1. #8011
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Net klaar met mn dagje.. keuken schoongemaakt, boven en beneden gestofzuigd en gedweild, bedden verschoond, wc's schoongemaakt, wasje opgehangen, wasje gevouwen. Moet binnenkort ramen zemen boven en beneden, haat dat :/ en oven grondige beurt geven. Denk vh weekend

  2. #8012
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    [QUOTE=innoe;134473036]
    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie

    My twinsister! hahaha, wollaah ik stel verbouwingen zelfs uit todat ik er mentaal klaar voor ben. De douche moet eigenlijk nieuwe vloertegels hebben, maar gewoon mentaal nog niet klaar voor. Thx voor de link, ik ga ze tegen die bestellen inchallah.
    Omg gewoon precies dit ahahahaha. Echhht een twin ja! Ik wacht tot het gwn echt niet meer kan. Maar dan heb ik mezelf sws al een aantal maanden mentaal voorbereid moge Allah het voor ons vergemakkelijken ameen ♡

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  3. #8013
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Net klaar met mn dagje.. keuken schoongemaakt, boven en beneden gestofzuigd en gedweild, bedden verschoond, wc's schoongemaakt, wasje opgehangen, wasje gevouwen. Moet binnenkort ramen zemen boven en beneden, haat dat :/ en oven grondige beurt geven. Denk vh weekend
    Goed bezig lieffie Allahoema baarik.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  4. #8014
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Net klaar met mn dagje.. keuken schoongemaakt, boven en beneden gestofzuigd en gedweild, bedden verschoond, wc's schoongemaakt, wasje opgehangen, wasje gevouwen. Moet binnenkort ramen zemen boven en beneden, haat dat :/ en oven grondige beurt geven. Denk vh weekend
    Hier ook bezig. Stoffen,toilet,gestofzuigd en 1 kamer gedweild dat was de laatste om de 2 wkn doe ik 1 kamer haat dweilen. Haha. Pff je wordt er moe van. Oja ook de was was opgestapeld 2 wasmanden vol dus ja we gaan gewoon weer verder haha

  5. #8015
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Vandaag eens grondig schoonmaken. Hopelijk gaat het niet regenen.
    Lakens zitten in de wasmachine, daarna lhaf, wil dat graag buiten laten drogen.
    Dan kleren in de machine.
    Dan stofzuigen, afwas, dweilen, toilet, douche, boven lakens verschonen, wasje ophangen, boven eens snel dweilen.
    En als ik nog niet uitgeput ben het washok buiten eens opruimen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #8016
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Vandaag eens grondig schoonmaken. Hopelijk gaat het niet regenen.
    Lakens zitten in de wasmachine, daarna lhaf, wil dat graag buiten laten drogen.
    Dan kleren in de machine.
    Dan stofzuigen, afwas, dweilen, toilet, douche, boven lakens verschonen, wasje ophangen, boven eens snel dweilen.
    En als ik nog niet uitgeput ben het washok buiten eens opruimen.
    Mas saa Allah. Probeer het te verdelen
    Ik ben dan echt kapot haha. Ik zou wel een schoonmaakschema willen misschien dat het mij motiveert. Op dit moment nergens zin in.

  7. #8017
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Dames. Wordt knettergek van de vogelpoep iedere keer op mijn balkon. Heb zo een kraai,plastic tasjes ophangen geprobeerd werkt allemaal niet. Ze gooien hun brood uit het balkon en krijg al die schijt van vogels op mijn balkon. Er hangt een brief vd woningbouw om geen brood tw gooien ,maar ze doen het toch

  8. #8018
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Mas saa Allah. Probeer het te verdelen
    Ik ben dan echt kapot haha. Ik zou wel een schoonmaakschema willen misschien dat het mij motiveert. Op dit moment nergens zin in.
    Haha meestal verdeel ik het ook maar soms krijg ik een kuiskriebel en dan moet alles meteen gebeuren.
    Wat mij motiveert is beginnen met iets wat ik graag doe, vb meubels eens anders opstellen, en eens ik bezig ben doe ik de rest ook.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #8019
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Vandaag op de planning:
    - Kussenslopen van sedari wassen
    - Beddengoed wassen
    - Dit buiten te drogen hangen
    - beneden Marokkaanse slag
    - terras vegen en washok opruimen en een waslijn hangen in het washok, begint terug warmer te worden dus de was kan weer daar drogen ipv in huis.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #8020
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Wie kent er een goei product om gele zwarte voegen terug wit te krijgen?

    En een goede antikalk?

    Door het virus...hoe gek het ook is, tijd om bepaalde schoonmaakwerk te doen. Voegen zitten schrobben in de badkamer. Morgen garage.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  11. #8021
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Ikgeloof een plastic kraai inderdaad of cd's ophangen schrikt ze ook af.


    Antikalk de originele is het beste
    Anders de witte namaakversie van de Lidl.

    Waarmee ontsmetten jullie deurklinken lichtknoppen etc?
    Gewoon allesreiniger of echt alcohol? Azijn?

  12. #8022
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Ikgeloof een plastic kraai inderdaad of cd's ophangen schrikt ze ook af.


    Antikalk de originele is het beste
    Anders de witte namaakversie van de Lidl.

    Waarmee ontsmetten jullie deurklinken lichtknoppen etc?
    Gewoon allesreiniger of echt alcohol? Azijn?
    Gewoon bleek ontsmet ook heel goed.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #8023
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Wie kent er een goei product om gele zwarte voegen terug wit te krijgen?

    En een goede antikalk?

    Door het virus...hoe gek het ook is, tijd om bepaalde schoonmaakwerk te doen. Voegen zitten schrobben in de badkamer. Morgen garage.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Hier ook al veel klusjes gedaan die anders uitgesteld werden.
    Bleek spuiten op het gehele oppervlak en goed laten inwerken. Dan kun je nog met zo een schuurijzertje schrobben.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #8024
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Planning vandaag:
    Dekens wassen
    Marokkaanse slag
    Strijken
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #8025
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Gaan jullie in deze tijd ook aan de grote schoonmaak beginnen?