1. #7111
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Nee. Maandag in sha Allah

  2. #7112
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Hihi cataleya grappig.
    Propere vriezer nu.

  3. #7113
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Hihi cataleya grappig.
    Propere vriezer nu.
    echt zoveel plaats nu en ik heb die tussenrekje er ook gelijk van weggehaald

  4. #7114
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    mijn andere wasmachine kon ook soms stinken maar sinds ik een soort camping wasmachine heb heb ik dat probleem niet meer want na elke was was ik hem zelf ook nog eens van binnen maar ik gebruik wel bij mijn was dettol ontsmettingsmiddel, en van wasmiddel zwitsal wit klein en krachtig (de witte niet de gele fles)





    en wat ik ook heb gemerkt is dat waspoeder soms kan blijven aankoeken in het wasmachine, maar waarschijnlijk is dit afhankelijk van wasmachine tot wasmachine, wat mijn moeder soms doet is azijn erin gooien deze helpt ook tegen microben maar je moet wel tegen azijngeur kunnen (ik moet persoonlijk overgeven van azijngeur vandaar dus dettol)

  5. #7115
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door ummAyub Bekijk reactie
    Notif.

    Kent er iemand een lekkere, goedkope waspoeder voor in de wasmachine? Ik wil eens variƫren van geurtje.

    Verder heb ik een tip voor als je wasmachine opeens stinkt (wasluis, een bacterie):

    Gooi er een wasmachine tablet (1 of 2) in en dan paar keer wassen op 90 of hoger graden (als je kledingstukken hebt die er tegen kunnen), anders even een leeg wasje draaien.

    Had ergers gelezen dat je paar keer op hoger graden moet gaan wassen, want dat wasluis komt juist doordat we meestal in lage graden wassen (de meeste kleding kunnen maar 40 graden aan). Als het lukt was ik bijvoorbeeld mijn dekens en andere toelaatbare kledingstukken op 60 graden.

    De rubberen band even afnemen met een vochtig doekje en het afvoer bakje legen. Wasmachine nog even afnemen en klaar.

    De wasmachine ruikt nu weer naar zijn eigen, hahaha.
    Van de lidl die formil

  6. #7116
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    mijn andere wasmachine kon ook soms stinken maar sinds ik een soort camping wasmachine heb heb ik dat probleem niet meer want na elke was was ik hem zelf ook nog eens van binnen maar ik gebruik wel bij mijn was dettol ontsmettingsmiddel, en van wasmiddel zwitsal wit klein en krachtig (de witte niet de gele fles)





    en wat ik ook heb gemerkt is dat waspoeder soms kan blijven aankoeken in het wasmachine, maar waarschijnlijk is dit afhankelijk van wasmachine tot wasmachine, wat mijn moeder soms doet is azijn erin gooien deze helpt ook tegen microben maar je moet wel tegen azijngeur kunnen (ik moet persoonlijk overgeven van azijngeur vandaar dus dettol)
    Camping wachmachine? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Haha, denk nu gewoon aan een camping.

    Hoe was je hem van binnen dan? Gewoon doekje erover heen en klaar?

    Bedankt voor de tips, ik koop die dingen nooit, zo weinig spul erin voor veel. Koop dan liever een hele bak waspoeder bij de Marokkaan, hahaha. Maar misschien is dat spul wel goed.

    Ja, pff. Ik word er gek van. Het wilt er maar niet uit. Ik heb van alles geprobeerd: heet water en schrobben maar het wilt gewoon niet weg. Bedankt voor je tip. Azijn kan goed werken, ja. Haha, ik kan wel tegen azijn, dus moet goed komen!

  7. #7117
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Van de lidl die formil
    Dank je wel voor je tip.

  8. #7118
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door ummAyub Bekijk reactie
    Camping wachmachine? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Haha, denk nu gewoon aan een camping.

    Hoe was je hem van binnen dan? Gewoon doekje erover heen en klaar?

    Bedankt voor de tips, ik koop die dingen nooit, zo weinig spul erin voor veel. Koop dan liever een hele bak waspoeder bij de Marokkaan, hahaha. Maar misschien is dat spul wel goed.

