1. #12121
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Dames heb vandaag voor het eerst een muis gezien in huis. Mijn hart! Omg. Nog steeds! Ik ben nog niet gerust.
    Heb m vanmiddag gehoord in de woonkamer toen ik zat. Toen ik ging kijken en zoeken zag ik m opeens tussen de radiator erop. Ik ging rennen maar die muis gaf geen kik. Heb mn man gesmst gelijk ahahha. Was paniekaanval van mij. Terwijl ik weet hij zat juist op zn werk en heeft mn berichten niet gezien ahah. En toen schoonzus gebeld hahah ze moest lachen en zei dat hij wss wel naar buiten zal gaan.
    Ik was juist bezig met proberen verjagen en gooide overal chloos en verzette de zetel. En was tijs om de kids op te halen. Heb m sinds thuiskomst niet meer gezien of gehoord. Overal gekuist en niks. Liet wel de veranda deur wijd open voor moest hij naar buiten gaan. Hoop het wel maar zolang ik m niet heb zien vertrekken ben ik niet rustig.
    Durf zelfs al niet meer te gaan slapen. Al heb ik overal gekeken maar niets.
    Zie die hoofd nog kijken door de radiator. Echt trauma nu voor die radiator ahaha

  2. #12122
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Ojaw lang verhaal voor een vermiste muis. Sorry

  3. #12123
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Oja natuurlijk wat doe je dan?
    Zet je dan toch een val? Of kan die echt weg zijn.
    Ben bang dat ik zo meteen weer wat gefriemel hoor nu de kids slapen ahahah

  4. #12124
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Oja natuurlijk wat doe je dan?
    Zet je dan toch een val? Of kan die echt weg zijn.
    Ben bang dat ik zo meteen weer wat gefriemel hoor nu de kids slapen ahahah
    Overtuig jezelf er nu van dat de muis weg is en gewoon rustig slapen vannacht. Anders leg je even een stuk stof onder jouw deur zodat er niks binnen komt. Je kan opzich wel een muizenval kopen en op een veilige plek leggen waar de kids niet bij kunnen.

    Niemand vind muizen in huis leuk, vind het al heel goed van jou dat je ging op ruimen etc. Ook fruit en brood beter even in de koelkast leggen bijvoorbeeld.
    Married and children!

  5. #12125
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Overtuig jezelf er nu van dat de muis weg is en gewoon rustig slapen vannacht. Anders leg je even een stuk stof onder jouw deur zodat er niks binnen komt. Je kan opzich wel een muizenval kopen en op een veilige plek leggen waar de kids niet bij kunnen.

    Niemand vind muizen in huis leuk, vind het al heel goed van jou dat je ging op ruimen etc. Ook fruit en brood beter even in de koelkast leggen bijvoorbeeld.
    Ja hoop echt dat die weg is. Man kwam net thuis van werk en zei dat die niet zkr is dat die weg is omdat muizen overal kunnen uithangen.
    Hij heeft tijdje terug altijd muizen zien lopen in de tuin. Maar sinds die betegeld is niet meer. Heb ze zelf nooit gezien. En mn deur van buiten staat altijd open. En ja vandaag prijs.
    Ja zal ik doen als die al niet binnen zit in de slaapkamer ahahah

  6. #12126
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik gewoon, ik had last van een muis toen ik hier in het begin kwam wonen. Blijkbaar van de vorige bewoners , want het huis zag er niet uit. Alles geverfd en gerenoveerd. Daarna alles gekuist en woon hier 10 jaar nu niet meer gezien. Kan ook zijn dat buren misschien voedselresten gooien naar buiten. Vreselijk herinner mij nog heel goed dat die muis zat te knagen in mijn slaapkamer achter de kast ..

  7. #12127
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Hier ook buren die van ales naar buiten gooien vooral brood etc. Zo vaak op aangesproken begrijpen het gewoon niet.

  8. #12128
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ik gewoon, ik had last van een muis toen ik hier in het begin kwam wonen. Blijkbaar van de vorige bewoners , want het huis zag er niet uit. Alles geverfd en gerenoveerd. Daarna alles gekuist en woon hier 10 jaar nu niet meer gezien. Kan ook zijn dat buren misschien voedselresten gooien naar buiten. Vreselijk herinner mij nog heel goed dat die muis zat te knagen in mijn slaapkamer achter de kast ..
    Hier is ook alles gerenoveerd maar hiernaast een heel oud huis.
    Jaa hier buiten zaten vroeger altijd muizen heeft man gezegd toen we nog stukje gras hadden buiten. Ze kwamen van over de muren. Hij zei al laat de veranda schuifdeur niet lang open altijd. Heb het nooit serieus genomen omdar ik die muizen ook nooit heb gezien.
    Maar net zat mn man te eten in de veranda en hij vroeg me hoe mn dag was en ik zat in de woonkamer. Hij vroeg me naar de veranda te komen om te zitten omdat hij me niet goed hoorde. Ik nog onderweg en zag die muis opeens lopen richting onderkant koelkast. Ieeeeeekkk. Meneer zag m en zei nog tis een dikke muis. En nu is die opeens verdwenen weer. Mohiem er ligt kaas en pindakaas op de grond nu. Ben al blij dat die niet boven is ofzo. Had me bijnaaaaa erbij neergelegd dat die al buiten was. Maar beter zo. Heb m gezien met mn eigen ogen nu waar die is. Dan moet ik niet hele tijd schrik hebben. Nu nog vinden. Die rotmuis.
    Ik laat meneer maar doen. Ben zo moe nu.

  9. #12129
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Hier is ook alles gerenoveerd maar hiernaast een heel oud huis.
    Jaa hier buiten zaten vroeger altijd muizen heeft man gezegd toen we nog stukje gras hadden buiten. Ze kwamen van over de muren. Hij zei al laat de veranda schuifdeur niet lang open altijd. Heb het nooit serieus genomen omdar ik die muizen ook nooit heb gezien.
    Maar net zat mn man te eten in de veranda en hij vroeg me hoe mn dag was en ik zat in de woonkamer. Hij vroeg me naar de veranda te komen om te zitten omdat hij me niet goed hoorde. Ik nog onderweg en zag die muis opeens lopen richting onderkant koelkast. Ieeeeeekkk. Meneer zag m en zei nog tis een dikke muis. En nu is die opeens verdwenen weer. Mohiem er ligt kaas en pindakaas op de grond nu. Ben al blij dat die niet boven is ofzo. Had me bijnaaaaa erbij neergelegd dat die al buiten was. Maar beter zo. Heb m gezien met mn eigen ogen nu waar die is. Dan moet ik niet hele tijd schrik hebben. Nu nog vinden. Die rotmuis.
    Ik laat meneer maar doen. Ben zo moe nu.
    Ja het is echt vreselijk. Ik kreeg er echt slapeloze nachten van en ging er van de zweten gadver. Muizen kunnen helemaal naar boven klimmen ze in lopen zo over de muren heen zelfs 4 @5 etages of hoger .

  10. #12130
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ja het is echt vreselijk. Ik kreeg er echt slapeloze nachten van en ging er van de zweten gadver. Muizen kunnen helemaal naar boven klimmen ze in lopen zo over de muren heen zelfs 4 @5 etages of hoger .
    Jaa ahaha echt erg eh!
    Die kleine rotbeestjes bezorgen de ergste nachtmerries ahahah.
    Hier is die nog steeds spoorloos.

  11. #12131
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Hier ook buren die van ales naar buiten gooien vooral brood etc. Zo vaak op aangesproken begrijpen het gewoon niet.
    dit is wel erg. Al doe je het zelf goed maar ja de buren moeten wel ook meedoen. Jammer dat ze er geen begrip voor hebben.

  12. #12132
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Hier is ook alles gerenoveerd maar hiernaast een heel oud huis.
    Jaa hier buiten zaten vroeger altijd muizen heeft man gezegd toen we nog stukje gras hadden buiten. Ze kwamen van over de muren. Hij zei al laat de veranda schuifdeur niet lang open altijd. Heb het nooit serieus genomen omdar ik die muizen ook nooit heb gezien.
    Maar net zat mn man te eten in de veranda en hij vroeg me hoe mn dag was en ik zat in de woonkamer. Hij vroeg me naar de veranda te komen om te zitten omdat hij me niet goed hoorde. Ik nog onderweg en zag die muis opeens lopen richting onderkant koelkast. Ieeeeeekkk. Meneer zag m en zei nog tis een dikke muis. En nu is die opeens verdwenen weer. Mohiem er ligt kaas en pindakaas op de grond nu. Ben al blij dat die niet boven is ofzo. Had me bijnaaaaa erbij neergelegd dat die al buiten was. Maar beter zo. Heb m gezien met mn eigen ogen nu waar die is. Dan moet ik niet hele tijd schrik hebben. Nu nog vinden. Die rotmuis.
    Ik laat meneer maar doen. Ben zo moe nu.
    Ooh echt vervelend. Heb je geen gif of iets gekocht? Soms echt moeilijk om ze te vinden. Hoop dat hij snel het huis uit gaat of dat jullie hem dood kunnen maken.
    Married and children!

  13. #12133
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ooh echt vervelend. Heb je geen gif of iets gekocht? Soms echt moeilijk om ze te vinden. Hoop dat hij snel het huis uit gaat of dat jullie hem dood kunnen maken.
    Ja meneer heeft een muizenval gehaald en geplaatst. En morgen ging hij gaan kijken voor een lokker.
    Ik zit hele tijd met die stinkmuis in mn hoofd ahahah. Ja hopelijk. Meneer wil m liever dood dan dat ie ontsnapt naar buiten.

  14. #12134
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Ja meneer heeft een muizenval gehaald en geplaatst. En morgen ging hij gaan kijken voor een lokker.
    Ik zit hele tijd met die stinkmuis in mn hoofd ahahah. Ja hopelijk. Meneer wil m liever dood dan dat ie ontsnapt naar buiten.
    Muizen zijn geen goede dieren.
    Ā'ishah (may Allah be pleased with her) reported that the Messenger of Allah (may Allah's peace and blessings be upon him) said: "Five animals are vicious and harmful and are to be killed (even) inside the Sacred Precincts: the crow, the kite, the scorpion, the mouse, and the mordacious dog."
    Dus maak maar dood hoor haha. Ik gebruikte een tube met hele sterke lijm speciaal voor Muizen. Dat deed ik op een stuk karton en in het midden een beetje eten. Ze plakken dan vast aan die lijm, hielp echt snel en goed.
    Married and children!

  15. #12135
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Muizen zijn geen goede dieren.
    Ā'ishah (may Allah be pleased with her) reported that the Messenger of Allah (may Allah's peace and blessings be upon him) said: "Five animals are vicious and harmful and are to be killed (even) inside the Sacred Precincts: the crow, the kite, the scorpion, the mouse, and the mordacious dog."
    Dus maak maar dood hoor haha. Ik gebruikte een tube met hele sterke lijm speciaal voor Muizen. Dat deed ik op een stuk karton en in het midden een beetje eten. Ze plakken dan vast aan die lijm, hielp echt snel en goed.
    oooh oke wel slim die sterke lijm.
    Goed nieuws. Hij is juist in de val getrapt. Joepieee! We hadden de val gezet bij de koelkasr onderaan de keukenkast. We zaten net een film te kijken en ik hoorde die klik opeens van die muizenval. Had schrik dat het toch mislukt was maar gelijk prijs! Vies ik weet het. Leek precies of hij leefde nog maar toch niet. Zoon zei nog meskeen wel erg die muis.