1. #8041
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Betuls ik krijg er ook niet het aantal uit dat op de verpakking staat hoor. Maar doe wel.altijd 1 gevulde dop was midden en 1 dop wasverzachter. Is meer dan genoeg.

    Zit tussen onze oren dat we lekker veel moeten gebruiken...

  2. #8042
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Baraka Allahu feeki.

    Ja klopt ,stom he ik doe bij het dweilen wel altijd 1 dop in emmer water ,maar de was op een of ander manier gewoon bak erin.
    Gheir in shaa Allah

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  3. #8043
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Die keuken-badkamer reiniger met bleek witte fles van Lidl is ook goed.

    https://www.promobutler.be/nl/huisho...3-in-1-4082243

  4. #8044
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum

    Alles goed met iedereen ,ik doe altijd veel wasmiddel in de wasmachine wie heeft dat ook ?
    Op de fles staat 33 wasbeurten die van mij is al na een paar keer leeg ,schaam me diep

    Xxx

    Fi amaani Allah
    Wa alaikoum salam,

    Ik let er wel altijd op al haal ik er geen 20 (die smalle dunne flessen uit) ze baseren dat op een trommel met 5 kg en dan 35 ml wasmiddel. Ik doe altijd 7 a 8 kg per trommel en dan een volle dosseerbakje ca 52 ml en soms bij werkkleding of van kids doe ik voorwas programma en dan gaat ook een beetje zeep in het bestemde bakje.

    Wasverzachter kiep ik uit losse hand erbij. Teveel van beiden is slecht voor je machine het blijft erachter en tussen steken en dan wordt gore gelei en gaat stinken.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #8045
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Wa alaikoum salam,

    Ik let er wel altijd op al haal ik er geen 20 (die smalle dunne flessen uit) ze baseren dat op een trommel met 5 kg en dan 35 ml wasmiddel. Ik doe altijd 7 a 8 kg per trommel en dan een volle dosseerbakje ca 52 ml en soms bij werkkleding of van kids doe ik voorwas programma en dan gaat ook een beetje zeep in het bestemde bakje.

    Wasverzachter kiep ik uit losse hand erbij. Teveel van beiden is slecht voor je machine het blijft erachter en tussen steken en dan wordt gore gelei en gaat stinken.
    Salaam alaykum

    Aah zo zie je maar , ik let nu extra op ik er niet te veel in doe ,is ook helemaal nergens voor nodig.

    Baraka Allahu feeki

    Fi amaani Allah

    Wa salaam alaykum warahmatuAllah wa barakatuhu
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  6. #8046
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Zo net badkamer gedaan met die witte fles keuken en badkamerreiniger van Lidl. Nu hoofdpijn zit bleek in

  7. #8047
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Roumaisae 1 x per maand je wasmachine leeg laten draaien op 90 graden en een hand soda opgelost in warm water in je trommel en bakje gieten. Dit smelt alles weg.


    Of hetzelfde maar dan ipv soda een beker azijn

  8. #8048
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Roumaisae 1 x per maand je wasmachine leeg laten draaien op 90 graden en een hand soda opgelost in warm water in je trommel en bakje gieten. Dit smelt alles weg.


    Of hetzelfde maar dan ipv soda een beker azijn
    Maak je zo de wasmachine van binnen schoon? Ga ik dan ook doen met azijn. Even azijn halen ..

  9. #8049
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Mij werd geadviseerd 1x in de 3 mnd. Door een monteur.

  10. #8050
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Soda is ook niet goed zo kort na een maand te doen de onderdelen kunnen aangetast worden

  11. #8051
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Roumaisae 1 x per maand je wasmachine leeg laten draaien op 90 graden en een hand soda opgelost in warm water in je trommel en bakje gieten. Dit smelt alles weg.


    Of hetzelfde maar dan ipv soda een beker azijn
    Ik gebruik een fles dikke bleek die ik leeg knijp in de trommel en daarna op trommelsetting/reiniging setting zet.
    Staat ook in de gebruiksaanwijzing.
    Zo fris is ie er na.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  12. #8052
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik gebruik een fles dikke bleek die ik leeg knijp in de trommel en daarna op trommelsetting/reiniging setting zet.
    Staat ook in de gebruiksaanwijzing.
    Zo fris is ie er na.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Wow ik zou wél uitkijken dat je het mechanismen niet beschadigd

  13. #8053
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Wow ik zou wél uitkijken dat je het mechanismen niet beschadigd
    Nee staat in de gebruiksaanwijzing.. een fles dikke bleek leeg gooien in trommel.
    Ik gebruik er geen andere middelen bij.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  14. #8054
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Nee staat in de gebruiksaanwijzing.. een fles dikke bleek leeg gooien in trommel.
    Ik gebruik er geen andere middelen bij.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Gaat de kleding in de volgende wasbeurt niet verkleuren en blijft er dan ook geen chemisch gloorlucht in je kleren hangen??? Dit heb ik echt nog nooit gehoord

  15. #8055
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Nee helemaal niks alhamdouliah.
    Geen geurtjes , geen verkleuring.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk