1. #7276
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Ik heb in de bovenverdieping ook laminaat maar heb geen probleem met dofheid of zo ...glanst mooi na een poetsbeurt. Ligt er al meer dan 10 jaar.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  2. #7277
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik heb een beetje een donkere kleur en je ziet er alles op.. hoe ik ook dweil heb echt alles geprobeerd droog, met warm water, koud water, schoonmaakazijn, soda, groene zeep, spul voor laminaat maar niks maakt het zoals ik wil. Je ziet altijd de vegen van hoe je gedweild hebt, vind het echt verschrikkelijk. Komt waarschijnlijk ook door de kleur want in mn vorige huis had ik grijswit en daar had ik niet zo'n last mee
    Ok dat is irritant, wat vind je van klik laminaat het lijkt op vinyl maar is sterker. Weet even niet maar zag het bij was heel mooi en makkelijk in onderhoud

  3. #7278
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Mijn broer heeft dat ook last van strepen. Ik zelf gebruik glasreiniger vd Lidl krijg je geen strepen van voor de vloer

  4. #7279
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Damesss hoe maken jullie de airfryer schoon? Ik boen hem altijd met een schuursponsje die zilveren en bleek. Is er een ‘vriendelijkere’ manier?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #7280
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Damesss hoe maken jullie de airfryer schoon? Ik boen hem altijd met een schuursponsje die zilveren en bleek. Is er een ‘vriendelijkere’ manier?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    In de vaatwasser of heet water met afwas zeep.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #7281
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Mama van n .
    Ik zou zeggen zoals een friteuse
    Een laagje kokend water en 1 vaatwastablet en aanzetten. Laten weken en dan de onder de kraan afboenen.


    Mijn moeder zou zeggen dasty van de wibra haha voor alles nog net niet voor tanden poetsen

  7. #7282
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Mama van n .
    Ik zou zeggen zoals een friteuse
    Een laagje kokend water en 1 vaatwastablet en aanzetten. Laten weken en dan de onder de kraan afboenen.


    Mijn moeder zou zeggen dasty van de wibra haha voor alles nog net niet voor tanden poetsen
    dasty

  8. #7283
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Haha dasty is wel goede ontvetter

  9. #7284
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Shoekran damess! Ik ga het insha Allah proberen. Ben benieuwdd


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #7285
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Dames hoe wassen jullie elhef van de sedari??
    Ik heb t nog maar een keer gedaan. In de wasmachine maar past er heel moeilijk in. Wil het nu opnieuw doen maar ben bang om de machine kapot te maken.
    Machine van 8kg..
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #7286
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ik heb ze niet, maar mn moeder doet met de hand wassen in een banjo en dan uit laten druppen en dan ophangen.

    Is zo n wasserette geen optie? Hoor van fam dat ze daar hun dekens etc wassen. Wij hebben dat hier niet.b
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #7287
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik heb ze niet, maar mn moeder doet met de hand wassen in een banjo en dan uit laten druppen en dan ophangen.

    Is zo n wasserette geen optie? Hoor van fam dat ze daar hun dekens etc wassen. Wij hebben dat hier niet.b
    Met de hand lijkt me echt zwaar
    GA ik eens langsgaan, zo een met zelfbediening. Eens kijken hoeveel kg de grootste daar is.
    Ging vandaag langs wasserette maar zonder zelfbediening. En die vrouw zei dat mag niet in de wasmachine, dit moeten we zoals een tapijt wassen en zal meer dan 50€ kosten. Voor die prijs heb ik gewoon 2 nieuwe als ik wil
    Denk dat ze me gewoon armer wou maken want ik heb het al eens in de wasmachine gedaan
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #7288
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Met de hand lijkt me echt zwaar
    GA ik eens langsgaan, zo een met zelfbediening. Eens kijken hoeveel kg de grootste daar is.
    Ging vandaag langs wasserette maar zonder zelfbediening. En die vrouw zei dat mag niet in de wasmachine, dit moeten we zoals een tapijt wassen en zal meer dan 50€ kosten. Voor die prijs heb ik gewoon 2 nieuwe als ik wil
    Denk dat ze me gewoon armer wou maken want ik heb het al eens in de wasmachine gedaan
    In Kanaalstraat heb van die dikke Marokkaanse Winterdekens no way dat ik dat met de hand doe heb van die illie handjes wello kracht dus dan gaan ze daar de wasserette in kost nog geen eens 20 euro weet niet mijn man had ze laatst daar gebracht

  14. #7289
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    In Kanaalstraat heb van die dikke Marokkaanse Winterdekens no way dat ik dat met de hand doe heb van die illie handjes wello kracht dus dan gaan ze daar de wasserette in kost nog geen eens 20 euro weet niet mijn man had ze laatst daar gebracht
    Dit dus.
    Zou zelf zo naat Kanaalstraat rijden dan het zelf te doen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #7290
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Je hebt tegenwoordig van die grote wasmachines bij verschillende tankstations. Vaak zelfbediening stations. Volgens mij goed voor 13 of 15 kilo. En kost 8€? Zoiets. Zelf nooit gedaan, maar zie ze wel staan. Wilde ooit eens idd dekens wassen of een gordijn, maar kwam er maar niet van om ze erin te stoppen en dan precies 1,5u later weer terug te komen.