1. #10531
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Thanks Riannah..en mooi donker grijs? En de woonkamer bank.?
    Interieur kiezen is moeilijk he? Ik vind het iig wel erg lastig, maar heb nu vaker gehoord dat iemands huis ook wat vertelt over je karakter. En dat het volgens mij zelfs al te zien is in hoe je je kleedt. Kleed je je bv graag in donkere kleuren, dan zal je dat ook vaker terug zien in je huis. Of ben je iemand van bonte kleuren en/of druk karakter dan zie je dat bv. Is een beetje kort door de bocht dit, maar ik hoop dat je een beetje een beeld krijgt. Ik zie het wel bij mezelf, ik kleed me in rustige kleuren en dat zie je terug in mijn meubels. Ik ben een chaotisch persoon en dat zie je ook terug helaas.

    Misschien helpt. Ik denk dat alles zwart ook wel wat hard kan zijn? Misschien is rondkijken op pinterest een idee om erachter te komen wat voor kleuren je aanspreken? Wat voor materialen?

  2. #10532
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    Ik ben er nog steeds niet over uit of de achtergrond met bomen een kader is of je achtertuin, optische illusie
    Is een foto van echte bomen uit een park wat ik heb laten bedrukken op foto behang.
    Lijkt net of we een mega raam heb en op een park uitkijk.
    Meeste mensen die bij mij binnen komen denken in het begin ook echt dat het een raam is [emoji1787][emoji1787]



    Maakt deze kamer ook echt een tuinkamer. We zijn er blij mee alhamdouliah


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  3. #10533
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Thanks Riannah..en mooi donker grijs? En de woonkamer bank.?
    Deze is wat lichter. Die van de woonkamer is heel donker grijs. Zodra hij uitgepakt is zal ik een foto maken.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  4. #10534
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Interieur kiezen is moeilijk he? Ik vind het iig wel erg lastig, maar heb nu vaker gehoord dat iemands huis ook wat vertelt over je karakter. En dat het volgens mij zelfs al te zien is in hoe je je kleedt. Kleed je je bv graag in donkere kleuren, dan zal je dat ook vaker terug zien in je huis. Of ben je iemand van bonte kleuren en/of druk karakter dan zie je dat bv. Is een beetje kort door de bocht dit, maar ik hoop dat je een beetje een beeld krijgt. Ik zie het wel bij mezelf, ik kleed me in rustige kleuren en dat zie je terug in mijn meubels. Ik ben een chaotisch persoon en dat zie je ook terug helaas.

    Misschien helpt. Ik denk dat alles zwart ook wel wat hard kan zijn? Misschien is rondkijken op pinterest een idee om erachter te komen wat voor kleuren je aanspreken? Wat voor materialen?
    Ik vind het ook lastig.... Wat past wel en wat past niet bij elkaar. Het is natuurlijk ook heel smaak gevoelig.
    Waar ik wel van hou is een huis wat het karakter weer geeft van de mensen die er in leven ...je ziet aan het huis wat voor mensen er in wonen.
    Dus niet alleen maar een plaatje na bootsen van een bv Eric Kuster kamer.

    Vele zullen mijn kamers niet mooi vind maar het is echt onze smaak ( op de cinnewall na [emoji1787] dat is echt mijn man )


    Dit is hem geworden moet hem nog wel aankleden met leuke deco... ( Nu wat oude vaasjes in gezet )

    ...weg...

    Ik hou er niet van maar hij is wel goed gelukt. strak.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  5. #10535
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Ik ga weet beginnen met de flylady ben er 2 maanden uit geweest ivm verbouwing.

    Woensdag
    Swish&swipe
    Weekly-home-blessing hour

    Was draaien en ophangen

    Droge was vouwen en opbergen.

    Donderdag
    We zitten in zone 3 maar ik ga zone 1 doen..zone 3 sla ik over deze maand.
    Dus Tuinkamer en keuken,:
    jaloezieën
    Kantoortje
    Vaatwasser





    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  6. #10536
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Besa77a je cinewall Riannah. Idd strak!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #10537
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Besa77a je cinewall Riannah. Idd strak!
    Allah3tiek sa7a [emoji8]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  8. #10538
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ikgeloof kijk gewoon wat jij mooi vindt en niet per se wat Riannah heeft. Het is leuk om inspiratie op te doen maar als je je vastklampt aan hoe een persoon haar huis heeft ingericht gaat dat ten koste van je eigen creativiteit.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #10539
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ikgeloof kijk gewoon wat jij mooi vindt en niet per se wat Riannah heeft. Het is leuk om inspiratie op te doen maar als je je vastklampt aan hoe een persoon haar huis heeft ingericht gaat dat ten koste van je eigen creativiteit.
    En laten we eerlijk zijn ... Ik ben geen woon styliste die er verstand van heeft [emoji28][emoji38]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  10. #10540
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Komt goed ik geloof straks zijn de winkels gelukkig weer open en kun je lekker struinen door de woonwinkels.

    Ik heb er zin in.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  11. #10541
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    Marokkaanse slag? Franse slag?Weekly home blessing? Is er ergens een woordenboek voorhanden cuz I have no idea what you ladies are talking about
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  12. #10542
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    Wauw subhanaAllah zelfs op de foto hier zie je het nog beter! lijkt levensecht! zou zomaar kunnen dat iemand effe het raam open wilt schuiven
    In de zomer lijkt het echt.. in de winter weer niet als alles kaal is [emoji1]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  13. #10543
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Gisteren heb ik op mijn knieën de gang tegels, wc tegels en de keuken tegels geschrobt.
    Pfft wat een werk. Kreeg er ook erge dorst van alhamdouliah.
    Tuinkamer gedaan of de jaloezieën na.
    Wc beneden grondig + alle wand tegels.

    Vandaag na mijn afspraken pak ik de bovenverdieping aan.

    Badkamer, alle slaapkamers stoffen en zuigen.
    Troepjes opruimen.
    En bedden verschonen

    Ik heb vanmorgen al een was opgehangen. Zo fijn een uitstel-programma op de wasmachine. De was is klaar als ik opsta.




    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  14. #10544
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door speedygirl Bekijk reactie
    Marokkaanse slag? Franse slag?Weekly home blessing? Is er ergens een woordenboek voorhanden cuz I have no idea what you ladies are talking about
    Franse slag is snel en niet netjes schoonmaken.
    Marokkaanse slag is snel en netjes schoonmaken [emoji1]
    Weekly-home-blessing komt van de flylady.
    Dit zijn een aantal taken ( bij mij : beddengoed, spiegels, troepjes opruimen, stofzuigen en stoffen, alles met een vochtige lap af doen en de badkamer een kleine beurt) die wekelijks terug komen op een vaste dag. Als je deze taken iedere week op een vaste dag uitvoert blijft er tijd over in de rest van de dagen voor de " zone cleaning" .

    Zone cleaning is detail schoonmaken..dus bv 1 kamer: achter de nachtkastjes en bed, de lampen en bovenop de kast. Kapstok uitpluizen en je kledingkast opruimen.

    Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  15. #10545
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Ik zit te denk aan deze plafonnière voor de keuken en gang.
    What do you think?



    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk