1. #11521
    MVC Lid

    Reacties
    174
    07-10-2020

    Citaat Geplaatst door Siham.x Bekijk reactie
    Heeft er iemand ervaring met de zogenoemde robotstofzuigers? Eventueel van Dyson
    Ik heb de dsyon steelstofzuiger, echt de beste.
    Heeft ook verschillende hulpstukken. Een robotstofzuiger heeft minder kracht en een klein stofreservoir

  2. #11522
    MVC Lid

    Reacties
    5
    21-09-2021

    Ik vind Dyson ook een goed merk was alleen nieuwsgierig naar die robotstofzuiger haha. Kleven wel nadelen aan als ik je zo hoor.

  3. #11523
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Siham.x Bekijk reactie
    Heeft er iemand ervaring met de zogenoemde robotstofzuigers? Eventueel van Dyson
    Ja zou ideaal zijn. Ik zat laatst ook te kijken

  4. #11524
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Paar dagen alleen maar gerust en alleen basis dingen gedaan.
    Gisteren voelde ik me niet lekker alleen maar op de bank gehangen. Ook wel eens lekker.

    Vandaag had ik een drukke dag met afspraken en de wekelijkse boodschappen.
    Ik heb alleen de badkamer een snelle schrob beurt gegeven en de beneden verdieping gezogen.

    Morgen doe ik ook vrij weinig. Weer een lange werkdag.

    Zaterdag is het tijd voor zone 5: woonkamer en de kelderkast.
    Weekly-home-blessing beneden.
    Zondag doe ik boven de weekly-home-blessing.



    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  5. #11525
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Allahi3awnkom dames.

    Wat betreft stofzuiger, ik heb de alles zuiger van de Lidl, kun je zelfs stenen en water mee opzuigen. Ik gebruik het als gewone stofzuiger werkt supper goed. Eigenlijk is het niet voor een normaal huishouden maar eerder voor een werkplaats ofzo
    Maar ik dacht als het water en stenen io zuigt dan moeten kruimels Easy zijn
    En lidl heeft deze alles zuiger elk jaar te koop
    Ik heb trouwens alles van de Lidl qua Electra, voor mij werkt dat echt supper goed, blender, grill mixer etc

  6. #11526
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Allahi3awnkom dames.

    Wat betreft stofzuiger, ik heb de alles zuiger van de Lidl, kun je zelfs stenen en water mee opzuigen. Ik gebruik het als gewone stofzuiger werkt supper goed. Eigenlijk is het niet voor een normaal huishouden maar eerder voor een werkplaats ofzo
    Maar ik dacht als het water en stenen io zuigt dan moeten kruimels Easy zijn
    En lidl heeft deze alles zuiger elk jaar te koop
    Ik heb trouwens alles van de Lidl qua Electra, voor mij werkt dat echt supper goed, blender, grill mixer etc
    Heel toevallig keek ik naar deze stofzuiger daarstraks online! Hahaha grappig
    Was aan het zien of ie goed is voor thuis ook.
    Zag ergens dat die wel enorm veel lawaai maakt. Of dat zo is weet ik niet.
    Maar lijkt me idd echt superhandig zo een alleszuiger!

  7. #11527
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Laat het ons weten hoe het bevalt @
    Inoe

  8. #11528
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Allahi3awnkom dames.

    Wat betreft stofzuiger, ik heb de alles zuiger van de Lidl, kun je zelfs stenen en water mee opzuigen. Ik gebruik het als gewone stofzuiger werkt supper goed. Eigenlijk is het niet voor een normaal huishouden maar eerder voor een werkplaats ofzo
    Maar ik dacht als het water en stenen io zuigt dan moeten kruimels Easy zijn
    En lidl heeft deze alles zuiger elk jaar te koop
    Ik heb trouwens alles van de Lidl qua Electra, voor mij werkt dat echt supper goed, blender, grill mixer etc
    Ik hou ook van Lidl apparatuur. Alles werkt perfect en gaat lang mee.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  9. #11529
    MVC Lid

    Reacties
    406
    20-06-2018

    Ben grote fan van miele
    Heb de stofzuiger en wasmachine van miele

  10. #11530
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Vandaag nog in zone 5. Kelderkast opgeruimd. That's it... Niet zo veel zin vandaag..teveel aan mijn hoofd.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  11. #11531
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Einde van de dag, toch wat energie kunnen kweken na een afspraak en een wandeling door de regen..
    Badkamer schoongemaakt, boven gezogen.
    Nu deze berg opruimen en dan ben ik klaar.



    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  12. #11532
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    De Lidl doekjes zijn ook heel goed. Lekker licht in de hand en maken goed schoon. Er zitten 3 in n een verpakking verschillende kleuren. Microvezel..vandaag weer ingekocht tijdens het boodschappen doen. Vanochtend grondig toilet een swipe in de badkamer en de zone cleaning deze de slaapkamer van mijn dochter.

  13. #11533
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ojaa en ze pluizen niet. Zit te denken aan zo een handstofzuiger. Moet wel sterke zuigkracht zijn. Iemand ? Lekker licht om snel te zuigen.

  14. #11534
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik zie heel vaak dat Amerikanen dat vaak hebben zo een steelstofzuiger, maar dan wel met een snoer

  15. #11535
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    De Lidl doekjes zijn ook heel goed. Lekker licht in de hand en maken goed schoon. Er zitten 3 in n een verpakking verschillende kleuren. Microvezel..vandaag weer ingekocht tijdens het boodschappen doen. Vanochtend grondig toilet een swipe in de badkamer en de zone cleaning deze de slaapkamer van mijn dochter.
    Die heb ik ook altijd. Zijn fijn inderdaad.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk