1. #10411
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Mijn man heeft de cinewall uitgetekend en begint er straks aan.
    Ik hoop maar dat ik het eindresultaat mooi zal vinden inshaallah.
    Ik hou zelf niet echt van een cinnewall.
    Mijn man heeft vanaf het begin gezegd jij mag hele huis inrichten naar jouw smaak maar ik wil wel een cinnewall.




    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  2. #10412
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Mijn man heeft de cinewall uitgetekend en begint er straks aan.
    Ik hoop maar dat ik het eindresultaat mooi zal vinden inshaallah.
    Ik hou zelf niet echt van een cinnewall.
    Mijn man heeft vanaf het begin gezegd jij mag hele huis inrichten naar jouw smaak maar ik wil wel een cinnewall.




    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Bsaha. Ik vind dat wel mooi een cinewall. Maar heel simpel. Tv aan de muur met een ingebouwde open haard eronder vind ik prachtig.
    Mijn man zei deze week in 2022 gaan we de woonkamer veranderen, met nieuwe sedari. Me happy die we nu hebben is bijna 6 jaar oud en heel ouderwets.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #10413
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015


    Zoiets vind ik heel erg mooi.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #10414
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    De laatste tijd kom ik niet aan schoonmaken toe met m'n studies. Gewoon het basisonderhoud en safi.
    Ik wacht op het zonnetje om het tapijt, sedari overtrekken en lhef te wassen. Die dag dan ook achter/onder de zetels poetsen en het terras schuren.
    Begin april inchallah de pannenkast en voorraadkast grondig doen. En de kledingkasten nog eens plooien, al liggen die wel netjes, maar dan is het snel gedaan.
    Mama komt ook eens een dag om te helpen poetsen en dan het hele huis maar grondig. De plinten, hoekjes etc.
    Dit is mijn planning voor komende weken, daarna zal het een lange tijd weer enkel de basis zijn.

    Mijn pannenkast word altijd zo snel vuil. Het is geen ladekast dus altijd als ik een pan neem laat dat een grijze streep achter. Zo irritant.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #10415
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    De laatste tijd kom ik niet aan schoonmaken toe met m'n studies. Gewoon het basisonderhoud en safi.
    Ik wacht op het zonnetje om het tapijt, sedari overtrekken en lhef te wassen. Die dag dan ook achter/onder de zetels poetsen en het terras schuren.
    Begin april inchallah de pannenkast en voorraadkast grondig doen. En de kledingkasten nog eens plooien, al liggen die wel netjes, maar dan is het snel gedaan.
    Mama komt ook eens een dag om te helpen poetsen en dan het hele huis maar grondig. De plinten, hoekjes etc.
    Dit is mijn planning voor komende weken, daarna zal het een lange tijd weer enkel de basis zijn.

    Mijn pannenkast word altijd zo snel vuil. Het is geen ladekast dus altijd als ik een pan neem laat dat een grijze streep achter. Zo irritant.
    Ik heb een thuisstudie gedaan herkenbaar vooral met kinderen. Geduld. Het was wel bikkelen ..maar hemdulilah. Ook bij mij bleven dingen liggen.

  6. #10416
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie

    Zoiets vind ik heel erg mooi.
    Mashallah deze is prachtig gewoon!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #10417
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Mashallah goed bezig Riannah!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #10418
    MVC Lid

    Reacties
    398
    13-05-2020

    Goed bezig Riannah. Ik hou ook niet van een cinewall, mijn broer heeft het ook gedaan en ziet er toch wel heel erg mooi uit. Inshallah ga je het mooi vinden. Als je het qua deco enzo wat rustig houdt is het wel mooi!

  9. #10419
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Maa saa Allah jouw man is handig. Als het gewoon rustig blijft vind ik het ook mooi dus niet met van die tegels aan de zijkanten, maar gewoon ingebouwde tv en wat de cdeco die je kan plaatsen

  10. #10420
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    Riannah joeeehoee hoe gaat het? ben je verhuisd ofzo

    In hoeverre is zo een cinewall brandveilig? (overhittingsgevaar) vind het overigens wel erg mooi <3
    Open haard is altijd een elektrische. En verder voor de tv lijkt het mij net hetzelfde als je je tv aan de muur hangt.. Zou daar nu ook geen kaarsen plaatsen ter decoratie ofzo
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #10421
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ik heb een thuisstudie gedaan herkenbaar vooral met kinderen. Geduld. Het was wel bikkelen ..maar hemdulilah. Ook bij mij bleven dingen liggen.
    Ja ik heb het echt onderschat. Ik dacht chill, ben toch hele dag thuis. Maar het is echt veel met het huishouden dat er nog bij komt kijken.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #10422
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Vandaag vroeg bezig, zodat ik deze namiddag kan slapen haha. Tapijt is gewassen, ik kreeg geen rust in mijn hoofd zolang dit niet gedaan was, domme nesteldrang, heb er echt last van.
    Mijn man moet het maar na zn werk ophangen in het washok want het is echt zwaar als het nat is.

    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #10423
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    Wauw Allahuma barek ben je zwanger, proficiat!
    Je kunt ook een haardroger gebruiken als je het sneller droog wilt
    alhoewel ik ga je maar niet op gedachten brengen, met zwangere vrouwen weet je maar nooit
    Dankjewel!
    Het tapijt is iets te groot voor met een haardroger haha
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #10424
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Hoe gaat het nu Riannah? Ben benieuwd

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  15. #10425
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ga binnenkort wel f, 45min =)

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk