1. #10876
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Wil zoveel maar momenteel is het go with the flow
    Ja ik ook. Vanaf volgende week ga ik daar verandering in brengen.

    Ik merk ook dat ik veel minder doe nu Noortje overal kruipt en klimt, constant aan mijn been haha
    Ik dacht bij mezelf ojaaaaa zo ging dat met dreumesen.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  2. #10877
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ja ik ook. Vanaf volgende week ga ik daar verandering in brengen.

    Ik merk ook dat ik veel minder doe nu Noortje overal kruipt en klimt, constant aan mijn been haha
    Ik dacht bij mezelf ojaaaaa zo ging dat met dreumesen.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Hahaha ja idd heb een peuter... en een newborn kan me er ook niet druk om
    Maken nu komt goed in sha Allah

  3. #10878
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Wil zoveel maar momenteel is het go with the flow
    Ghair in saa Allah ik heb het ook meegemaakt. Sabr en geniet het gaat echt snel. Als ik soms naar de foto kijkboek ze nog klein waren die bolle wangetjes vraag ik mij af heb ik wel genoten van de babyvet en wangetjes 1ste lach. Ik was destijds thuismoeder ..

  4. #10879
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ghair in saa Allah ik heb het ook meegemaakt. Sabr en geniet het gaat echt snel. Als ik soms naar de foto kijkboek ze nog klein waren die bolle wangetjes vraag ik mij af heb ik wel genoten van de babyvet en wangetjes 1ste lach. Ik was destijds thuismoeder ..
    Niet genoten? Of toch teveel bezig met ...? Probeer er van te genieten maar hou wel van een nette omgeving. Thuisblijfmoeders moeten zeker niet worden onderschat, alleen maar respect voor.

  5. #10880
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Niet genoten? Of toch teveel bezig met ...? Probeer er van te genieten maar hou wel van een nette omgeving. Thuisblijfmoeders moeten zeker niet worden onderschat, alleen maar respect voor.
    Ja zeker thuis moeder zijn is echt zwaar..geen moment voor je zelf. Echt respect.

    Dat is 1 van de redenen waarom de leeftijd van mijn kids zover uit elkaar liggen. Ik heb echt kunnen genieten van elke baby.


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  6. #10881
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Klussen van vandaag.

    Te kleine babykleding inpakken in dozen.

    Keuken opruimen zit vol met smida

    Douche gedeelte schrobben

    Was opruimen

    1 was draaien


    Als de werker weg is. De beneden verdieping compleet stoffen, stofzuigen en dweilen.

    Eens kijken hoever ik kom.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  7. #10882
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Ben begonnen met kledingkast opruimen. Wat ingewikkeld!!

  8. #10883
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ben begonnen met kledingkast opruimen. Wat ingewikkeld!!
    Moet ik ook eens doen! De laatste tijd moet alles zo snel gebeuren dat ik het allemaal maar gewoon in de kast prop, met gevolg dat alle kasten rommelig zijn
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #10884
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Moet ik ook eens doen! De laatste tijd moet alles zo snel gebeuren dat ik het allemaal maar gewoon in de kast prop, met gevolg dat alle kasten rommelig zijn
    Ik heb alleen die van jongste gedaan en dat was al een pokken werk.
    Pfft. Ik doe in de zomervakantie de andere kasten.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  10. #10885
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik heb alleen die van jongste gedaan en dat was al een pokken werk.
    Pfft. Ik doe in de zomervakantie de andere kasten.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Ik zeg altijd morgen als de baby slaapt doe ik die kast. Maar dan komt er weer iets anders tussen dat dringender is en zo blijf ik het uistellen. Moet ook dringend zijn kast doen want veel kleertjes mogen al weg.

    Mijn mama komt begin juli eens grondig kuisen lhamdoulah, ik kom echt enkel aan de basis toe nu.

    Misschien in de zomervakantie meer tijd omdat er minder verplichtingen buitenshuis zijn.

    De koelkast moet ook nog eens dringend gedaan worden. Haha zo blijven we doorgaan he.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #10886
    MVC Lid

    Reacties
    3.758
    25-01-2019

    Vergeet luchtige jurkje niet aan te doen
    Tijdens schoonmaken lady s
    Sim sala bim ewa kim

  12. #10887
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik zeg altijd morgen als de baby slaapt doe ik die kast. Maar dan komt er weer iets anders tussen dat dringender is en zo blijf ik het uistellen. Moet ook dringend zijn kast doen want veel kleertjes mogen al weg.

    Mijn mama komt begin juli eens grondig kuisen lhamdoulah, ik kom echt enkel aan de basis toe nu.

    Misschien in de zomervakantie meer tijd omdat er minder verplichtingen buitenshuis zijn.

    De koelkast moet ook nog eens dringend gedaan worden. Haha zo blijven we doorgaan he.
    Fijn dat mams komt helpen.. is ook echt lastig met een baby en kleine kinderen.

    Morgen ga ik relaxen en niks doen.. we hebben nog steeds bezoek uit França.
    Maandag ben ik een dag extra vrij ivm studiedag kids.
    Dan wil ik de kasten aanpakken. Ik hoop dat het dan niet te warm is inshaallah.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  13. #10888
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ik wil voordat de kinderen zomervakantie hebben klaar zijn met wat klusjes.

    Ik had nog een trolley in de schuur en bedacht me in eens he die past wel in het washok (andere heb ik in de badkamer) mn man heeft m gelijk in elkaar gezet en ik moet nog ff indelen en wat opbergbakjes hebben. Het begin is er ;-)


    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #10889
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Fijn dat mams komt helpen.. is ook echt lastig met een baby en kleine kinderen.

    Morgen ga ik relaxen en niks doen.. we hebben nog steeds bezoek uit França.
    Maandag ben ik een dag extra vrij ivm studiedag kids.
    Dan wil ik de kasten aanpakken. Ik hoop dat het dan niet te warm is inshaallah.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Ja is echt fijn. Ik geraak anders niet rond met alles. Vb nu heb ik buiten wat bladeren geveegd, zwembadje leeggemaakt en opgeplooid en de vuilbakken in de achtertuin gezet en het is weer tijd voor zijn dutje. De hele binnenkant moet (weeral) schoongemaakt worden. Maar nu moet ik dus wachten tot hij slaapt en zo duurt het echt uren om schoon te maken haha.
    Wij hebben ook studiedag vandaag. En ik heb 2 afspraken deze middag, kids zullen moeten meegaan.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #10890
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik wil voordat de kinderen zomervakantie hebben klaar zijn met wat klusjes.

    Ik had nog een trolley in de schuur en bedacht me in eens he die past wel in het washok (andere heb ik in de badkamer) mn man heeft m gelijk in elkaar gezet en ik moet nog ff indelen en wat opbergbakjes hebben. Het begin is er ;-)


    Netjes.
    Nu we niet op vakantie gaan wil ik de wasruimte/berging aanpakken. Is een soort ruimte los van ons huis, best nog groot.

    Ik wil daar de muren en vloer schilderen, stellingskasten en wat decoratie/plankjes aan de muur.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