1. #8896
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Besaha!
    Allah3tiek sa7a [emoji8]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  2. #8897
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Dames, die Pella doeken als je die vochtig gebruikt laat het ook een streeploos resultaat achter. Waar kan ik het beste bestellen.? Op Facebook verkopen ze ook de nep versie.

  3. #8898
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Dames, die Pella doeken als je die vochtig gebruikt laat het ook een streeploos resultaat achter. Waar kan ik het beste bestellen.? Op Facebook verkopen ze ook de nep versie.
    Jazeker ik maak ze nat in sopje of spuitbus en eroverheen klaar. Heb ze besteld bij iemand via facebook die hier in de buurt woont dus heb ze persoonlijk opgehaald.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #8899
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Rihanna door jou krijg ik zin om mijn voorraad kast ook terug op te ruimen haha.
    Het is heel erg netjes je kast!
    Op pinterest hebben ze altijd zoooo veel ruimte, zo kan je makkelijk heel overzichtelijk maken. Maar in real life is het toch altijd anders hoor.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #8900
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Dames, die Pella doeken als je die vochtig gebruikt laat het ook een streeploos resultaat achter. Waar kan ik het beste bestellen.? Op Facebook verkopen ze ook de nep versie.
    Ik heb ze bij lina's webshop bestelt via Facebook. Dit zijn de echt
    Fabrikant staat erop.
    Ook vochtig maken ze streeploos schoon.
    Ik heb nu voor elke verdieping een set.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  6. #8901
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Rihanna door jou krijg ik zin om mijn voorraad kast ook terug op te ruimen haha.
    Het is heel erg netjes je kast!
    Op pinterest hebben ze altijd zoooo veel ruimte, zo kan je makkelijk heel overzichtelijk maken. Maar in real life is het toch altijd anders hoor.
    Ja klopt op Pinterest hebben ze ook 6 of 7 stuks van 1 artikel dan ziet het er ook meteen gestroomlijnd uit. [emoji1787]
    Schoon en functioneel daar ben ik voor gegaan.

    Ik kan niet wachten om mijn koffie kast te maken. Ben al aan het zeuren wanneer hij er aan gaat beginnen [emoji1787]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  7. #8902
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Het is gewoon kwart voor 3 en ik heb echt geen bal gedaan behalve ontbijten.
    Ik ga maar aan die was beginnen die er nog steeds ligt. [emoji3061]




    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  8. #8903
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Het is gewoon kwart voor 3 en ik heb echt geen bal gedaan behalve ontbijten.
    Ik ga maar aan die was beginnen die er nog steeds ligt. [emoji3061]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Hier nog 1, enkel een was gedraaid en ga t zo in droger gooien.
    Zelfs eten gaat makkelijk zijn.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #8904
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Was gisteren bij kruidvat en heb wondersponsjes gehaald just in case, ben benieuwd. Dit nav tips van Riannah.
    Ik heb viscose doekjes en die maken ook streeploos schoon. Gebruik altijd 1 nat met allesreiniger en daarna een droge. Mocht ik ooit een keer pella op braderie vinden ofzo of minder zal ik m zeker halen maar voor nu genoeg in huis wat ook goed is.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #8905
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ja klopt op Pinterest hebben ze ook 6 of 7 stuks van 1 artikel dan ziet het er ook meteen gestroomlijnd uit. [emoji1787]
    Schoon en functioneel daar ben ik voor gegaan.

    Ik kan niet wachten om mijn koffie kast te maken. Ben al aan het zeuren wanneer hij er aan gaat beginnen [emoji1787]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Ja dat is ook zo. Ik zelf ben ook zo als bv de voorraadpot met bloem ofzo bijna leeg is dan ziet het er al slordig uit voor mij.
    Is wel leuk die koffiekast! Gelukkig dat je man een handige Harry is.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #8906
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Mooi jouw voorraad kasten Riannah, lekker bezig Tbarkallah!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #8907
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Hier ook niets gedaan vandaag. Zoontje was met vuile slippers binnen gekomen en ik dacht zou ik het opkuisen of niet. Maar ik hou me aan mijn regel van in 't weekend geen schoonmaak. Want gegarandeerd binnen een uur is er iets anders om schoon te maken, kan zo bezig blijven.
    De was gelukkig gisteren al gedaan maar hangt nog te drogen, geen zin om te vouwen. 0,0% energie vandaag.
    Gelukkig heb ik een washok (wat ook nog gerenoveerd moet worden) maar zo kijk ik tenminste niet op die was.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #8908
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Hier ook niets gedaan vandaag. Zoontje was met vuile slippers binnen gekomen en ik dacht zou ik het opkuisen of niet. Maar ik hou me aan mijn regel van in 't weekend geen schoonmaak. Want gegarandeerd binnen een uur is er iets anders om schoon te maken, kan zo bezig blijven.
    De was gelukkig gisteren al gedaan maar hangt nog te drogen, geen zin om te vouwen. 0,0% energie vandaag.
    Gelukkig heb ik een washok (wat ook nog gerenoveerd moet worden) maar zo kijk ik tenminste niet op die was.
    Ik zeg ook altijd niks doen in het weekend.. heb gestofzuigd en was gedraaid. Nu doe ik echt ‘niks’ meer tot morgen haha.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #8909
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Was gisteren bij kruidvat en heb wondersponsjes gehaald just in case, ben benieuwd. Dit nav tips van Riannah.
    Ik heb viscose doekjes en die maken ook streeploos schoon. Gebruik altijd 1 nat met allesreiniger en daarna een droge. Mocht ik ooit een keer pella op braderie vinden ofzo of minder zal ik m zeker halen maar voor nu genoeg in huis wat ook goed is.
    Ik krijg daar altijd bv schoenstrepen op tegels of laminaat weg.
    Kleine vlekjes op deuren en muren.
    De hardnekkige vlekken zeg maar.

    Ben benieuwd wat jij er van vind.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  15. #8910
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Het is gewoon kwart voor 3 en ik heb echt geen bal gedaan behalve ontbijten.
    Ik ga maar aan die was beginnen die er nog steeds ligt. [emoji3061]




    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Wat een klus he. Had ook 4 wasjes gevouwen vandaag, bijna op het einde dacht ik....safi ik kap ermee. Doei.

    Zo beginnen met koken insha allaah.