1. #7306
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Dat is toevallig. Ik heb gisteren ook een deken voor iemand in de wasserette gewassen. Dit was op Kanaleneiland (in Utrecht heb je in elke wijk wel een 1 of 2 ook ivm studentenstad)

    Ik heb ff uitgerekend, het was €15 voor wassen en drogen. (€12 voor wassen machine tot 11kg en €3 voor drogen)

    Ik ging in de tussentijd eerst koffie drinken dan wat boodschappen doen, zit nl om de hoek van winkelcentrum Nova.

    Heb vorig jaar hier mn dikke winterdekbed gewassen toen in machine van 14 kg




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #7307
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik verhuis bijna en moet nog zoooo veel inpakken maar kheb geen zin meer hahah.
    Heb al heel veel gedaan maar komt precies geen einde aan.
    Je bent vast heel vroeg begonnen om dingen voor verhuizing te doen. Ik begon vol goede moed en adrenaline en vlak voor verhuizing kakte ik in en deed nauwelijks wat maar op laatste moment was t weer racen.

    Komt goed Inshallah, Allah i3ounek
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #7308
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Dat is toevallig. Ik heb gisteren ook een deken voor iemand in de wasserette gewassen. Dit was op Kanaleneiland (in Utrecht heb je in elke wijk wel een 1 of 2 ook ivm studentenstad)

    Ik heb ff uitgerekend, het was €15 voor wassen en drogen. (€12 voor wassen machine tot 11kg en €3 voor drogen)

    Ik ging in de tussentijd eerst koffie drinken dan wat boodschappen doen, zit nl om de hoek van winkelcentrum Nova.

    Heb vorig jaar hier mn dikke winterdekbed gewassen toen in machine van 14 kg




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Kom je ook uit Utrecht, buurvrouw? Haha

  4. #7309
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Kom je ook uit Utrecht, buurvrouw? Haha
    Vroeger in Utrecht gewoond maar doe heel veel in Utrecht qua boodschappen, en dus dit soort dingetjes. (Woon er wel in de buurt ;-)
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #7310
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Weet dat mensen van alles daarin wassen
    Ik zou her niet doen. Er worden ook vaak paardendekens, en andere dingen gewassen. Van boerderijen,kassen,etc.

  6. #7311
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Je bent vast heel vroeg begonnen om dingen voor verhuizing te doen. Ik begon vol goede moed en adrenaline en vlak voor verhuizing kakte ik in en deed nauwelijks wat maar op laatste moment was t weer racen.

    Komt goed Inshallah, Allah i3ounek
    Haha klopt. Vol goede moed begonnen en nu is de zin weg.
    En tgaat zo heet worden ga dan nog minder zin hebben.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  7. #7312
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    eigenlijk kan er denk ik niks mis gaan als je het goed laat drogen in de droogkast, denk wel dat die dingen heet zijn

  8. #7313
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Mijn schoonmoeder heeft al haar dekens en banken in zo’n wasmachine gedaan. Wat zij heeft gedaan is eerst een lege was aanzetten in diezelfde wasmachine met veel wasmiddel. Daarna deed ze pas haar spullen erin. Dus je betaald zeg maar een extra was voor niks. Maar dan weet je wel zeker dat tie schoon is binnen. Ze was wel echt tevreden erover.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #7314
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Een wasmachine wast toch? Dus als er vieze dingen in gaan komt t er schoon uit.
    In de grote stad zie ik enkel shab maltath daar wassen en studenten en die zijn eigenlijk viezer dan dieren hihi maar die pakken geen wasmachine van 11 kg.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #7315
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Morgen inshallah wat wasjes doen, binnenkant ramen. Snelle slag toilet beneden en badkamer en dan basta.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #7316
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Ik zou eerst een lege was aanzetten
    Met 1 fles schoonmaakazijn erin of bleek of soda.
    Dan op 90 graden laten draaien en dan mijn dekens erin dan weet je zeker dat er niks inzit van bacterien

  12. #7317
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Als je op 90 graden wast zijn alle bacteriën dood.
    Ik doe zelf thuis altijd de dweils, schotelvodden en handdoeken altijd op 90 graden wassen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #7318
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    ik weet nog dat wij vroeger daar wel kleren wasten (en ik mocht mee voor de kleren te vouwen haha) maar dat het écht vies is dat zit denk ik gewoon in ons hoofd

  14. #7319
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Ochtendstond brengt goud in de mond deze ochtend al ramen van beneden gedaan, terras geschuurd, vuilbakken geschrobt met javal, douche van top tot teen geboend, toilet ook, voegen van douche en keuken met javel terug wit geschrobt.

    Nu even rusten en kleine laten slapen. Daarna ramen boven doen, muren boven wassen, laatste beetje strijken en inpakken.
    Daarna laatste wasje draaien voor dit huis. Een met nog paar kledingstukken en ander met schotelvodden en dan nog een met handdoeken.

    Hopelijk blijven die grote klussen proper voor 3 dagen zodat ik er na gewoon snel eens over moet gaan.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #7320
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Een wasmachine wast toch? Dus als er vieze dingen in gaan komt t er schoon uit.
    In de grote stad zie ik enkel shab maltath daar wassen en studenten en die zijn eigenlijk viezer dan dieren hihi maar die pakken geen wasmachine van 11 kg.
    Klopt deels, maar eeen wasmachine waar van alles wordt gewassen. En er zitten vet,kalkresten in de machine wordt je was niet bepaald schoon van. Tenzij het natuurlijk 1 x in de maand een 90 graden lege trommel met wat soda erin gooien

    Il heb het ook weleens gedaan. Had een marokaanse deken die il graag wilde wass3n
    Dat ding stonk zo erg was op een pompstation