1. #7231
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Haha ik ben er ook mee bezig. Begonnen deze ochtend om 8u30 en dan wou dochter haar middagdutje doen en nu ben ik zeg maar uit de mood maar ik doe zo verder.
    Maar jij bent net verhuist toch?? Is het dan weeral overhoop of heb je het er snel snel ingezet tijdens de verhuis.

    Je koekjes zagen er heerlijk uit in de kooktopic. Ik zet het hier omdat ik heel ver moet terug bladeren daar met al die zever om je te citeren.
    Hihi ik ben er nu ook helemaal uit! Tussendoor boodschappen gedaan met die storm waaiden we bijna weg, extra vermoeiend.

    Een ingewikkeld verhaal, we zitten in een tussenwoning totdat ons huis klaar is. Is door omstandigheden uitgesteld. Gheer Inshallah.

    Shokran meid, die topic is nu zwaar irritant geworden! Als iedereen al die vervuilers negeert gaan ze van zelf naar ‘onzinhoekje’
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #7232
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik doe echt 2 keukenkasten per keer anders wordt ik gek hahaha. En heb er niet eens zoveel 6

  3. #7233
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    En een hele grote kast in de keuken die volgt ook nog. We kunnen weer ramadan afgelopen

  4. #7234
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Hihi ik ben er nu ook helemaal uit! Tussendoor boodschappen gedaan met die storm waaiden we bijna weg, extra vermoeiend.

    Een ingewikkeld verhaal, we zitten in een tussenwoning totdat ons huis klaar is. Is door omstandigheden uitgesteld. Gheer Inshallah.


    Shokran meid, die topic is nu zwaar irritant geworden! Als iedereen al die vervuilers negeert gaan ze van zelf naar ‘onzinhoekje’
    Ja het waaide echt hard gisteren!
    Oh khair inchallah. Wij zaten nu ook in een soort van tussenwoning, nou ja tussen woning, we hebben hier wel anderhalf jaar gewoont. Vond dat echt zwaar want je kan je niet echt settelen omdat je weet ik moet hier toch weg, en wij wisten niet eens wanneer. Eind deze maand verhuizen we inchallah.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #7235
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Zo druk met bezoek. Nu ff poetsen ga een keukenkast doen, bed verschonen vd kids,vouwen en wassen. Daarna studeren.

  6. #7236
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ja het waaide echt hard gisteren!
    Oh khair inchallah. Wij zaten nu ook in een soort van tussenwoning, nou ja tussen woning, we hebben hier wel anderhalf jaar gewoont. Vond dat echt zwaar want je kan je niet echt settelen omdat je weet ik moet hier toch weg, en wij wisten niet eens wanneer. Eind deze maand verhuizen we inchallah.
    Ja ik snap precies wat je bedoelt! Het is ook veel om zo kort achter elkaar te verhuizen. Maar Alhamdoelilah is t voor jullie bijna zover, kan je de nieuwe plek helemaal van jullie maken Inshallah!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #7237
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Dames hoe oud zijn jullie? Ik ben 40 en ik merk dat ik echt sneller moe wordt hihi..subhanallah.

  8. #7238
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Dames hoe oud zijn jullie? Ik ben 40 en ik merk dat ik echt sneller moe wordt hihi..subhanallah.
    Ik ben 24. Ik heb ook af en toe die dagen dat ik denk heb ik wel echt geslapen hahah. Met de kleine heb ik het af en toe alleen beetje moeilijk. Als ik bijv. naar boven moet om schoon te maken dan gaat ze huilen en kom ik soms niet aan alles toe. Maar hamdoelilahh hihi.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #7239
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Dames hoe oud zijn jullie? Ik ben 40 en ik merk dat ik echt sneller moe wordt hihi..subhanallah.
    Ik wordt 40 dit jaar.. maar alhamdoelilah ik heb nog net zoveel energie als 10 jaar geleden.
    Enige waar ik slechter tegen kan is laat naar bed

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  10. #7240
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Dames hoe oud zijn jullie? Ik ben 40 en ik merk dat ik echt sneller moe wordt hihi..subhanallah.
    Ik ben 23 en slaap elke middag een uurtje mee met de kleinste en ben toch nog snel moe
    Ben wel altijd een slaper geweest. Toen ik 11 maand oud was heb ik een bloedziekte gehad daardoor heb ik mijn slaap echt nodig.

    Maar ik doe wel ook veel op een dag. Echt letterlijk alles wat binnenshuis is doe ik alleen, en dat met 2 kleintjes. 2,5 jaar en 4 jaar.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #7241
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Vandaag trouwens deel 2 van de keukenkastjes afgewerkt.
    Nu even middagdutje en dan de koelkast schoonmaken en boven schoonmaken en dan beneden de basis.
    Bijna alle keukenkasten zijn leeg nu. Gebruik er maar 3. Zo is er minder werk op de verhuisdag zelf

    Heb gisteren ook de koelkast gemaakt. Die rubber was weer losgekomen. Denk dat we in de wintersolden een nieuwe zullen aanschaffen inchallah.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #7242
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik ben 23 en slaap elke middag een uurtje mee met de kleinste en ben toch nog snel moe
    Ben wel altijd een slaper geweest. Toen ik 11 maand oud was heb ik een bloedziekte gehad daardoor heb ik mijn slaap echt nodig.

    Maar ik doe wel ook veel op een dag. Echt letterlijk alles wat binnenshuis is doe ik alleen, en dat met 2 kleintjes. 2,5 jaar en 4 jaar.
    Ma sha allah zo jong en al kindje van 4. Ik ben 28 heb zware vitamine d tekort slik daar ook pillen voor als ik moe ben wordt ik gelig onder mijn ogen .. heb ook kleintje van 6 maanden moet zeggen vind het moederschap zwaarder dan fulltime werken. Heb drie jaar fulltime gewerkt en veel reistijd maar ja als je klaar ben ben je ook gelijk klaar mamma zijn niet 24/7 maar hmdl

  13. #7243
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum allemaal

    Hierzo ook zwaar vit d tekort me waarde lag op 6 ofzo .Neem wekelijkse ampules sinds ander half maand en begin me wel beter te voelen .Gheir in shaa Allah

    Oftopic ,maar kan iemand mij vertellen hoe ik kan stoppen dat berichten van hier in me email terecht komen ?

    Baraka Allahu feekom.

    Fi amaani Allah.
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  14. #7244
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ma sha allah zo jong en al kindje van 4. Ik ben 28 heb zware vitamine d tekort slik daar ook pillen voor als ik moe ben wordt ik gelig onder mijn ogen .. heb ook kleintje van 6 maanden moet zeggen vind het moederschap zwaarder dan fulltime werken. Heb drie jaar fulltime gewerkt en veel reistijd maar ja als je klaar ben ben je ook gelijk klaar mamma zijn niet 24/7 maar hmdl
    Ja getrouwd op 18 en mama op 19 (en 11 dagen ).
    28 is ook nog jong allahouma barek.
    Mijn zus heeft ook vitamine d tekort en ze krijgt elke maand een spuit. Misschien zou dat beter werken voor jou?
    Heb ook een tijdje fulltime gewerkt en het is idd niet te vergelijken met fulltime huismoeder zijn. Het werken was ook zwaar maar als je thuis kwam had je ook echt gedaan en kon je gewoon in de zetel neer ploffen nu staan we 24/7 paraat. Maar alhamdoulilah we krijgen er veel ajr voor in de plaats.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #7245
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ik ben 24. Ik heb ook af en toe die dagen dat ik denk heb ik wel echt geslapen hahah. Met de kleine heb ik het af en toe alleen beetje moeilijk. Als ik bijv. naar boven moet om schoon te maken dan gaat ze huilen en kom ik soms niet aan alles toe. Maar hamdoelilahh hihi.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Mas saa Allah, ik was ook kapot toen ze klein waren. Echt huilbabys gevolg slaaprekort. Aan alles komt een eind. Gezondheid en je gebed op tijd is echt het belangrijkste wat er is in dit leven. Dan kan je alles aan.