1. #9841
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Netjes gedaan thischick [emoji3590], die grote potten zijn mooi voor pasta's, rijst, bloem etc.

    Ik heb gisteren 3 setjes bij gehaald voor mijn overige kruiden.



    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Thanks! Ja, zijn handige potjes. Ga vandaag de grote potten vullen ( voor zover dat kan/met wat we momenteel hier hebben liggen.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  2. #9842
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    De whiteboard s die ik kon vinden zijn zo groot.
    Ik zat te denken aan zoiets



    Of




    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Heel leuk die eerste ziet er heel geordend uit.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #9843
    MVC Lid

    Reacties
    1.478
    26-10-2017

    Assalamoe Aleikom Oemmieee van Noor( Riannah) Zou je je Privemail kunnen Bekijken.

    Djazaaki Allah O Gayran
    قَالُوا سُبْحَانَكَ لَا عِلْمَ لَنَا إِلَّا مَا عَلَّمْتَنَا ۖ إِنَّكَ أَنتَ الْعَلِيمُ الْحَكِيمُ

  4. #9844
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Heel leuk die eerste ziet er heel geordend uit.
    Deze is van de IKEA, ik ga eens kijken.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  5. #9845
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door TawheedAwalan Bekijk reactie
    Assalamoe Aleikom Oemmieee van Noor( Riannah) Zou je je Privemail kunnen Bekijken.

    Djazaaki Allah O Gayran
    Assalam o3alaikoum. Ik heb hem gezien en je geantwoord.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  6. #9846
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001


    Deze wasverzachter vanochtend bij Lidl gehaald. Ze ruiken heerlijk, vooral doe blauwe.
    @Riannah, jij had laatst ook een lekkere wasverzachter van turk toch? Ook dit merk?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #9847
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001


    Dit lijkt me heel handig om mijn washok te ordenen. Wil er dan 2 ook gelijk boven droger. Ik moet alles in paren hebben hihi.
    Maar heeft iemand zoiets? Ben bang dat als wasmachine gaat centrifugeren er telkens wat dingen uitvallen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #9848
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie

    Dit lijkt me heel handig om mijn washok te ordenen. Wil er dan 2 ook gelijk boven droger. Ik moet alles in paren hebben hihi.
    Maar heeft iemand zoiets? Ben bang dat als wasmachine gaat centrifugeren er telkens wat dingen uitvallen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik heb dat niet maar lijkt me wel handig.
    Als je wasmachine teveel beweegt moet je eens aan die pootjes draaien zodat ze terug stevig staat. Mijn wasmachine beweegt nooit.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #9849
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie

    Deze wasverzachter vanochtend bij Lidl gehaald. Ze ruiken heerlijk, vooral doe blauwe.
    @Riannah, jij had laatst ook een lekkere wasverzachter van turk toch? Ook dit merk?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Toevallig vanmorgen ook gekocht.. rood en groen. Vond ze lekker ruiken. Ik ga hem morgen testen.. ik vond de oranje niet zo lekker ruiken .

    Nee van de Turk was spray die naar Zwitsal ruikt en allesreiniger die naar Gucci rush ruikt.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  10. #9850
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik heb dat niet maar lijkt me wel handig.
    Als je wasmachine teveel beweegt moet je eens aan die pootjes draaien zodat ze terug stevig staat. Mijn wasmachine beweegt nooit.
    Ow ja ff opletten. Vind de kast op 1.90 wel hoog en nog een wasmachine ervoor(ben niet zo groot). Misschien zijn planken boven wm handiger.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #9851
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Toevallig vanmorgen ook gekocht.. rood en groen. Vond ze lekker ruiken. Ik ga hem morgen testen.. ik vond de oranje niet zo lekker ruiken .

    Nee van de Turk was spray die naar Zwitsal ruikt en allesreiniger die naar Gucci rush ruikt.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Moest beetje door die masker ruiken, geen groen gezien wel goud die vond ik niet zo. Deze is rood.

    Ow ja dat was het, als ik weer bij turk kom ga ik erop letten.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #9852
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ow ja ff opletten. Vind de kast op 1.90 wel hoog en nog een wasmachine ervoor(ben niet zo groot). Misschien zijn planken boven wm handiger.
    1m90 is wel hoog. Misschien een trapje bij je hebben dan?
    Plankjes kan je ook leuk doen maar dan zit je wel met gaten in de muur, moest je ooit eens iets van plaats willen veranderen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #9853
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Moest beetje door die masker ruiken, geen groen gezien wel goud die vond ik niet zo. Deze is rood.

    Ow ja dat was het, als ik weer bij turk kom ga ik erop letten.
    Ja klopt die goudgele was niet lekker.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  14. #9854
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Blijft de geur goed hangen?

  15. #9855
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Iemand die bekend is met de Flylady methode. Ik probeer er wijzer van te worden door YouTube filmpjes te bekijken,maar dat lukt niet haha.