1. #751
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door SweetLove- Bekijk reactie
    Hubby. Bij ons beginnen ze in de woonkamer. Word echt een gedoe haha. Keuken heb ik tegels dus daar hoeven ze niks te doen. Ik zit enkel met de kasten die verplaatst moeten worden van slaapkamers.
    Dat word sjouwen mskina
    Ik heb inbouwekasten dat scheelt alleen d ekast van me dochter moet dan gesjouwt worden
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  2. #752
    MVC Lid

    Reacties
    1.508
    01-09-2013

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Dat word sjouwen mskina
    Ik heb inbouwekasten dat scheelt alleen d ekast van me dochter moet dan gesjouwt worden
    Dat scheelt zeker. Sa3datek. Maar jij hebt ook een kind dan is het beter. Wij hebben nog geen kinderen dus kan gewoon hele dag door gaan met verschuiven haha.

  3. #753
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door SweetLove- Bekijk reactie
    Ik_gewoon woon jij in Belgie?

    Ik doe de douche altijd op zijn Marokkaans en balkon ook. Alleen nu heb ik er van alles in dus kan dat niet doen. Over 2 weken zal mijn balkon weer leeg zijn en ga ik dat weer doen
    ja ik woon in belgie..
    mn veranda is sowieso nog leeg.. kids spelen er altijd met speelgoed enzo..

    aahh.. de douche beneden doe ik meestal ook zo dweilen..
    maar de badkamer boven kan ik zo niet doen..
    geeft echt een proper gevoel hé als je dat zo doet!

    moet eerst zien op te staan. door dat warme weer word ik superlui!!

  4. #754
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    Citaat Geplaatst door BintFulaan Bekijk reactie
    @PinkPussyCat: dalek ogen we je wasbak nog!
    Goed idee betreft schieten van foto's! Alleen wel van bepaalde plekken, niet dat jullie je hele badkamer of keuken gaan droppen hier.
    ik ben ook zo bang voor het boze oog daarom zeg ik aaaltijd tbarakaAllah of ma shaa Allah enzo be3da in de naam van Allah in shaa Allah dat er dan niks ge oogt word

  5. #755
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    ik heb net ook weer badkamer geschuurd, ik hou van de geur van cif, momenteel gebruik ik de gele alleen zal het nooit mooi worden zoals van pussycat jaren 70 woning in achterstandswijk maar alhamdoulilah het moet wel schoon blijven

    ik wil ook iets schoonmaken met azijn maar ik weet nog niet wat

    btw ik heb ook net een grote gat in me rok gestreken hij ligt nu in de vuilbak te rusten


  6. #756
    MVC Lid

    Reacties
    1.508
    01-09-2013

    Ik lig languit op de bank en kijk om mij heen Moet zoveel doen Maar totaal geen kracht. Redbull heeft niet geholpen

  7. #757
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Hahaha eens je zit of ligt is het supermoeilijk om weer op te staan..
    heb nu een was gevouwen en eentje opgehangen. Ondertussen olliebollendeeg voor de kids. Zo meteen even bakken..
    Als het beetje is afgekoeld buiten doe ik veranda.

  8. #758
    MVC Lid

    Reacties
    296
    06-08-2015

    Dames, even vlug een vraagje...

    Hoe krijg ik die enorm sterke geur van de ovenreiniger snel weg? Ik heb de oven vanavond nodig voor mijn gebraden kippetje
    Heb er nu een kommetje water met een zakje vanillesuiker in gezet. Iemand een beter idee?

  9. #759
    MVC Lid

    Reacties
    1.508
    01-09-2013

    Hajar dat gaat echt niet makkelijk weg helaas.

  10. #760
    Taking over!

    Reacties
    5.769
    03-12-2012

    Citaat Geplaatst door StreetChic Bekijk reactie
    ik ben ook zo bang voor het boze oog daarom zeg ik aaaltijd tbarakaAllah of ma shaa Allah enzo be3da in de naam van Allah in shaa Allah dat er dan niks ge oogt word
    Tegen boze oog is niet Maa Sha Allaah, maar Allaahuma baarik had ik begrepen Allaah oe a3lem..
    Ja. Nee. Weet ik veel.

  11. #761
    MVC Lid

    Reacties
    296
    06-08-2015

    Citaat Geplaatst door SweetLove- Bekijk reactie
    Hajar dat gaat echt niet makkelijk weg helaas.
    Gelukkig is het weg, de geur was echt niet te harden zeg. Maar het is ook omdat ik de oven eergisteren al had schoongemaakt met het middel. Zou het vandaag zijn, was het misschien inderdaad niet gelukt.

    Vanavond na het eten de oven nogmaals inspuiten, maar dan met de Kruidvat variant. Hier en daar nog wat ingebrande plekken.

    De was, die ik gisteren zou vouwen, staat nog steeds op me te wachten

  12. #762
    MVC Lid

    Reacties
    1.508
    01-09-2013

    Citaat Geplaatst door Hajar23 Bekijk reactie
    Gelukkig is het weg, de geur was echt niet te harden zeg. Maar het is ook omdat ik de oven eergisteren al had schoongemaakt met het middel. Zou het vandaag zijn, was het misschien inderdaad niet gelukt.

    Vanavond na het eten de oven nogmaals inspuiten, maar dan met de Kruidvat variant. Hier en daar nog wat ingebrande plekken.

    De was, die ik gisteren zou vouwen, staat nog steeds op me te wachten
    Ow ik dacht dat je het vandaag had gedaan. Vandaar dat ik zei dat het niet gaat lukken.

  13. #763
    MVC Lid

    Reacties
    296
    06-08-2015

    Zitten hier dames tussen die ook buitenshuis werken of allemaal huisvrouwtjes?

  14. #764
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    Citaat Geplaatst door Gaatjouniksaan Bekijk reactie
    Tegen boze oog is niet Maa Sha Allaah, maar Allaahuma baarik had ik begrepen Allaah oe a3lem..
    ow dus hele tijd verkeerd gezegd
    oftewel al die tijd full time geoogd

    Allahyester

  15. #765
    MVC Lid

    Reacties
    1.508
    01-09-2013

    Citaat Geplaatst door Hajar23 Bekijk reactie
    Zitten hier dames tussen die ook buitenshuis werken of allemaal huisvrouwtjes?
    Ik werkte ben nu gestopt. Maar ben ook studente