MVC Lid

Reacties
    21.832
    23-03-2004

Citaat Geplaatst door Zeevis Bekijk reactie
    @riannah tbarkAllah je hebt veel gedaan
    Niet te streng voorjezelf zijn
    Deze reactie over het hoofd gezien, sorry.
    Ik krijg altijd stress van de keuken... Zoveel te doen altijd. Ik denk als ik 2 weken poets in de keuken het dan pas helemaal gedaan krijg.
    Maar goed! De helft is gedaan, volgende maand de andere helft. [emoji23]

Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    21.832
    23-03-2004

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Een droger is wel echt fijn, maar mijn man boycot hem helaas.

Ooh ja wel extra schoonmaak, maar ook extra ruimte toch?

Riannah tbarkallaah a3lik. Ik werd vanmorgen wakker met een zjnoen gevoel dat ik de koelkast wilde schoonmaken en de keuken grondig wilde schoonmaken. Is er niet van gekomen helaas, want kids zijn ziek. Nu ga ik met datzelfde zjnoen gevoel slapen. Morgen eens proberen dan.
    Allahisafiehoum... Als ze ziek zijn kun je niks. Komt goed.

MVC Lid

Reacties
    21.832
    23-03-2004

Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Tbarkellah dames, hier ruim ik ook op als de kids slapen, zodat ik s'ochtends in een opgeruimd huis wakker wordt. Kan anders echt niet normaal mijn dag beginnen..
    Allahismehna mn walidin
    Het is nu eenmaal zo dat je het huishouden niet kunt overslaan
    Wat helpt is manieren vinden om alles makkelijker te maken voor jezelf
    Voor elk gezin is dat weer anders natuurlijk en als moeder minder streng zijn voor Jezelf want het houdt toch nooit op
    Allah I 3awnkom dames

PS ik heb vandaag als extra mijn banken gereinigd met Hg extra Strong meubilair spray
    Ze zijn nog vochtig dus kan moeilijk zien of het heeft gewerkt
    Morgen laat ik het jullie weten, was ook niet supper duur koste 5 euro
    Ik ben echt benieuwd. Ik zoek ook iets voor mijn eetbank.

MVC Lid

Reacties
    21.832
    23-03-2004

Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Lid waarvan haar kind graag knipt..
    Ik had dus ook 1 van de kids die hele dagen kon knippen
    Tip van nismae... Ik had altijd grote XL dozen
    Ze mochten daar dan inzitten en dan gaf ik ze papieren en kranten en zelfs brieven
    Dan mochten ze daar in knippen en dan bleef alles netjes in die doos, plus mijn brieven moesten niet meer door de papier versnipperaar

PS troost je het is een fase
    Goede tip!

MVC Lid

Reacties
    5.916
    26-06-2015

@nismae. Ik had je reactie niet gezien. Dat is idd een goede tip. Alleen zo een grote doos in huis zie ik ook niet zitten. Maar door jou tip krijg ik een idee. Ik ga haar een oude schoendoos geven waar ze dan boven moet knippen. Bedankt
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

MVC Lid

Reacties
    13.658
    06-10-2017

Ik heb niet echt een schema, en bijv badkamer gewoon 1x per week. En boven stofzuigen 1x per week, net als bedden verschonen. Was afgelopen tijd druk en veel weg, deze week eindelijk wat rustiger met en gewone werk en taarten dus ga vandaag weer wat extra dingen doen.

In de avond doe ik nooit wat als kids slapen, ben ook een ochtendmens. Keuken is wel altijd schoon/leeg, doe ik gelijk na het eten

Koelkast moet echt gebeuren, gasfornuis. Klerenkasten uitmesten. Had een tijd terug een lijst gemaakt en nog haast niks gedaan ervan
    Verzamel herinneringen, geen bezittingen.

MVC Lid

Reacties
    21.832
    23-03-2004

Ik heb denk ik gewoon een stoffig huis als ik de plinten niet elke maand doe zijn ze zwart van het stof.
    Hebben meerdere dat?
    Ik las dat als je met wasverzachter erover heen gaat ze minder stof aantrekken.

