1. #7261
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Grrrr ik haat vinyl ik moet mijn koelkast verschuiven om onder schoon te maken is al lang niet meer gedaan. Is alleen moeilijk nu zitten er allemaal gaten/scheuren in de vloer.

    Kan nier wachten totdat ik ga verhuizen neem echt laminaat,pvc vloer vind ik ook mooi. Maar goed dit was ook geen woning om lang in te blijven wonen. Ghair in saa Allah
    Dat is inderdaad vervelend. Beste is een vaste vloer zoals tegel, of laminaat.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  2. #7262
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Vinyl is op zich een hele goeie vloer. Word vaak in ziekenhuizen gebruikt.
    Maar je moet dan wel goede kwaliteit kopen en dik genoeg voor het gewicht erop. En in huurhuizen kiezen de verhuurders vaak voor de allergoedkoopste.
    Inchallah kun je snel verhuizen
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #7263
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ik heb laminaat en vind het een drama met dweilen..wil echt een andere vloer maar wat

  4. #7264
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik heb laminaat en vind het een drama met dweilen..wil echt een andere vloer maar wat
    Ik vind van die hele grote zwarte/antraciet tegels heel mooi en modern. En heel onderhoudsvriendelijk. Laminaat vind ik ook mooi, maar idd voor te dweilen..
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #7265
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    https://www.pinterest.com/pin/AZsvgO...7JmCNif9_wfbw/

    Zoiets vind ik heel mooi.
    Zo een gietvloer vind ik ook mooi, maar kost wel een fortuin denk ik.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #7266
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    https://www.pinterest.com/pin/AZsvgO...7JmCNif9_wfbw/

    Zoiets vind ik heel mooi.
    Zo een gietvloer vind ik ook mooi, maar kost wel een fortuin denk ik.
    Me ouders hebben zulke tegels maar dan van marmer dus zit nog een werkje in zilverachtig. Je ziet er wel alles op hahahah

    Die gietvloeren vind ik beetje kantoorachtig ofzo. Mooiste vind ik toch laminaat hihi.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #7267
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Morgen even hele huisje dweilen en wc doen als t lukt.

  8. #7268
    MVC Lid

    Reacties
    322
    27-07-2009

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Als je spullen hebt die je niet gebruikt , gewoon wegdoen. Hoe minder rommel en spullen, hoe rustiger je hoofd.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Heb ik gedaan toen ik hierheen verhuisde
    Was een verademing zoveel weggedaan
    Alleen heb nu even de energie niet om alles op orde te brengen

  9. #7269
    MVC Lid

    Reacties
    322
    27-07-2009

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ja dat heb ik ook.. vooral als het niet op zn plek word gezet. Hahah kan me echt irriteren daaraan. Oh sorry sis.. als ik dat had geweten zou ik het niet zeggen. Ghair insha Allah.

    Haha ja preciess! Soms stel ik ook dingen uit hoor. Omdat ik dan gewoon te druk ben met die kleine of zoals nu beetje ziek ben. Huishouden loopt niet weg helaas. Was het maar zo’n feest.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    O nee joh maak je geen zorgen. Juist lief van je.

    Aaah heel veel beterschap
    Hihi liep het maar weg of een emmer water er over heen en weg is alles

  10. #7270
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Looking4You Bekijk reactie
    O nee joh maak je geen zorgen. Juist lief van je.

    Aaah heel veel beterschap
    Hihi liep het maar weg of een emmer water er over heen en weg is alles
    Shoekran xx ja vind dit echt helemaal niks zo suf. Moet wel echt beter worden.. we zouden weekend weggaan met zn 2. Voor het eerst weer. Dus ik zit aan de paracetamol je hebt geen idee.. hahahah. Komt wel goed insha Allahh.

    Jaaa.. wauw zou echt lekker zijn. Ben benieuwd als ik weer moet werken. Alles heb je dan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #7271
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Me ouders hebben zulke tegels maar dan van marmer dus zit nog een werkje in zilverachtig. Je ziet er wel alles op hahahah

    Die gietvloeren vind ik beetje kantoorachtig ofzo. Mooiste vind ik toch laminaat hihi.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laminaat is idd mooi maar die kun je niet goed schrobben
    Die gietvloeren heb je ook zo blinkend en die zijn mooooooi, die matte zijn idd voor op kantoor ofzo.
    Ik weet niet ik hou van blinkende vloeren, maar kan me wel inbeelden dat je er alles op ziet.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #7272
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik heb laminaat en vind het een drama met dweilen..wil echt een andere vloer maar wat
    Het mag niet vochtig. Gewoon een beetje klam schoongemaakt worden. Wat vind je er niet fijn aan als ik vragen mag?

  13. #7273
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Vinyl is op zich een hele goeie vloer. Word vaak in ziekenhuizen gebruikt.
    Maar je moet dan wel goede kwaliteit kopen en dik genoeg voor het gewicht erop. En in huurhuizen kiezen de verhuurders vaak voor de allergoedkoopste.
    Inchallah kun je snel verhuizen
    Klopt, of van dat klik systeem zijn ook makkelijk in onderhoud. Maar wist toch dat ik hier niet lang fa blijven wonen. Ik heb gewoon vinyl vd leenbakker. Is op zixh wel mooi je ziet niet dat het vinyl is. Veel mensen die bij mij komen denken laminaat hihi

  14. #7274
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Het mag niet vochtig. Gewoon een beetje klam schoongemaakt worden. Wat vind je er niet fijn aan als ik vragen mag?
    Ik heb een beetje een donkere kleur en je ziet er alles op.. hoe ik ook dweil heb echt alles geprobeerd droog, met warm water, koud water, schoonmaakazijn, soda, groene zeep, spul voor laminaat maar niks maakt het zoals ik wil. Je ziet altijd de vegen van hoe je gedweild hebt, vind het echt verschrikkelijk. Komt waarschijnlijk ook door de kleur want in mn vorige huis had ik grijswit en daar had ik niet zo'n last mee

  15. #7275
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Laminaat is idd mooi maar die kun je niet goed schrobben
    Die gietvloeren heb je ook zo blinkend en die zijn mooooooi, die matte zijn idd voor op kantoor ofzo.
    Ik weet niet ik hou van blinkende vloeren, maar kan me wel inbeelden dat je er alles op ziet.
    Ja klopt je kan zovaak dweilen en blijft ‘dof’. Heb ik ook last van. En dan wordt het ook glad. Heb dat helaas ook ondervonden op de trap hahah.

    Je ziet er idd alles op, als je op blote voeten loopt daar hoor je me vader al: doe slippers aan of sokken. Hahahah


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk