1. #7246
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ja getrouwd op 18 en mama op 19 (en 11 dagen ).
    28 is ook nog jong allahouma barek.
    Mijn zus heeft ook vitamine d tekort en ze krijgt elke maand een spuit. Misschien zou dat beter werken voor jou?
    Heb ook een tijdje fulltime gewerkt en het is idd niet te vergelijken met fulltime huismoeder zijn. Het werken was ook zwaar maar als je thuis kwam had je ook echt gedaan en kon je gewoon in de zetel neer ploffen nu staan we 24/7 paraat. Maar alhamdoulilah we krijgen er veel ajr voor in de plaats.
    Mas saa Allah ik heb ook altijd fulltime gewerkt nu 2 dagen en volg nog een studie daarnaast. Hemdolilah voor alles.

    Vit d had ik ook tekort meestal in de winter. Ghair in saa Allah meid. Komt goed..

  2. #7247
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik wordt 40 dit jaar.. maar alhamdoelilah ik heb nog net zoveel energie als 10 jaar geleden.
    Enige waar ik slechter tegen kan is laat naar bed

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Mas saa Allah, dacht dat ik de enige was haha. In saa Allah nog veel gezonde energie meid. Ik heb soms mijn momenten. Moet eigenlijk zeggen dat ik iedere dag wel bezig ben. Ik ondersteun ook mijn moeder met het huishouden. Eens in de paar weken pak ik wat dingen grondig aan. Ik werk 2 dagen,en volg een studie,kids,je eigen huishouden. Misschien is dat ook wat verl energie opvreet haha. Maar hemdulilaah voor alles zuster.

    Plannen helpt goed. Neem ook wat rust natuurlijk.

  3. #7248
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Mas saa Allah, ik was ook kapot toen ze klein waren. Echt huilbabys gevolg slaaprekort. Aan alles komt een eind. Gezondheid en je gebed op tijd is echt het belangrijkste wat er is in dit leven. Dan kan je alles aan.
    Jaa precies.. hamdoelilah is ze geen huilbaby maar ze is nu al bezig met als ze mij niet ziet.. jeetje. Dan is probleem hahaha. Pff meskiena je hebt het dan echt zwaar gehad. Je mag echt trots op jezelf zijn wollah. Huilbabys worden onderschat hoe moeilijk het is. Ja zeker gebed vooral. Insha Allah komt idd aan alles een eind en word het steeds makkelijker met de jaren hihi.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #7249
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ik ben vorige week 29 geworden, tot nu toe nergens last van, eerder energie teveel alhamdolilah maar mn slaap is sowieso heilig

  5. #7250
    MVC Lid

    Reacties
    322
    27-07-2009

    Lees mee, alle tips zijn welkom
    Mijn huis is op dit moment echt een puinhoop

  6. #7251
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Looking4You Bekijk reactie
    Lees mee, alle tips zijn welkom
    Mijn huis is op dit moment echt een puinhoop
    Dan heb je geen eens zin om te beginnen zeker he. Ik ken dat hihi. Iedere dag beetje doen en dan komt het wel goed insha Allahh


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #7252
    MVC Lid

    Reacties
    322
    27-07-2009

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Dan heb je geen eens zin om te beginnen zeker he. Ik ken dat hihi. Iedere dag beetje doen en dan komt het wel goed insha Allahh


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Stel het elke dag uit
    Het is echt te erg voor woorden, de logeerkamer daar heb ik alles op een hoop gegooid. Woon hier pas, moet dus nog veel uitpakken en een plekje nodig

    In je eentje is het soms gewoon lastig

  8. #7253
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Looking4You Bekijk reactie
    Stel het elke dag uit
    Het is echt te erg voor woorden, de logeerkamer daar heb ik alles op een hoop gegooid. Woon hier pas, moet dus nog veel uitpakken en een plekje nodig

    In je eentje is het soms gewoon lastig
    Ben je helemaal alleen? Maak een beginnetje als je alleen bent is het makkelijk bij te houden =) op YouTube heb je altijd van die motivatie cleaning routines als ik dat kijk dat helpt wel. Zo groot huis heb ik niet haha vergeleken met sommigen daar!

  9. #7254
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Looking4You Bekijk reactie
    Stel het elke dag uit
    Het is echt te erg voor woorden, de logeerkamer daar heb ik alles op een hoop gegooid. Woon hier pas, moet dus nog veel uitpakken en een plekje nodig

    In je eentje is het soms gewoon lastig
    Als je spullen hebt die je niet gebruikt , gewoon wegdoen. Hoe minder rommel en spullen, hoe rustiger je hoofd.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  10. #7255
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Looking4You Bekijk reactie
    Stel het elke dag uit
    Het is echt te erg voor woorden, de logeerkamer daar heb ik alles op een hoop gegooid. Woon hier pas, moet dus nog veel uitpakken en een plekje nodig

    In je eentje is het soms gewoon lastig
    Oohh jaa. Daar moet je idd de tijd voor nemen. Kan je geen hulp vragen? Of bedoel je je woont alleen?

    Het komt wel goed insha Allah. Gewoon iedere dag iets doen hoeft niet alles in 1 keer. Lekker op je gemak hihi


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #7256
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Als je spullen hebt die je niet gebruikt , gewoon wegdoen. Hoe minder rommel en spullen, hoe rustiger je hoofd.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Juist! Dat geeft zoveel rust

  12. #7257
    MVC Lid

    Reacties
    322
    27-07-2009

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Oohh jaa. Daar moet je idd de tijd voor nemen. Kan je geen hulp vragen? Of bedoel je je woont alleen?

    Het komt wel goed insha Allah. Gewoon iedere dag iets doen hoeft niet alles in 1 keer. Lekker op je gemak hihi


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Doe het liever zelf, hou er niet zo van als anderen aan mijn spullen zitten
    Ja alleen helaas.

    Elke dag weer een beetje uitstellen dus
    Komt goed, dank je wel voor je lieve woorden

  13. #7258
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Grrrr ik haat vinyl ik moet mijn koelkast verschuiven om onder schoon te maken is al lang niet meer gedaan. Is alleen moeilijk nu zitten er allemaal gaten/scheuren in de vloer.

    Kan nier wachten totdat ik ga verhuizen neem echt laminaat,pvc vloer vind ik ook mooi. Maar goed dit was ook geen woning om lang in te blijven wonen. Ghair in saa Allah

  14. #7259
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Looking4You Bekijk reactie
    Doe het liever zelf, hou er niet zo van als anderen aan mijn spullen zitten
    Ja alleen helaas.

    Elke dag weer een beetje uitstellen dus
    Komt goed, dank je wel voor je lieve woorden
    Ja dat heb ik ook.. vooral als het niet op zn plek word gezet. Hahah kan me echt irriteren daaraan. Oh sorry sis.. als ik dat had geweten zou ik het niet zeggen. Ghair insha Allah.

    Haha ja preciess! Soms stel ik ook dingen uit hoor. Omdat ik dan gewoon te druk ben met die kleine of zoals nu beetje ziek ben. Huishouden loopt niet weg helaas. Was het maar zo’n feest.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #7260
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Grrrr ik haat vinyl ik moet mijn koelkast verschuiven om onder schoon te maken is al lang niet meer gedaan. Is alleen moeilijk nu zitten er allemaal gaten/scheuren in de vloer.

    Kan nier wachten totdat ik ga verhuizen neem echt laminaat,pvc vloer vind ik ook mooi. Maar goed dit was ook geen woning om lang in te blijven wonen. Ghair in saa Allah
    Vinyl vind ik ook idd helemaaaaaal niks. Het ziet er ook beetje dof uit. Insha Allah!! Dan kan je lekker eigen vloertje uitkiezen hihi. Dan is het met plezier dweilen haahah. Ikzelf heb laminaat maar moest ook wel wennen toen ik trouwde, ouderlijk huis heeft marmer tegels. Is ook een groot verschil. Ben wel echt blij met laminaat het is niet koud zoals tegels en onderhoud is echt fijn. Ligt er dan wel aan denk ik wat voor je koopt..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk