onder de rand. En een anti-bacteriƫle wc bril is ook mooi meegenomen.
    Ach, gewoon een wc ruimte waar toevallig een raam in staat. Een ventilator of verluchting naar buiten aangesloten aan de verlichting is ook altijd handig.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  11. #6506
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    @Riannah...altijd wat te doen in huis. Ik wens je alvast veel goede moed toe
    De tuin staat hier ook nog te doen.Ik heb me al een paar bidons chloor gekocht...op de klinkers gieten ben ik gelijk af van die grauwe look en onkruid.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  12. #6507
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Salam lieve riannah lang niet gehoord. Goe is het?Weet jij misschien een natuurlijk middel voor de binnenkant van.mijn oven hij is aangekoekt.
    alaykoum salam hoe is het met jou? natuurlijk? nee.. ik gebruik altijd die van kruidvat dat is de enige die werkt met mijn gore oven.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  13. #6508
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    @Riannah...altijd wat te doen in huis. Ik wens je alvast veel goede moed toe
    De tuin staat hier ook nog te doen.Ik heb me al een paar bidons chloor gekocht...op de klinkers gieten ben ik gelijk af van die grauwe look en onkruid.
    houd nooit op... alhamdoelilah.
    tuin tegels moeten hier ook gebeuren. zucht.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  14. #6509
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    before kelderkast.... totaal uit de hand gelopen !!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  15. #6510
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    na een paar uur!



    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk