1. #6781
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Hier ook deze de wat grotere klussen aangepakt schoenenkast, onder de oven en tegels. Voor de rest bedden verschoond.

    De kledingkasten heb ik vd zomer gedaan
    fijn.. heerlijk gevoel als het gedaan is.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  2. #6782
    MVC Lid

    Reacties
    104
    13-12-2016

    bedankt.

  3. #6783
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    rust dag vandaag. dus alleen de was weg gewerkt. 1 was net in de wasmachine gedaan. mealprep gedaan en alvast gekookt voor vanavond.
    zometeen bank en netflix

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  4. #6784
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Lekker Riannah, mag ook wel. Rust nemen is ook belangerijk

  5. #6785
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    .

  6. #6786
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    to do list.

    boodschappen
    beneden marokkaanse slag
    koken
    wassen draaien. droge was opruimen
    wcs grondig.
    voortuin winterklaar maken.
    misschien tasnift bakken als ik er aan toe kom.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  7. #6787
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    1 speelgoed bak opgeruimd en 1 kamer gedweild

  8. #6788
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    alles klaar behalve tesnift... geen puf meer laat het voor zaterdag.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  9. #6789
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    .

  10. #6790
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    alles klaar behalve tesnift... geen puf meer laat het voor zaterdag.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Ja joh volgende dag. Wij vrouwen willen altijd teveel van het goede doen hahaha

  11. #6791
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Vandaag hier ook een rustdag. Gisteren had ik een van top tot teen dag, was echt gesloopt met zelfs spierpijn in de schouders van t boenen. Het eindresultaat was geweldig, toen dacht ik dit moet ik vaker doen hihi maar dan wel verdelen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #6792
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Morgen inshallah alleen ff bijhouden en boven dweilen, en minimaal 2 wasjes draaien.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #6793
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Vandaag hier ook een rustdag. Gisteren had ik een van top tot teen dag, was echt gesloopt met zelfs spierpijn in de schouders van t boenen. Het eindresultaat was geweldig, toen dacht ik dit moet ik vaker doen hihi maar dan wel verdelen.
    Ik ook...zodanig dat ik boos was op alles en iedereen en ik vertikte om mijn prestaties mee te delen hier.

    De poetsvrouw is ziek. De strijkmadame is wel geweest. Dus heb speelgoed zoontje en zijn kamer opgeruimd. Zijn kleerkast ook.

    Badkamer, wc en keuken grondig gedaan. Stof afgenomen, waskot helemaal op orde gedaan en last but not least...gasvuur. wat een rotklus is dat.

    Gisteren 3 wasmachines gedaan en waarvan ik vandaag de was moet plooien.

    Huishouden bah bah bah.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  14. #6794
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Haha ik heb nu 2 dagen gesjoemeld en alles laten liggen van de Marokkaanse slag, tot een uur of 2 voor man thuis komt. En dan met een mega vaart alles doen en zo tada trots laten zien dat ik ook maar een drukke dag had. Haha alleen heeft hij mij zowel gisteren als vandaag 'betrapt' door eerder thuis te komen dan ik gepland had. Zo jammer van mijn meesterlijke plan

  15. #6795
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik ook...zodanig dat ik boos was op alles en iedereen en ik vertikte om mijn prestaties mee te delen hier.

    De poetsvrouw is ziek. De strijkmadame is wel geweest. Dus heb speelgoed zoontje en zijn kamer opgeruimd. Zijn kleerkast ook.

    Badkamer, wc en keuken grondig gedaan. Stof afgenomen, waskot helemaal op orde gedaan en last but not least...gasvuur. wat een rotklus is dat.

    Gisteren 3 wasmachines gedaan en waarvan ik vandaag de was moet plooien.

    Huishouden bah bah bah.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Zo tbarkallah je hebt goed je best gedaan. Maar heerlijk nu voor t weekend ervan af.
    Ik heb ook een hekel aan fornuis schoonmaken, heb een 6 pits rvs en mijn kinderen gebruiken m vaak als spiegel, gelukkig niet meer zo vaak maar werd gek van die handafdrukken die je echt weg moest boenen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.