    Ja, pff. Ik word er gek van. Het wilt er maar niet uit. Ik heb van alles geprobeerd: heet water en schrobben maar het wilt gewoon niet weg. Bedankt voor je tip. Azijn kan goed werken, ja. Haha, ik kan wel tegen azijn, dus moet goed komen!
    haha!! ja is geen grap, het is een soort van camping wasmachine of voor studenten of als je in een appartement woont mensen die kamperen of erop trekken met hun caravan nemen zo een wasmachine ook mee maar ik wou deze graag want toen mijn andere wasmachine stuk ging wou ik nooit meer zo een grote zware wasmachine hebben door die trappen in me flat plus geen lift, ik zocht een wasmachine dat licht en klein is, en had em nog gevonden (camping) je hebt er wel wat meer werk bij, je moet hem zelf vullen met warm water (douche/kraan) en dan je wasmiddel erin na het wassen steek je em in het 2de vakje voor uit te zwieren en na het wassen laat je het water uitlopen in bad/douche/wasbak, dus het is wel een heel gedoe maar je kleren komen er veel properder uit (vanwege de kleine hoeveelheid was) en na het wassen, was ik hem zelf ook vanbinnen met de douchekop, paar keer naspoelen en water eruit gieten en dan is ie weer proper
    beetje bled style maar voor mij ideaal als hij stuk gaat kan ik hem gemakkelijk weggooien omdat hij licht is en gemakkelijk te verplaatsen is

    zoiets


  9. #7119
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Dames ik zoek een goede kruimeldief voor de bank ben het zo zat met die stofzuiger te sjouwen.

  10. #7120
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Dames ik zoek een goede kruimeldief voor de bank ben het zo zat met die stofzuiger te sjouwen.
    In welke prijsklasse zoek je iets? De Black & Decker is normaal een redelijk goed merk.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  11. #7121
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ik ben toch maar aan een schoonmaakschema begonnen werkt erg goed moet ik zeggen. Morgen heb ik het rijk alleen dus stofzuigen, onder de bank ziet er niet uit al die kruimels zuigen en dweilen onder mijn bed ook , toilet, 2 kamers dweilen. Bedden verschonen. Stoffen doe ik een andere dag. Neem alleen de bureau's af. Anders wordt het teveel. Daarna ga ik beginnen met de deuren de helft is al gedaan. Keuken en badkamer zijn gedaan van de week heb ik in delen gedaan.

    Meterkast is ook gedaan zit allemaal gereedschap en sloffen in heb gebrek aan ruimte vandaar. Balkons zijn gepoetst en heb de rage verwijderd. Schoenenkast komt wanneer ik zin heb.

    Daarna de keukenkasten,kledingkasten en koelkast
    Succes meid. Kamer voor kamer dan kom je er wel.
    Helaas is schoonmaken een oneindige klus.. komt steeds terug.
    Ik ben voor deze maand klaar
    Achtertuin schoongemaakt en de banken weer naar buiten gezet. De kelder/voorraadkast een beurt gegeven.
    2e koelkast schoongemaakt en aangezet in de garage voor beti9/fruit en meloen etc.
    Echt zo raar dat we minder eten in de ramadan maar wel meer ruimte in de koelkast nodig hebben.

    Na de ramadan ga ik Insha allah mijn banken en karpetten reinigen met de tapijnreiniger en Alle gordijnen wassen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  12. #7122
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    de keuken schoongemaakt, nog snel overal geveegd en gestofzuigd en afgestoft en nu even helemaal niks!

  13. #7123
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Succes meid. Kamer voor kamer dan kom je er wel.
    Helaas is schoonmaken een oneindige klus.. komt steeds terug.
    Ik ben voor deze maand klaar
    Achtertuin schoongemaakt en de banken weer naar buiten gezet. De kelder/voorraadkast een beurt gegeven.
    2e koelkast schoongemaakt en aangezet in de garage voor beti9/fruit en meloen etc.
    Echt zo raar dat we minder eten in de ramadan maar wel meer ruimte in de koelkast nodig hebben.

    Na de ramadan ga ik Insha allah mijn banken en karpetten reinigen met de tapijnreiniger en Alle gordijnen wassen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Ja klopt meid. Het houdt gewoon niet op vooral stof iedere keer. Pff

  14. #7124
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    In welke prijsklasse zoek je iets? De Black & Decker is normaal een redelijk goed merk.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Black decker is wel een goede inderdaad. Ik had deze bij de Blokker gezien bedankt

  15. #7125
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Succes meid. Kamer voor kamer dan kom je er wel.
    Helaas is schoonmaken een oneindige klus.. komt steeds terug.
    Ik ben voor deze maand klaar
    Achtertuin schoongemaakt en de banken weer naar buiten gezet. De kelder/voorraadkast een beurt gegeven.
    2e koelkast schoongemaakt en aangezet in de garage voor beti9/fruit en meloen etc.
    Echt zo raar dat we minder eten in de ramadan maar wel meer ruimte in de koelkast nodig hebben.

    Na de ramadan ga ik Insha allah mijn banken en karpetten reinigen met de tapijnreiniger en Alle gordijnen wassen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Ja He kamer voor kamer is beter. Ik deed eerst allevensterbanken dan ging ik alle lampen en plinten doen maar doe het in keer beter denk ik?