Hoge plinten zijn mooi maar pfffft extra werk hoor...net als jaloezieën.

nooit geweest

Reacties
    34.458
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik heb denk ik gewoon een stoffig huis als ik de plinten niet elke maand doe zijn ze zwart van het stof.
    Hebben meerdere dat?

Ik heb daar een meisje van zes, bijna zeven voor. Mama mag ik weer de plinten doen? En dan krijgt ze een sprayfles en een mooi schoon doekje en dan is ze weer helemaal blij.
    Weet niet van wie ze die genen heeft, maar " mama mag ik dat opruimen?".

Ja die plinten. Met stofzuigen zo n borstel er op en plinten bij langs. 6yo doet de rest.
    Boven ook snel stof. Minimaal 2x pw stofzuigen.
    Ze bouwen ook nog in de straat. Dus ramen dicht en dan nog zwarte stof extra er bij.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    21.832
    23-03-2004

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik heb daar een meisje van zes, bijna zeven voor. Mama mag ik weer de plinten doen? En dan krijgt ze een sprayfles en een mooi schoon doekje en dan is ze weer helemaal blij.
    Weet niet van wie ze die genen heeft, maar " mama mag ik dat opruimen?".

Ja die plinten. Met stofzuigen zo n borstel er op en plinten bij langs. 6yo doet de rest.
    Boven ook snel stof. Minimaal 2x pw stofzuigen.
    Ze bouwen ook nog in de straat. Dus ramen dicht en dan nog zwarte stof extra er bij.
    Inshaallah blijft ze zo allahuma barek.

nooit geweest

Reacties
    34.458
    22-06-2003

Inshaallah blijft ze zo allahuma barek.

Allah ybarek fiek![emoji173]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    21.832
    23-03-2004

Was niet lekker vandaag... Op boodschappen en koken na.... NIKS gedaan op aanraden van mijn man. Dus hele dag bank gehangen met Noortje.

Heerlijk ..... Alleen nu wil ik morgen het dubbele doen [emoji17]

MVC Lid

Reacties
    21.832
    23-03-2004

Na therapie meteen begonnen.
    2 wassen gevouwen, 1 gedraaid.
    Zolder en waskamer gezogen.
    Wasmachine en droger schoongemaakt aan de buitenkant. ( Zaterdag doe ik de binnenkant en op trommel was zetten)
    Alle wasmiddelen etc schoonmaken en weer netjes gezet.
    Gestoft en de trappen naar beneden gestofzuigd.
    1e verdieping gestofzuigd en de badkamer een mini beurt gegeven.
    Wel de wc grondig gedaan en bril eraf gehaald om in de hoekjes te kunnen schoonmaken.
    Alleen nog een was ophangen en dan relaxen een paar uurtjes.

how high gif

MVC Lid

Reacties
    2.390
    12-01-2015

Hebben meerdere dat?

Ik heb ook snel stof op de plinten , misschien oud huis. Deze week de keuken oven ziet er niet uit. Ik heb speciaal spul besteld via amazone. Niet chemisch net als die Kruidvat reiniger. Insmeren met een kwast na het eten en morgenochtend veeg je het zo weg met een doekje

MVC Lid

Reacties
    2.390
    12-01-2015

Keuken is ook iets wat ik graag af wil hebben deze week

MVC Lid

Reacties
    13.658
    06-10-2017

Ik ben kapot heb vandaag heel mn dochtertjes kamer gedaan. Van bovenop de kasten tot onder het bed, heel haar keukentje, kledingkast uitgezocht. Zoveel weggedaan (aan speelgoed rommel dingetjes), te kleine kleren bewaar ik voor een vrouw of m'n zus. Knuffels en boeken in een doos op zolder gezet.

Beneden nog dressoir met speelgoed ook gedaan, overmorgen verder met lades en salontafel (die kan open en zit ook vol met speelgoed)
    Verzamel herinneringen, geen bezittingen.