1. #9706
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Mis is ze gewoon oprecht. Kan dat ze eerst dacht iew nee niet mooi en uiteindelijk toch geïnspireerd is geraakt door jou.

    Ik ga nooit meteen van het slechte af, ik geloof daar niet zo in ook.

    Tegenwoordig moeten mensen heel erg oppassen wanneer ze kritiek hebben dat ze niet voor misgunnend worden uitgemaakt.

    Ik heb daar een hele andere visie op.

    Mijn vriendinnen zeggen het mij gewoon als ze iets niet mooi vinden en dat vind ik helemaal oké ik waardeer het juist.

    Ps mensen die je ergens in na doen/ hetzelfde gaan doen zeg maar, die zien jou juist als inspiratie of kijken tegen jou op bv.
    En uiteindelijk toch zelf plaatsen van iets wat jij afgekeurd hebt? Dan had ze ook kunnen zeggen; Riabnah ik neem mijn woorden terug ik vind het eigenlijk wel leuk. Ik ga het in mijn huis plaatsen

  2. #9707
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik ging gisteren echt kapot lachen. We gaan een cinnewall plaatsen toe ik haar dat vertelde zei ze: nee bah... Iedereen heeft dat. .. niks aan... Niet doen neem een dressoir.

    Gisteren hoorde ik dat ze bezig is met het plaatsen van[emoji38][emoji38][emoji38] ja ja een cinnewall


    Lekker laten meid als je het zelf mooi vind.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    HahahHaha ware aard komt naar boven!

    Laat mensen zeuren joh, ook al heeft iedereen een cinewall. Komt omdat het gewoon mooi is! Hiervoor had iedereen toch ook een dressoir?!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #9708
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Voor mij is er een groot verschil tussen " ow nee echt niet mooi, afschuwelijk, zou ik nooit doen" en " niet mijn smaak maar mooi afgewerkt , fijn dat jij er blij mee bent etc"
    Snap je? Je mag eerlijk zijn maar hoeft niet te kwetsen.
    En al helemaal niet daarna het zelfde doen.

    Het zijn meerdere dingen die spelen. Ik heb er nu ook echt wel wat van gezegd.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Ik vind er gewoon niet oprecht over komen zo.
    Be3da had ze er op terug kunnen komen, van indd ze zijn toch wel mooi en ga er zelf ook 1 plaatsen

    En zou echt never twijfelen als iemand iets afkraakt, smaken verschillen nu eenmaal sowieso. Gewoon bij jezelf blijven.
    Bsa7tek!
    Happiness is an inside job


  4. #9709
    MVC Lid

    Reacties
    6.872
    26-06-2015

    Dames die een droogkast hebben.
    Alles wat niet met een warmte pomp is nu klasse B, is dat echt zoveel onzuiniger dan klasse A of valt het wel mee?
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #9710
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Dames die een droogkast hebben.
    Alles wat niet met een warmte pomp is nu klasse B, is dat echt zoveel onzuiniger dan klasse A of valt het wel mee?
    Klasse a is beter

  6. #9711
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Dames die een droogkast hebben.
    Alles wat niet met een warmte pomp is nu klasse B, is dat echt zoveel onzuiniger dan klasse A of valt het wel mee?
    Sorry echt geen verstand van.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  7. #9712
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Vandaag de oven gedaan. Krijg aangekoekte resten er niet af

  8. #9713
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Dames wat hebben jullie in de badkamer om jullie shampoo etc op te bergen. Hebben jullie gewoon van die rekjes die je aan de muur kan plaatsen

  9. #9714
    MVC Lid

    Reacties
    6.872
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Dames wat hebben jullie in de badkamer om jullie shampoo etc op te bergen. Hebben jullie gewoon van die rekjes die je aan de muur kan plaatsen
    Onder de lavabo hebben we een kast. Daar zitten de handdoeken, haardroger en kammen etc en de stock van shampoo, tandpasta en de rest.
    In de douche zelf hangt er zo een rekje met shampoo en douchegel.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #9715
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Onder de lavabo hebben we een kast. Daar zitten de handdoeken, haardroger en kammen etc en de stock van shampoo, tandpasta en de rest.
    In de douche zelf hangt er zo een rekje met shampoo en douchegel.
    Dank je wel. Vandaag:
    Balkon gepoetst en railing
    Buitenkant ramen. Wassen

  11. #9716
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Dames wat hebben jullie in de badkamer om jullie shampoo etc op te bergen. Hebben jullie gewoon van die rekjes die je aan de muur kan plaatsen
    Ik heb nisjes in de douchmuur zitten daar zet iedereen zijn shampoo en douchegel neer.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  12. #9717
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Weet iemand leuke kruidenpotjes te koop. Ik gebruik nu deze van ikea maar vind ze niet mooi staan.
    Meeste kruiden komen in een kastje te staan alleen de meest gebruikte hier in het rekje.



    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  13. #9718
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Weet iemand leuke kruidenpotjes te koop. Ik gebruik nu deze van ikea maar vind ze niet mooi staan.
    Meeste kruiden komen in een kastje te staan alleen de meest gebruikte hier in het rekje.



    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Heeft de action niks? Of decori, ilhamhome. Ik heb die stickers besteld via fb. Die iedereen al bijna heeft haha.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #9719
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Dames waar halen jullie je dekbedovertrekken? Liefst online..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #9720
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Heeft de action niks? Of decori, ilhamhome. Ik heb die stickers besteld via fb. Die iedereen al bijna heeft haha.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Moet echt effe zoeken. Nog niet echt gevonden wat ik wil. Strakke lange potjes met zwarte dop.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk