1. #8386
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Mooi Freya besa7a,[emoji7][emoji7]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  2. #8387
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    @A. Is dit iets?





    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  3. #8388
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    @A. Is dit iets?





    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Wow vind dat wel nog duur. Ik heb 9 keukenkastjes en 5 lades.
    Ik zou het toch zelf doen denk ik. Is gewoon maar folie plakken, met het goede materiaal kan er niet veel mis gaan.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #8389
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Bsa7aa Freyy, echt heel erg leuk die kast! Mooie opbergruimtes ook.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #8390
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Wow vind dat wel nog duur. Ik heb 9 keukenkastjes en 5 lades.
    Ik zou het toch zelf doen denk ik. Is gewoon maar folie plakken, met het goede materiaal kan er niet veel mis gaan.
    Prijzig inderdaad, maar niet te onderscheiden van nieuwe kastjes. Een buurvrouw heeft dit laten doen.
    Zelf doen is beter inderdaad. Succes

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  6. #8391
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Prijzig inderdaad, maar niet te onderscheiden van nieuwe kastjes. Een buurvrouw heeft dit laten doen.
    Zelf doen is beter inderdaad. Succes

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Een nieuwe keuken is inderdaad nog prijziger. Ik had ook eens opgezocht voor enkel de kastdeurtjes te vervangen, wat was dat ook duur zeg. Dan kan je beter nog even sparen voor een nieuwe keuken.
    Succes nog met de verbouwingen in jullie huis.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  7. #8392
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Een nieuwe keuken is inderdaad nog prijziger. Ik had ook eens opgezocht voor enkel de kastdeurtjes te vervangen, wat was dat ook duur zeg. Dan kan je beter nog even sparen voor een nieuwe keuken.
    Succes nog met de verbouwingen in jullie huis.
    Ja klopt beter sparen en dan kopen wat je echt wil qua keuken.
    Dankjewel het gaat langzaam maar het loopt [emoji3061]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  8. #8393
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Gisteren de garage- koelkast uitgemest schoongemaakt en opnieuw ingedeeld.
    De oven, oven bladen en airfryer ingespoten met de Kruidvat ovenreiniger, wat is dat toch geweldig spul[emoji7], en schoon gemaakt... Kon het vuil zo weg vegen.

    Vandaag de badkamer een grote beurt gegeven, was wel nodig nu ik er zelf geen gebruik van maak en er dus niet kom.
    Alle slaapkamer ramen met stickerverwijderraar schoongemaakt, overal zat oud plakband en tape op, rotklus maar goed. Daarna gezeemd en gedroogd met de pella doek... Ik ga meteen een nieuwe bestelling plaatsen wow klopt echt ze zijn geweldig.!!.. Streeploos schoon gewoon [emoji7][emoji7]

    Morgen staat de was op het menu, hopelijk heeft mijn man de wasmachine dan aangesloten, ik ga hem eerst een grote schoonmaak beurt geven en dan een hoop wassen draaien en ophangen.
    Daarna de slaapkamers schoonmaken en dweilen.
    Nachtkastjes kopen en de kledingkast van mijn dochter in elkaar zetten.
    Hopelijk lukt dit in 5 uurtjes voor dat ik terug naar het Ziekenhuis moet.


    Ik voel me weer nuttig en productief [emoji7]


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  9. #8394
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Tbarkallah Riannah wat een berg werk verzet! Heb je ook hulp want klinkt wel heel veel voor nfissa. Inshallah zijn de belangrijkste dingen snel klaar zodat je echt kan gaan genieten. De rest komt wel een keer.

    Hier zijn we na 6 maanden nog niet helemaal klaar maar zijn ook geen prioriteiten.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #8395
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Vandaag enkel een wasje gedraaid en buiten opgehangen. Gisteren was ik productiever met jaloezieën stofvrij maken en wat dozen uitgepakt.
    Morgen drukke dag en ook schooltaxi de hele dag, dus hooguit weer een wasje draaien hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #8396
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Tbarkallah Riannah wat een berg werk verzet! Heb je ook hulp want klinkt wel heel veel voor nfissa. Inshallah zijn de belangrijkste dingen snel klaar zodat je echt kan gaan genieten. De rest komt wel een keer.

    Hier zijn we na 6 maanden nog niet helemaal klaar maar zijn ook geen prioriteiten.
    Nfissa ben ik niet meer denk ik [emoji38] hoelang ben je dat eigenlijk... Ik dacht een week of 2?

    Opzich kan ik genoeg rusten in het ziekenhuis en probeer de tijd die ik thuis ben nuttig te besteden.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  12. #8397
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Vandaag enkel een wasje gedraaid en buiten opgehangen. Gisteren was ik productiever met jaloezieën stofvrij maken en wat dozen uitgepakt.
    Morgen drukke dag en ook schooltaxi de hele dag, dus hooguit weer een wasje draaien hihi
    Hoe maak jij de jaloezieën stofvrij.. ik heb nu houten jaloezieën... Ik ben al aan het voorbereiden op de hoeveelheid stof.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  13. #8398
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Nfissa ben ik niet meer denk ik [emoji38] hoelang ben je dat eigenlijk... Ik dacht een week of 2?

    Opzich kan ik genoeg rusten in het ziekenhuis en probeer de tijd die ik thuis ben nuttig te besteden.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Ik dacht 40 dagen kraamvrouw hihi
    Allah i3ounek met alles
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #8399
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Hoe maak jij de jaloezieën stofvrij.. ik heb nu houten jaloezieën... Ik ben al aan het voorbereiden op de hoeveelheid stof.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Ik heb beetje lichte kleur dus zie je t niet gauw gelukkig maar t moet wel weg. Ik heb laatste keer met stofzuiger gedaan en dan met zo’n borsteltje op zachte stand stofz.
    Ik heb ook zo’n speciale stoffer maar die vind ik niet handig.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #8400
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Zo jullie hebben al veel werk verricht tbarkallah. Ik heb de afgelopen dagen gewoon de basis gedaan maar vandaag heb ik zin om alles grondig aan te pakken.
    Ik zou ook het tapijt willen wassen maar ik weet niet zeker of het deze avond droog zou zijn. Het word 23 graden vandaag wat denken jullie doen of wachten.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