1. #9286
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Dames ik moet mijn la carte VERLENGEN. Dus dat betekent weer een halve dag daar zitten. Moet ik eerst bellen? Of kan je er gewoon heengaan. Is weer lang geleden
    Verschrikkelijk heb er echt geen zin in. Maar wil het in orde hebben voor volgend jaar in saa Allah
    Denk beter op voorhand eens bellen.
    Als je ze aan de lijn krijgt behda.
    Veel succes!

  2. #9287
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door gwoonkraal Bekijk reactie
    HOe heb je de wasmachine opgehangen? Met een touw ofzo.....
    Hahaha had geen zin om de was op te hangen dus dacht hang de wasmachine maar aan een lijntje!
    Married and children!

  3. #9288
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Oh zou het? Ik ga dat eens proberen en ook zoeken naar die oxi dinges haha. Ik spuit nu weleens met zo'n speciaal middel van dasty of ik gebruik groene zeep....maar zelfs dan.

    Chukran!
    Ik weet niet hoe oud jouw wm is maar op de meeste heb je als optie ‘extra vuile was’ en ‘voorwas’ ik doe ze soms allebei aan zetten vooral bij was vd kinderen en werkkleding van mn man.
    Bij mij duurt 3,5 uur ofzo zo’n ‘normaal’ programma. Ik kies altijd ‘speed’ met dus die extra opties.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #9289
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Verveling slaat toe, maar ik heb ff foto’s gemaakt mocht iemand die nog niet ontdekt hebben.


    Boven de knop ‘optie’ zie je t icoontje voor extra vuile was

    Deze is voor voorwas (het is een soort maand met 1 erin) zehma eerste was

    En allebei, was draait dan ook iets langer.

    Als je optie voorwas kiest, vergeet dan niet om wat wasmiddel in dit bakje te doen! Wasmand met 1 erop, voor hoofdwas is wasmand met ll erop


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #9290
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ja dat selecteren voor extra vuile was en extra wasverzachter is wel bekend. Gebruik de extra vuil positie ook wel eens.
    Heb een bosch btw.
    Bedenk net dat ik was had gedraaid...die is al uren klaar...ga maar richting zolder....[emoji2960]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #9291
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Verveling slaat toe, maar ik heb ff foto’s gemaakt mocht iemand die nog niet ontdekt hebben.


    Boven de knop ‘optie’ zie je t icoontje voor extra vuile was

    Deze is voor voorwas (het is een soort maand met 1 erin) zehma eerste was

    En allebei, was draait dan ook iets langer.

    Als je optie voorwas kiest, vergeet dan niet om wat wasmiddel in dit bakje te doen! Wasmand met 1 erop, voor hoofdwas is wasmand met ll erop


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Je hebt me enorm geholpen!! Ik ben mijn menu ook maar eens goer gaan lezen en ontdekte ook voorwas optie en vlekken. Dat is dan 3.5 uur, maar je kan het verkorten. Ik ga dat eens proberen voor als ik voor de kids was, want al die kruiden van eten, gaan er nooit uit.

    Dat extra zeepbakje.... weet ik eindelijk ook waar dat voor is!! Ben zo blij dat je je verveelde

    Chukran bezaf.

  7. #9292
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Wasmachine is nog maar 3 of 4 jaar oud, dus gelukkig ook veel van dit soort opties!

    Van mij mogen ze sommige dingen wel simpeler houden.

  8. #9293
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Je hebt me enorm geholpen!! Ik ben mijn menu ook maar eens goer gaan lezen en ontdekte ook voorwas optie en vlekken. Dat is dan 3.5 uur, maar je kan het verkorten. Ik ga dat eens proberen voor als ik voor de kids was, want al die kruiden van eten, gaan er nooit uit.

    Dat extra zeepbakje.... weet ik eindelijk ook waar dat voor is!! Ben zo blij dat je je verveelde

    Chukran bezaf.
    vlekken van kruiden in kleding....niets haalt vlekken van garqom/kurkuma er beter uit dan de zon. Hang ze met vlek op in de zon en hij verdwijnt.
    Andere kruiden weet ik niet.
    Van mij mogen ze bij eten met liqama of rode pastasaus hun bovenkleding uit doen. [emoji16]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #9294
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Je hebt me enorm geholpen!! Ik ben mijn menu ook maar eens goer gaan lezen en ontdekte ook voorwas optie en vlekken. Dat is dan 3.5 uur, maar je kan het verkorten. Ik ga dat eens proberen voor als ik voor de kids was, want al die kruiden van eten, gaan er nooit uit.

    Dat extra zeepbakje.... weet ik eindelijk ook waar dat voor is!! Ben zo blij dat je je verveelde

    Chukran bezaf.

    Zelfde voor mij!

    Heb dat boekje nooit geopend van waar zijn die knopjes en functies nou allemaal voor.
    Ik krijg het bij lange was van 2,5 uur meeste dingen wel uit, maar soms de kinder kleding vooral niet hoor. Die doe ik dan nog een keer met andere was eerst inspuiten met vanish die roze fles.. dat werkt dan wel
    Maar ga dit proberen ook
    Happiness is an inside job


  10. #9295
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    vlekken van kruiden in kleding....niets haalt vlekken van garqom/kurkuma er beter uit dan de zon. Hang ze met vlek op in de zon en hij verdwijnt.
    Andere kruiden weet ik niet.
    Van mij mogen ze bij eten met liqama of rode pastasaus hun bovenkleding uit doen. [emoji16]
    Dit ga ik echt proberen... zoiets slims, gewoon aan de zon overlaten.

    Chukran bezaf. Kleren uitdoen lijkt me ook wel wat, al presteert mijn dochter het om okk haar broek vies te krijgen, de vloer soms haar haren. Leuke fase hoor, als ze leren eten haha.

  11. #9296
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Dit ga ik echt proberen... zoiets slims, gewoon aan de zon overlaten.

    Chukran bezaf. Kleren uitdoen lijkt me ook wel wat, al presteert mijn dochter het om okk haar broek vies te krijgen, de vloer soms haar haren. Leuke fase hoor, als ze leren eten haha.
    Gewoon meewassen en in de zon te drogen hangen. Door het zonlicht verdwijnt de vlek..bhel magie...[emoji16] Had het laatst nog bij een shirt van de oudste.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #9297
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ja dat selecteren voor extra vuile was en extra wasverzachter is wel bekend. Gebruik de extra vuil positie ook wel eens.
    Heb een bosch btw.
    Bedenk net dat ik was had gedraaid...die is al uren klaar...ga maar richting zolder....[emoji2960]
    Subhanallah vergeet dat ook vaak, vooral nu helemaal boven dus hoor ook niet eens dat ie klaar is.
    Ja volgens mij hebben ze tegenwoordig allemaal verschillende opties.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #9298
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Je hebt me enorm geholpen!! Ik ben mijn menu ook maar eens goer gaan lezen en ontdekte ook voorwas optie en vlekken. Dat is dan 3.5 uur, maar je kan het verkorten. Ik ga dat eens proberen voor als ik voor de kids was, want al die kruiden van eten, gaan er nooit uit.

    Dat extra zeepbakje.... weet ik eindelijk ook waar dat voor is!! Ben zo blij dat je je verveelde

    Chukran bezaf.
    Haha toch nog ergens goed voor geweest, wie weet helpt t wel. Dan ben ik echt blij met helpen hihi
    Je hebt zo veel meer opties. Gebruik ook wel eens uitgesteld knop, als ik wil dat de was ‘s ochtends vroeg klaar is en geen sda3 ‘s avonds wil.
    Voor droger idem dito als is ik weg moet en wil niet dat ie hele tijd draait, gewoon uitstellen en aanzetten.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #9299
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Zelfde voor mij!

    Heb dat boekje nooit geopend van waar zijn die knopjes en functies nou allemaal voor.
    Ik krijg het bij lange was van 2,5 uur meeste dingen wel uit, maar soms de kinder kleding vooral niet hoor. Die doe ik dan nog een keer met andere was eerst inspuiten met vanish die roze fles.. dat werkt dan wel
    Maar ga dit proberen ook
    Ik vind dat echt te lang die was programma’s vooral als je nog 2 moet laten draaien.
    Ik kijk ook echt niet altijd naar boekjes. Google vaak type nr en dan staan die dingen online en scroll ik gelijk naar plaatjes.

    Ik heb een andere vaatwasser en had vluchtig naar programma’s gekeken ik dacht eco stand is altijd wel goed, mn glazen kwamen er zo muf (eierlucht) uit we snapten er niks van. Toen mister google geraadpleegd bleek dat eco 2,5 duurt en minst vieze vaat was nou dan maar geen eco. Gewoon stand 1 voor vies vies en ik wil schoon schoon!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #9300
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Gewoon meewassen en in de zon te drogen hangen. Door het zonlicht verdwijnt de vlek..bhel magie...[emoji16] Had het laatst nog bij een shirt van de oudste.
    Subhanallah ook goede tip.
    Ik vraag ook weleens aan de jongste om vest of trui uit te doen (meeetal in de winter)
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.