1. #10201
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Alhamdoelilah wat een goed nieuws!
    Nu kan je ff wachten met die grote schoonmaak. Super fijn als het straks helemaal af is Inshallah
    We wonen er sinds half mei , wordt inderdaad tijd dat het af komt.
    In het voorjaar willen we aan de voortuin beginnen en de achtertuin af maken inshaallah.

    De grote schoonmaak gaat boven verder haha. Ik hoop maar dat er niet al te veel stof opwaait [emoji51]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  2. #10202
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    We wonen er sinds half mei , wordt inderdaad tijd dat het af komt.
    In het voorjaar willen we aan de voortuin beginnen en de achtertuin af maken inshaallah.

    De grote schoonmaak gaat boven verder haha. Ik hoop maar dat er niet al te veel stof opwaait [emoji51]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Komt goed Inshallah, alles op zn tijd.
    Inshallah valt t idd mee met stof enzo, vooral met jouw kleine.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #10203
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Komt goed Inshallah, alles op zn tijd.
    Inshallah valt t idd mee met stof enzo, vooral met jouw kleine.
    insha allah

  4. #10204
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    planning voor komende dagen

    vanavond probeer ik een was te draaien en 1 te vouwen en op te bergen.

    zaterdag ; Franse slag boven ( valt niet veel te doen)
    was draaien, was vouwen en opbergen

    beginnen met zone 3 : kledingkast van mijn zoontje : het bed afhalen en verschuiven ( hoogslaper)
    om er achter schoon te maken, plafond en hoeken ragebollen, raam zemen, lamp schoonmaken, speelgoed samen met hem uitzoeken wat weg kan.
    de deur binnen en buiten en de plinten met een zachte tandenborstel.

    zondag : kledingkast en ladeblok van mijn dochtertje, alle te kleine babykleertjes uitzoeken en verpakken. lamp,raam,deur en plinten.
    woonkamer helpen met leeg maken en spullen andere plek geven.
    beneden stofzuigen en dweilen. en de jaloezieën met de plumeau.

    ik denk niet dat ik dit af krijg ... maar we zien wel. we hebben ons in ieder geval voorgenomen om dit weekend thuis te blijven en te klussen.

  5. #10205
    MVC Lid

    Reacties
    418
    18-09-2004

    Mashallah 3lik riannah en Allah y 3awnek!

    Ik krijg veel minder gedaan de laatste tijd ,alles zit ook vol..man werkt thuis alle kids thuis ik kan nergens poetsen behalve keuken en badkamers..en als ik opruim is t binnen 5 minuten weer rommelig zucht..

    Wat ik wel binnenkort moet gaan doe is alle kledingkast en uitruimen..vervelend klusje

  6. #10206
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door sousou85 Bekijk reactie
    Mashallah 3lik riannah en Allah y 3awnek!

    Ik krijg veel minder gedaan de laatste tijd ,alles zit ook vol..man werkt thuis alle kids thuis ik kan nergens poetsen behalve keuken en badkamers..en als ik opruim is t binnen 5 minuten weer rommelig zucht..

    Wat ik wel binnenkort moet gaan doe is alle kledingkast en uitruimen..vervelend klusje
    ameen inshaallah.

    klopt alles wordt sneller vies en rommelig nu de kids thuis zijn.. het is niet anders nu. we moeten sbar hebben oesafi
    ik heb ook een hekel aan de kledingkasten opruimen etc, mijn eigenkast en die van mijn man niet, maar die van de jongste wel. wordt zo snel weer rommelig,
    maar ik heb gezien dat hij behoorlijk is uitgegroeid uit kleding dus ik kan mooi een hoop in de donatiebin gooien.

  7. #10207
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Eindelijk klaar met deze kamer.
    Alles kunnen doen behalve achter de hoogslaper, zo een zwaar ding. Morgen mijn man vragen deze te verschuiven.





    Plinten en vlekjes uit het granolwerk gehaald met witte tandpasta.









    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  8. #10208
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Maa saa Allah allemaal. Ik loop achter, dus ben begonnen om iedere kamer op te ruimen Zone 3. Kledingkast en heb ik al gedaan rond oktober. Flylady werkt heel goed voor mij had geen structuur nu wel..

  9. #10209
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    https://jysk.nl/eetkamer/eetkamersto...el-grijs-zwart wat vinden jullie van deze stoelen

  10. #10210
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Maa saa Allah allemaal. Ik loop achter, dus ben begonnen om iedere kamer op te ruimen Zone 3. Kledingkast en heb ik al gedaan rond oktober. Flylady werkt heel goed voor mij had geen structuur nu wel..
    Rustig aan wat niet af is komt volgende maand aan de beurt. Dat is het fijne van flylady.

    Ik heb vandaag mijn dochtertjes kast uitgezocht en haar decoratie planken als zone cleaning.
    Ik hoef alleen nog maar een lade uit haar dressoir te doen waar meer zooi in zit dan bruikbare spullen en de plinten.

    2 wassen gedraaid en opgehangen. 1 was gevouwen en opgeborgen.

    heb ik mijn rug gebroken ( figuurlijk) door het opruimen en verzetten van spullen/ apparaten/troep uit de woonkamer naar de kliko of garage.
    Garage stellingen schoongemaakt en opnieuw ingedeeld.
    Van 12 tot 4 eraan gewerkt met man en oudste zoon. Mijn dochter paste op de baby... Maar wat een mega verschil zeg Macha Allah [emoji3590] de bouwvakkers kunnen bijna beginnen.
    Volgende week zondag de rest opruimen en dan zijn we zo goed als klaar.

    Dit werkt voor mij echt zo motiverend... Ik wil op mijn vrije dagen een deel van de voorzolder aanpakken.

    Before and after komen nog.


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  11. #10211
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Iigt een beetje aan je interieur.. zo los vind ik ze kantoor achtig maar in een warme woonkamer kan het goed staan.
    Stoelen vind ik zooo moeilijk uitzoeken, moet er binnenkort ook aan geloven.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  12. #10212
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Dit weekend zijn we achter die open kast geweest, in volle sneeuw zegt mijn man ja zo stop je tenminste met vragen wanneer we een kast gaan kopen

    Heb het rustig in me eentje in elkaar gestoken, hij maakte ondertussen een sneeuwman met de kids. Hij heeft ze wel dan omhoog gezet en op z'n plaats gezet.

    Dus dit weekend heb ik de kast ingericht, soubhanallah wat geeft dat een rust, alle kleren zijn nu netjes op een plaats. Vandaag ga ik de kleren op hangers strijken.
    Gisteren ook marokkaanse slag gedaan, was gedraaid en gevouwen.

    Vandaag wat dingen opruimen en her-inrichten, maar niets wat echt moet want alles ligt nog netjes. 1 sedari matrasje wassen want dochter heeft hier op geplast. Hamdoulilah voor de wasdroger. En dan nog mijn kamerjassen wassen en wat andere fleece kledij. Doe dat altijd apart want dat neemt zoveel plaats in in de wasmachine.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #10213
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Iigt een beetje aan je interieur.. zo los vind ik ze kantoor achtig maar in een warme woonkamer kan het goed staan.
    Stoelen vind ik zooo moeilijk uitzoeken, moet er binnenkort ook aan geloven.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Mee eens. Komt denk ik door die dunne poot, een iets dikkere poot zou huiselijker staan. Maar ze zijn wel niet mis en in z'n geheel kan het mooi zijn.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #10214
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Vandaag alleen de weekly home blessing gedaan en 1 was gedraaid.
    Geen zin .....


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  15. #10215
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Vandaag alleen de weekly home blessing gedaan en 1 was gedraaid.
    Geen zin .....


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Ik had ook geen zin, maar toch 2 uur bezig geweest met een grote kast in de keuken waar borden, pannen etc in staan. Dit moest echt gebeuren. Sinds corona krijg ik meer uit handen hahaha.

    Morgen alleen opruimen en was vouwen in saa Allah