1. #9136
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Fijn zeg. Ik voelde me al schuldig voor het aanbevelen[emoji85][emoji85][emoji85]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Haha nee joh. Ze doen hun werk goed
    Maar de doek niet te vochtig maken heb ik gemerkt..

  2. #9137
    Exit

    Reacties
    5.333
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Nee jog geeft niet. Ik had ook beter kunnen kijken. Ik laat het eerst zo en als er in augustus niks binnenkomt zie ik dan wel.

    Maar wel raar om zo even te sluiten. Plaats dat voortaan met koeieletters en dan dus ook geen bestellingen opnemen.
    Precies! Of dat je gewoon niet kunt afrekenen ofzo. Dan is het duidelijk.

  3. #9138
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    De trap is klaar! Ben er lang aan bezig geweest. Ik liet altijd een trede open zodat we nog naar boven en beneden kunnen.

    Ik heb ook 3 mooie posters op aliexpress besteld om in te kaderen. Als het geheel af is plaats ik het hier inchallah.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #9139
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    De trap is klaar! Ben er lang aan bezig geweest. Ik liet altijd een trede open zodat we nog naar boven en beneden kunnen.

    Ik heb ook 3 mooie posters op aliexpress besteld om in te kaderen. Als het geheel af is plaats ik het hier inchallah.
    Ow heerlijk weer een turfje! Besaha afgeronde klus.

    Hier heeft mn man belooft morgen de tuin klaar te hebben. Subhanallah wat moeten vrouwen toch een hoop ‘zeuren’ om iets af te krijgen. Hij zou al paar dagen geleden de voegen en mn plantenbakken in orde maken. Als t niet met ‘zeuren’ is gebeurd t in September ofzo pffff
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #9140
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Gisteren beneden uitgebreid gezogen en bank uit elkaar gehaald en de gang ook aangepakt. 1 wasje gedraaid en opgehangen maar vandaag heb ik een halve snipperdag.
    In t weekend doe ik de overige ramen, heb trouwens een handige raamwisser van leifheit gehaald, lange steel dus lekker makkelijk. Het is 3 in 1 dus je doet alles met 1 ding.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #9141
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ow heerlijk weer een turfje! Besaha afgeronde klus.

    Hier heeft mn man belooft morgen de tuin klaar te hebben. Subhanallah wat moeten vrouwen toch een hoop ‘zeuren’ om iets af te krijgen. Hij zou al paar dagen geleden de voegen en mn plantenbakken in orde maken. Als t niet met ‘zeuren’ is gebeurd t in September ofzo pffff
    Ik herken dat zeuren. Ik vraag niks meer en doe het gewoon zelf. Zo vermijdt ik een hele hoop stress, en ik kan ook nooit wachten haha alles moet meteen af zijn.

    Ik hoop voor jou dat het snel af is, en dat dan het zonnetje gaat schijnen zo kunnen jullie genieten van je tuin. Heerlijk als zo een grote klus klaar is.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  7. #9142
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Ik ga nu beginnen met de grote schoonmaak boven en beneden. Mijn man heeft vanaf morgen een mini vakantie van 4 dagen en wil dan gewoon samen dingen als gezin doen en niet schoonmaken.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  8. #9143
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Haha nee joh. Ze doen hun werk goed
    Maar de doek niet te vochtig maken heb ik gemerkt..
    Ja klopt het moet niet te nat zijn inderdaad.


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  9. #9144
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    De trap is klaar! Ben er lang aan bezig geweest. Ik liet altijd een trede open zodat we nog naar boven en beneden kunnen.

    Ik heb ook 3 mooie posters op aliexpress besteld om in te kaderen. Als het geheel af is plaats ik het hier inchallah.
    Fijn zeg dat die klaar zijn. Die van ons moeten nog.

    Heb je een linkje van Ali? Ik zoek ook nog posters.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  10. #9145
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ow heerlijk weer een turfje! Besaha afgeronde klus.

    Hier heeft mn man belooft morgen de tuin klaar te hebben. Subhanallah wat moeten vrouwen toch een hoop ‘zeuren’ om iets af te krijgen. Hij zou al paar dagen geleden de voegen en mn plantenbakken in orde maken. Als t niet met ‘zeuren’ is gebeurd t in September ofzo pffff
    Haha bekend verhaal.[emoji1787]

    Gisteren is beton gestort in ons tuintje, vandaag gaat hij voorlijmen. Morgen of maandag eindelijk de tegels... Me is happy.

    Ik kan beginnen met de voorbereidingen voor kraamvisite en Eid.



    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  11. #9146
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Gisteren beneden uitgebreid gezogen en bank uit elkaar gehaald en de gang ook aangepakt. 1 wasje gedraaid en opgehangen maar vandaag heb ik een halve snipperdag.
    In t weekend doe ik de overige ramen, heb trouwens een handige raamwisser van leifheit gehaald, lange steel dus lekker makkelijk. Het is 3 in 1 dus je doet alles met 1 ding.
    Goed gewerkt. [emoji1787][emoji1787] Op hoeveel snipperdagen hebben wij recht?

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  12. #9147
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik ga nu beginnen met de grote schoonmaak boven en beneden. Mijn man heeft vanaf morgen een mini vakantie van 4 dagen en wil dan gewoon samen dingen als gezin doen en niet schoonmaken.
    Geniet van jullie mini vakantie

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  13. #9148
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Todo





    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  14. #9149
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Geniet van jullie mini vakantie

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Dankjewel!
    https://a.aliexpress.com/_d9eCTLt
    Ik heb poster À, B en C besteld. Ga ze dan inkaderen in zwarte kaders.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #9150
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Goed gewerkt. [emoji1787][emoji1787] Op hoeveel snipperdagen hebben wij recht?

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Een stuk of 10 hihi.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.